A Microsoft (Office) 365 új, felhőalapú, rugalmas csomagjai lehetővé teszik, hogy Ön is könnyen, biztonságosan és költséghatékonyan dolgozhasson virtuális irodájában.
A korábbi saját kezelésű, önálló szervereken futtatott levelező és fájlkezelő rendszerek karbantartása és folyamatos fejlesztése komoly terheket és biztonsági kockázatokat jelent egy vállalat számára, és a nagy ütemben terjedő home office kialakítása is kockázatos lehet az üzembiztos, folyamatosan elérhető informatikai rendszer nélkül.
Tapasztalt szakembereink közreműködésével teljeskörű szolgáltatást nyújtunk a bevezetési folyamatokra, a megfelelő licensz csomag kiválasztásától egészen a vállalati folyamatok adaptálásáig.
Melyek a Microsoft (Office) 365 legnagyobb előnyei egy vállalkozás számára?
- Biztonságos és költséghatékony levelező- és fájlrendszer.
- A Microsoft (Office) 365 folyamatosan fejlődő felhőalapú rendszer, amely az eddigi Office alapcsomag programjai mellett számos egyéb, nagyon hasznos alkalmazást is tartalmaz.
- A további alkalmazások segítik a táv- és csapat munkát, valamint a folyamatok- és projektek követését.
- A dokumentumok bárhonnan biztonságosan elérhetőek és szerkeszthetőek, sőt megoszthatóak.
- Az előfizetők jogosultak a legfrissebb termékverziók használatára
- Egy felhasználó akár 5 különböző eszközön (számítógép és mobil eszközön) is igénybe veheti az Office programcsomag alkalmazásait
- 1 TB tárhelyet biztosít minden felhasználónak
A legfontosabb kérdések, ha a Microsoft (Office) 365 csomagjai mellett döntünk, hogy
- Hány licenszre van szükség?
- Milyen lépéseket jelent pontosan az implementáció?
- Milyen esetleges lemondásokra van szükség/lehetőség?
- Hogyan fogják a munkatársak elsajátítani az alkalmazások használatát?
- Hogyan kell átalakítani a meglévő fájlrendszereket, munkafolyamatokat?
- Milyen újításokat, alkalmazásokat dolgozhatunk ki akár azonnal?
- Mennyi ideig tart a licensz bevezetése?
Ezek megválaszolásában Önök mellett állunk, javaslatokat teszünk!
Bármely kapcsolódó kérdés esetén keresse közvetlenül szakmai üzletágvezető kollégánkat, Talmács Krisztinát a +36 20 278 1432 telefonszámon, vagy írja meg nekünk az alábbi gombra kattintva!

A bevezetés technikai részletei
A Microsoft (Office) 365 licenszek értékesítését, illetve bevezetését partnerünkkel, a ZenInformatika Kft.-vel együttműködve végezzük.

Milyen Microsoft (Office) 365 licenszek közül választhat?
- Microsoft 365 Business Basic licensz (csak online szolgáltatásokat tartalmaz)
- Microsoft 365 Business Standard licensz (tartalmazza az Office programokat is)
- Microsoft 365 Business Premium (eszközfelügyelet is!)
Fontos tudni!
- Külön adatmentés is igényelhető
- A licenszek darabszáma havonta módosítható: nincs plusz költség, nincs hűségidő!
Implementációs szolgáltatásaink:
- Rendszer kialakítása
- Microsoft 365 tenant, postafiókok kialakítása (felhasználói fiókok létrehozása, alap rendszer beállítások)
- Levelezés átállás
- Felhasználónként 50GB-os, bárhonnan elérhető postafiók létrehozása és kialakítása
- Levelezési szabályok kialakítása, áthozása régi rendszerből, esetleges újratervezés
- Domain integráció O365 tenanttal, domainenként
- Postafiókok költöztetése, Outlook beállítás
- Office programok, OneDrive telepítése, Teams telepítése, telefonok telepítése beállítása
Az implementációt követő szolgáltatások:
- Konzultáció
- a Microsoft 365-ben rejlő lehetőségek ismertetése a cég folyamataira
- Oktatási csomagok
- Alapprogramok oktatása: Teams, SharePoint, OneNote, Planner, Forms
- Felsőfokú programok oktatása: Power Apps és Power Automate
- Támogatás (helpdesk)
- 6 hónapos csomagajánlat kedvező díjakkal, mely igény szerint konzultációra, oktatásra vagy helpdesk által megválaszolható kérdésekre egyaránt vonatkozik
Miben tudunk támogatást nyújtani a bevezetéshez kapcsolódó lépések után, vagy ha már használják az Office 365 programokat:
- Intézményi, szervezeti váltásnál: a munkatársak programmal való ismertetése, a tanulási folyamat támogatása
- E-learning oktatási anyagok, online oktatás csoportosan, felhasználói és haladó szinten is, tanácsadás, egyéni problémákra, fejlesztési lehetőségek. Ezáltal
- magabiztos rendszerismeretet sajátíthatnak el szervezeti szinten
- támogathatják a belépő kollégákat
- nem lesznek félreértések, és plusz munkát jelentő hibák a használat során
- fejleszthetnek olyan egyedi megoldásokat, melyekkel a saját működésük válhat egyszerűbbé.
Miért érdemes a Sämling szolgáltatást választani?
- országos szinten egyikei vagyunk azon kevés cégeknek, akik magas szinten ismerik és tanítják a Power Apps és Power Automate applikációkat,
- képzési megoldásainkkal rugalmasan alkalmazkodunk a megrendelőink számára legideálisabb körülményekhez,
- lehetőséget biztosítunk oktatónkkal való konzultációra, egyéni problémák feltérképezésére és egyedi megoldások kidolgozására.