Közösségi marketing

A résztvevők megismerik a közösségi média alapelveit, eszközeit, a lehetséges buktatókat a valós életből vett alkalmazási tapasztalatok ismertetésén keresztül.

Jöjjön el 1 napos nyílt Közösségi marketing workshopunkra, ahol személyes konzultációs lehetőséget is biztosítunk oktatónkkal!


Amennyiben szeretne emlékeztető e-mailt kapni a workshopról, kattintson az alábbi gombra!


Milyen gyakorlati haszna van a közösségi médiának?

Oktatónk, Berényi Konrád prezentációja:


Közösségi marketing

A szóbeszéd marketing alapjai: az ügyféllétra és a wom legfontosabb eszközei

  • Buzz (zsongás)-marketing
  • Vírus-marketing
  • Közösségi marketing
  • Alulról szerveződő (grassroots) marketing
  • Avangelista marketing
  • Termék „magvetés” (seed)
  • Befolyásoló marketing
  • Ügy-marketing
  • Beszélgetés létrehozása
  • Márka-blogolás
  • Értékelő programok

A közösségi média meghatározása, a közösségi média eszközei

  • A social media marketing arról szól, hogy a hirdető kapcsolatba lépjen
  • és párbeszédet folytasson a fogyasztóival;

A legfontosabb közösségi média szolgáltatások itthon és a nagyvilágban

  • közösségi háló
  • tartalom megosztás
  • Facebook, Youtube, 

A közösségi média helye az üzleti kommunikációban

  • Mi a célunk?
  • Kik a célcsoportunk?
  • Hol vagyunk mi? (SWOT analízis), 
  • CVD modell stb.

Közösségi média stratégiaalkotás, végrehajtás, tevékenységek eredményességének mérése

  • Célok, irányok, lehetőségek, döntési pontok stb.

Konkrét példák a közösségi média használatára

Gyakorlati tanácsok a közösségi média használatához a magyar piacon

  • Mit és miért? Találd ki magad!

Újdonságok, változások


Jöjjön el a Sämling Kft. által szervezett 1 napos közösségi marketing workshopunkra, amelyet

  • kényelmes helyszínen tartunk,
  • kávészünetekkel (reggeli és délutáni bekészítés - kávé, tea, üdítő, édes- és sós sütemény),
  • segédanyaggal (nyomtatott tananyag, jegyzetfüzet, toll),
  • kis csoportban (nem tömegrendezvény),
  • workshop jelleggel, ahol menet közben a témához kapcsolódóan lehetősége nyílik feltenni saját kérdéseit.

HELYSZÍN
Budapest

 

RÉSZVÉTELI DÍJ:
35.000 Ft + Áfa
44.450 Ft
A képzési díj tartalmazza az 1 oktatási napot, a segédanyagot és a tanúsítványt.(Tantermi képzés esetén: kínálunk kávét, teát, üdítőt, pogácsát, süteményt. A reggeli étel-ital fogyasztás mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cég fizeti meg.)

 

KEDVEZMÉNYEK
A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
8% Hírlevélre történő feliratkozás esetén
10% Magánszemély jelentkező
12% 2 együttes jelentkezés - 2 fő vagy 2 különböző képzésre történő együttes jelentkezés esetén
15% 3 együttes jelentkezés - 3 vagy több fő, egy vagy akár több különböző képzésre történő együttes jelentkezése esetén

 


Workshopunkat kihelyezett formában is szívesen megszervezzük, az Önök egyedi igényei szerint. Töltse ki az alábbi űrlapot és kérjen cégreszabott, egyedi árajánlatot.


prémium partnereink
 

Munkajogászt, könyvelőt, pénzügyi szakértőt keres, vagy csak egy tanácsadásra van szüksége?

Kattintson a képre és tekintse meg partnereink bemutatkozóját!

 

Hírlevél Olvasóink nemcsak mindig időben értesülnek legújabb képzéseinkről és általános  kedvezményeinkről, hanem kizárólagosan nekik szóló kedvezményeinkben is részesülnek!

Képzés adatai

Képzés hivatalos neve Közösségi marketing workshop
Képzés típusa tantermi tanfolyam
Oktatók Berényi Konrád
A képzés elvégzésével megszerezhető dokumentum Közösségi marketing workshop elvégzéséről szóló Sämling Tanúsítvány
Képzés célja Az 1 napos workshop célja, hogy áttekintő képet nyújtson a közösségi média kommunikációban, marketingben és PR-ben betöltött szerepéről.
Kihelyezett formában elérhető igen
Képzésfelelős Ecsédi-Dandóci Edit
Eseménynaptár
Leírás
Milyen gyakorlati haszna van a közösségi médiának? Cégünk kihelyezett vállalati formában és nyílt workshopként is szíves figyelmébe ajánlja a közösségi média alapjait, promóciós lehetőségeit megismertető workshopot!

 

Információ: