Képzésünkön megmutatjuk, hogyan kell felépíteni és működtetni egy modern logisztikai controlling rendszert, mit jelentenek a számok, hogyan hatnak azok változásai a vevői elégedettségen át a cég jövedelmezőségére?
Nem elég csak adatokat látni, de le kell tudni vonni a következtetéseket is!
Garantált maximális résztvevői létszám: 10 fő.
A képzés hasznosságáról oktatónkat idézzük:
"A vállalati teljesítményindikátorok ismerete, az egyes részterületek teljesítményének hatása a kitűzött célok elérésére alapvető követelmény a mai, jövőorientált vállalatirányítási rendszerekben.
A logisztika egy összetett terület, amely magába foglalja:
- a beszerzést,
- a termelési logisztikát,
- az értékesítési logisztikát (azon belül is a raktározást),
- a késztermék kiszállítást
- és persze a selejt kezelést is.
A logisztika hatása az eredményre, kapcsolata a vállalat folyamataival, a kihatása a vevői elégedettségre és a vállalatról kialakítható megbízhatóságra elvitathatatlan. A jól meghatározott célorientált logisztikai controlling jelentős támogatást tud nyújtani a döntéshozóknak. Ehhez viszont az általános, néhány ismert mutatóra épülő beszámoló nem elég, szükséges az új irányelvekre épülő, a pénzügyi kihatásokat is figyelembe vevő információs rendszer bevezetése és alkalmazása.
Ehhez fog iránymutatást és támogatást nyújtani a megtartásra kerülő, új szemléletű logisztikai controlling képzés."
Tematika
-
Fő összefüggések, részterületek kapcsolatai, folyamatház egy vállalkozáson belül.
-
Beszerzés, gyártás, belső anyagmozgatás, értékesítés kapcsolatrendszere, szervezeti háttér
-
Vevő és szállító management (Customer Service Management, Supplier Service Management)
-
Beszállító kiválasztás, beszerzési, - és beszállítói minőségköltségek controllingja
-
A raktár szerepe a supply chain folyamatban, raktári kulcsmutatók (szállítói pontosság, raktári költségek, készletek forgási sebessége), pénzügyi szempontú rizikó faktorok
-
Vevő,- és termékszerkezet controllingja
-
Vevői megrendelések controllingja
-
Logisztikai költségek controllingja
-
Logisztikai controlling eszközháttér, felelősségi körök megosztása a szervezeten belül
-
Beszédes riport rendszer kialakítása és döntéselőkészítő elemzések készítése hozzájárulva a vállalati célkitűzések eléréséhez.
Résztvevőink mondták
A képzés során különösen tetszett:
- "Felkészült, gyakorlatias az oktató."
- "Mindenképp hasznosítani fogom tudni."
- "Bár nem teljesen az én munkakörömről tanulhattunk meg mindent, de mindenképp hasznos, hogy a hozzánk kapcsolódó osztályok milyen szempontok alapján működnek. Nagyon hasznos és gyakorlatias példákon keresztül rátudtam vetíteni az információkat a saját cégünkre és ezáltal jobban megismerhettem egyes szempontokat. Mindenképp hasznosítani fogom az itt tanultakat, akár cooperatív módon."
- "Különösen tetszett, hogy saját élményekből, tapasztalatokból, példákból is merített az oktató, így közelebb hozta magát a tananyagot. Az is nagyon tetszett, hogy alkalmazkodott a jelenlévőkhöz és aszerint hozott minél több példát és információt."
- "Nagyon gyakorlatias oktatás volt. Az anyag hasznosítható."
- "A költséghelyek meghatározásának fontossága, és a feladatok személyhez történő delegálásának és határidő megadásának fontossága. Időben kapott logisztikai riportok szükségességének fontossága."
Módszertan
A módszereket ppt prezentáción, számítási és esetpéldákon keresztül mutatjuk be, és elemezzük a résztvevők aktív közreműködésével, akik így képesek lesznek ezek alkalmazására saját vállalatuknál is.
Cél, kompetencia, eredmény
A képzésen szerzett ismeretek segítségével elérhető:
- A vevői elégedettség növelése,
- Költségek csökkentése és a hatékonyság növelése.
Kinek ajánljuk?
Logisztikai és pénzügyi controllerek, készletfelelősök, beszerzők, termelés tervezők, beszállítói minőségügyi mérnökök, customer service munkatársak, vállalkozók számára.
IDŐPONT |
Képzési napok: 2025.05.22-23.
Időbeosztás: 9:00 - 15:00 óra között, napi 6*45 percben, szünetekkel
|
HELYSZÍN |
LIVE, ONLINE formában Zoom vagy Teams platformon
|
RÉSZVÉTELI DÍJ
|
145.000 Ft + 27% ÁFA (184.150 Ft)
|
A részvételi díj tartalmazza a 2 oktatási napot (12 tanóra), a segédanyagot (pdf-ben) és igény esetén a tanúsítványt. |
15% kedvezménnyel 123.250 Ft + 27% ÁFA
|
LEGKEDVEZŐBB ÁR |
KEDVEZMÉNYEK
A kedvezmények nem összevonhatóak,
minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
|
Speciális kedvezmény volt REFA Controller résztvevőknek |
8% |
Hírlevélre történő feliratkozás esetén |
12% |
2 fő együttes jelentkezése esetén |
15% |
Magánszemély jelentkezése esetén, valamint kamatmentes részletfizetési lehetőséget is biztosítunk |
15% |
3 vagy több fő együttes jelentkezése esetén |
Amennyiben szeretne emlékeztető e-mailt kapni képzésünkről, kattintson az alábbi gombra!
Hírlevél Olvasóink időben értesülnek képzéseinkről, és kizárólag nekik szóló kedvezményeinkben is részesülnek!