

Miért ajánljuk képzésünket?
Képzésünkön megmutatjuk, hogyan kell felépíteni és működtetni egy modern logisztikai controlling rendszert, mit jelentenek a számok, hogyan hatnak azok változásai a vevői elégedettségen át a cég jövedelmezőségére. Nem elég csak adatokat látni, de le kell tudni vonni a következtetéseket is. Képzésünk a Controlling mesterfokon képzés része, mely önállóan is elvégezhető.
Garantált maximális résztvevői létszám: 10 fő.
IDŐPONT |
2021. június 3., 10.
Időbeosztás: 9:00 - 15:00 óra között, napi 6*45 percben szünetekkel
|
HELYSZÍN |
LIVE, ONLINE FORMÁBAN |
RÉSZVÉTELI DÍJ
|
95.000 Ft + 27% ÁFA (120.650 Ft)
|
A részvételi díj tartalmazza a 2 oktatási napot, a segédanyagot (pdf) és a magyar nyelvű tanúsítványt |
71.250 Ft + 27% ÁFA |
LEGKEDVEZŐBB ÁR |
KEDVEZMÉNYEK
A kedvezmények nem összevonhatóak,
minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
|
Speciális kedvezmény volt REFA Controller résztvevőknek |
20% |
ONLINE oktatási forma |
25% |
2 fő együttes jelentkezése esetén |
A képzés hasznosságáról oktatónkat idézzük:
"A vállalati teljesítményindikátorok ismerete, az egyes részterületek teljesítményének hatása a kitűzött célok elérésére alapvető követelmény a mai jövőorientált vállalatirányítási rendszerekben. A logisztika egy összetett terület, amely magába foglalja a beszerzést, a termelési logisztikát, az értékesítési logisztikát, azon belül is a raktározást a késztermék kiszállítást és persze a selejt kezelést is. A logisztika hatása az eredményre, kapcsolata a vállalat folyamataival, a kihatása a vevői elégedettségre és a vállalatról kialakítható megbízhatóságra elvitathatatlan. A jól meghatározott célorientált logisztikai controlling jelentős támogatást tud nyújtani a döntéshozóknak. Ehhez viszont az általános, néhány ismert mutatóra épülő beszámoló nem elég, szükséges az új irányelvekre épülő, a pénzügyi kihatásokat is figyelembe vevő információs rendszer bevezetése és alkalmazása. Ehhez fog iránymutatást és támogatást nyújtani a megtartásra kerülő új szemléletű logisztikai controlling képzés."
Tematika:
-
Fő összefüggések, részterületek kapcsolatai, folyamatház egy vállalkozáson belül.
-
Beszerzés, gyártás, belső anyagmozgatás, értékesítés kapcsolatrendszere, szervezeti háttér
-
Vevő és szállító management (Customer Service Management, Supplier Service Management)
-
Beszállító kiválasztás, beszerzési, - és beszállítói minőségköltségek controllingja
-
A raktár szerepe a supply chain folyamatban, raktári kulcsmutatók (szállítói pontosság, raktári költségek, készletek forgási sebessége), pénzügyi szempontú rizikó faktorok
-
Vevő,- és termékszerkezet controllingja
-
Vevői megrendelések controllingja
-
Logisztikai költségek controllingja
-
Logisztikai controlling eszközháttér, felelősségi körök megosztása a szervezeten belül
-
Beszédes riport rendszer kialakítása és döntéselőkészítő elemzések készítése hozzájárulva a vállalati célkitűzések eléréséhez.
Módszertan
A módszereket ppt prezentáción, számítási és esetpéldákon keresztül mutatjuk be, és elemezzük a résztvevők aktív közreműködésével, akik így képesek lesznek ezek alkalmazására saját vállalatuknál is.
Cél, kompetencia, eredmény
A képzésen szerzett ismeretek segítségével elérhető:
- A vevői elégedettség növelése,
- Költségek csökkentése és a hatékonyság növelése.
Kinek ajánljuk?
Logisztikai és pénzügyi controllerek, készletfelelősök, beszerzők, termelés tervezők, beszállítói minőségügyi mérnökök, customer service munkatársak, vállalkozók számára.
Amennyiben szeretne emlékeztető e-mailt kapni képzésünkről, kattintson az alábbi gombra!
Hírlevél Olvasóink nemcsak mindig időben értesülnek legújabb képzéseinkről és általános kedvezményeinkről, hanem kizárólagosan nekik szóló kedvezményeinkben is részesülnek!