Logisztikai controlling

 

Képzésünkön megmutatjuk, hogyan kell felépíteni és működtetni egy modern logisztikai controlling rendszert, mit jelentenek a számok, hogyan hatnak azok változásai a vevői elégedettségen át a cég jövedelmezőségére?
 
Nem elég csak adatokat látni, de le kell tudni vonni a következtetéseket is! 
 
Garantált maximális résztvevői létszám: 10 fő.
 
 

A képzés hasznosságáról oktatónkat idézzük:

"A vállalati teljesítményindikátorok ismerete, az egyes részterületek teljesítményének hatása a kitűzött célok elérésére alapvető követelmény a mai, jövőorientált vállalatirányítási rendszerekben.
A logisztika egy összetett terület, amely magába foglalja:
  • a beszerzést,
  • a termelési logisztikát,
  • az értékesítési logisztikát (azon belül is a raktározást),
  • a késztermék kiszállítást
  • és persze a selejt kezelést is.

A logisztika hatása az eredményre, kapcsolata a vállalat folyamataival, a kihatása a vevői elégedettségre és a vállalatról kialakítható megbízhatóságra elvitathatatlan. A jól meghatározott célorientált logisztikai controlling jelentős támogatást tud nyújtani a döntéshozóknak. Ehhez viszont az általános, néhány ismert mutatóra épülő beszámoló nem elég, szükséges az új irányelvekre épülő, a pénzügyi kihatásokat is figyelembe vevő információs rendszer bevezetése és alkalmazása.

Ehhez fog iránymutatást és támogatást nyújtani a megtartásra kerülő, új szemléletű logisztikai controlling képzés."

 

Tematika

  • Fő összefüggések, részterületek kapcsolatai, folyamatház egy vállalkozáson belül.
  • Beszerzés, gyártás, belső anyagmozgatás, értékesítés kapcsolatrendszere, szervezeti háttér
  • Vevő és szállító management (Customer Service Management, Supplier Service Management)
  • Beszállító kiválasztás, beszerzési, - és beszállítói minőségköltségek controllingja
  • A raktár szerepe a supply chain folyamatban, raktári kulcsmutatók (szállítói pontosság, raktári költségek, készletek forgási sebessége), pénzügyi szempontú rizikó faktorok
  • Vevő,- és termékszerkezet controllingja
  • Vevői megrendelések controllingja
  • Logisztikai költségek controllingja
  • Logisztikai controlling eszközháttér, felelősségi körök megosztása a szervezeten belül
  • Beszédes riport rendszer kialakítása és döntéselőkészítő elemzések készítése hozzájárulva a vállalati célkitűzések eléréséhez.
 

 

Résztvevőink mondták
A képzés során különösen tetszett:
  • "Felkészült, gyakorlatias az oktató."
  • "Mindenképp hasznosítani fogom tudni."
  • "Bár nem teljesen az én munkakörömről tanulhattunk meg mindent, de mindenképp hasznos, hogy a hozzánk kapcsolódó osztályok milyen szempontok alapján működnek. Nagyon hasznos és gyakorlatias példákon keresztül rátudtam vetíteni az információkat a saját cégünkre és ezáltal jobban megismerhettem egyes szempontokat. Mindenképp hasznosítani fogom az itt tanultakat, akár cooperatív módon."
  • "Különösen tetszett, hogy saját élményekből, tapasztalatokból, példákból is merített az oktató, így közelebb hozta magát a tananyagot. Az is nagyon tetszett, hogy alkalmazkodott a jelenlévőkhöz és aszerint hozott minél több példát és információt."
  • "Nagyon gyakorlatias oktatás volt. Az anyag hasznosítható."
  • "A költséghelyek meghatározásának fontossága, és a feladatok személyhez történő delegálásának és határidő megadásának fontossága. Időben kapott logisztikai riportok szükségességének fontossága."
 

Módszertan

A módszereket ppt prezentáción, számítási és esetpéldákon keresztül mutatjuk be, és elemezzük a résztvevők aktív közreműködésével, akik így képesek lesznek ezek alkalmazására saját vállalatuknál is.

 

Cél, kompetencia, eredmény

A képzésen szerzett ismeretek segítségével elérhető: 
  • A vevői elégedettség növelése,
  • Költségek csökkentése és a hatékonyság növelése.

 

Kinek ajánljuk?

Logisztikai és pénzügyi controllerek, készletfelelősök, beszerzők, termelés tervezők, beszállítói minőségügyi mérnökök, customer service munkatársak, vállalkozók számára.
 

 

 

IDŐPONT
 Képzési napok: 2025.05.22-23.
 
Időbeosztás: 9:00 - 15:00 óra között, napi 6*45 percben, szünetekkel
 

 

 

HELYSZÍN

LIVE, ONLINE formában Zoom vagy Teams platformon

 

 

 

RÉSZVÉTELI DÍJ
145.000 Ft + 27% ÁFA (184.150 Ft)
A részvételi díj tartalmazza a 2 oktatási napot (12 tanóra), a segédanyagot (pdf-ben) és igény esetén a tanúsítványt.

15% kedvezménnyel 123.250 Ft + 27% ÁFA

LEGKEDVEZŐBB ÁR
 

 

 

 

KEDVEZMÉNYEK
A kedvezmények nem összevonhatóak,
minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
Speciális kedvezmény volt REFA Controller résztvevőknek
8% Hírlevélre történő feliratkozás esetén
12% 2 fő együttes jelentkezése esetén
15% Magánszemély jelentkezése esetén, valamint kamatmentes részletfizetési lehetőséget is biztosítunk
15% 3 vagy több fő együttes jelentkezése esetén
 
 
 

 

Amennyiben szeretne emlékeztető e-mailt kapni képzésünkről, kattintson az alábbi gombra!
 
 
 
Hírlevél Olvasóink időben értesülnek képzéseinkről, és kizárólag nekik szóló kedvezményeinkben is részesülnek!
 

Képzés adatai

Képzés típusa online (live)
Oktatók Ivády Erzsébet
Vizsgával zárul a képzés nem
Kihelyezett formában elérhető igen
Képzésfelelős Porubszky-Tóth Katalin
Tájékoztató

A képzési program ügyfélszolgálatunkon  megtekinthető, ügyfélszolgálati időben, előre egyeztetett időpontban.

Igény esetén kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot!

Eseménynaptár
Információ: