Miért ajánljuk workshopunkat?

Workshopunkon megmutatjuk, hogyan kell felépíteni és működtetni egy modern logisztikai kontrolling rendszert, mit jelentenek a számok, hogyan hatnak azok változásai a  vevői elégedettségen át a cég jövedelmezőségére. Nem elég csak adatokat látni, de le kell tudni vonni a következtetéseket is. Workshopunk a  Controlling mesterfokon képzés része, mely önállóan is elvégezhető. 
 
Garantált maximális résztvevői létszám: 10 fő.
 
IDŐPONT
2020. július 27-28. - ONLINE formában
Időbeosztás: napi 3*90 perc kiscsoportos, virtuális, valós idejű oktatás
 
RÉSZVÉTELI DÍJ
95.000 Ft + 27% ÁFA (120.650 Ft)
A részvételi díj tartalmazza az élő, online oktatást 6*90 percben, a segédanyagot (pdf) és a Sämling tanúsítványt.
66.500 Ft + 27% ÁFA LEGKEDVEZŐBB ÁR
 
KEDVEZMÉNYEK
A kedvezmények nem összevonhatóak,
minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
20% ONLINE oktatási forma
30% 2 fő együttes jelentkezése esetén
 

A workshop hasznosságáról oktatónkat idézzük:

"A vállalati teljesítményindikátorok ismerete, az egyes részterületek teljesítményének hatása a kitűzött célok elérésére alapvető követelmény a mai jövőorientált vállalatirányítási rendszerekben. A logisztika egy összetett terület, amely magába foglalja a beszerzést, a termelési logisztikát, az értékesítési logisztikát, azon belül is a raktározást a késztermék kiszállítást és persze a selejt kezelést is. A logisztika hatása az eredményre, kapcsolata a vállalat folyamataival, a kihatása a vevői elégedettségre és a vállalatról kialakítható megbízhatóságra elvitathatatlan. A jól meghatározott célorientált logisztikai kontrolling jelentős támogatást tud nyújtani a döntéshozóknak. Ehhez viszont az általános, néhány ismert mutatóra épülő beszámoló nem elég, szükséges az új irányelvekre épülő, a pénzügyi kihatásokat is figyelembe vevő információs rendszer bevezetése és alkalmazása. Ehhez fog iránymutatást és támogatást nyújtani a megtartásra kerülő új szemléletű logisztikai controlling workshop."
 

Témakörök, amelyekkel foglalkozunk:

  • Fő összefüggések, részterületek kapcsolatai, folyamatház egy vállalkozáson belül.
  • Beszerzés, gyártás, belső anyagmozgatás, értékesítés kapcsolatrendszere, szervezeti háttér
  • Vevő és szállító management (Customer Service Management, Supplier Service Management)
  • Beszállító kiválasztás, beszerzési, - és beszállítói minőségköltségek controllingja
  • A raktár szerepe a supply chain folyamatban, raktári kulcsmutatók (szállítói pontosság, raktári költségek, készletek forgási sebessége), pénzügyi szempontú rizikó faktorok
  • Vevő,- és termékszerkezet controllingja
  • Vevői megrendelések controllingja
  • Logsiztikai költségek controllingja
  • Logisztikai kontrolling eszközháttér, felelősségi körök megosztása a szervezeten belül
  • Beszédes riport rendszer kialakítása és döntéselőkészítő elemzések készítése hozzájárulva a vállalati célkitűzések eléréséhez.
 

Módszertan

A módszereket ppt prezentáción, számítási és esetpéldákon keresztül mutatjuk be, és elemezzük a résztvevők aktív közreműködésével, akik így képesek lesznek ezek alkalmazására saját vállalatuknál is.

 

Cél, kompetencia, eredmény

A workshopon szerzett ismeretek segítségével elérhető: 
  • A vevői elégedettség növelése,
  • Költségek csökkentése és a hatékonyság növelése.

 

Kinek ajánljuk?

Logisztikai és pénzügyi controllerek, készletfelelősök, beszerzők, termelés tervezők, beszállítói minőségügyi mérnökök, customer service munkatársak, vállalkozók számára.
 
 
Hírlevél Olvasóink nemcsak mindig időben értesülnek legújabb képzéseinkről és általános kedvezményeinkről, hanem kizárólagosan nekik szóló kedvezményeinkben is részesülnek!
 

Képzés adatai

Oktatók Ivády Erzsébet
Vizsgával zárul a képzés nem
Kihelyezett formában elérhető igen
Képzésfelelős Porubszky-Tóth Katalin
Eseménynaptár
Információ: