A Microsoft (Office) 365 új, felhőalapú, rugalmas csomagjai lehetővé teszik, hogy Ön is könnyen, biztonságosan és költséghatékonyan dolgozhasson virtuális irodájában.

 

A korábbi saját kezelésű, önálló szervereken futtatott levelező és fájlkezelő rendszerek karbantartása és folyamatos fejlesztése komoly terheket és biztonsági kockázatokat  jelent egy vállalat számára, és a nagy ütemben terjedő home office kialakítása is kockázatos lehet az üzembiztos, folyamatosan elérhető informatikai rendszer nélkül. 

Tapasztalt szakembereink közreműködésével teljeskörű szolgáltatást nyújtunk a bevezetési folyamatokra, a megfelelő licensz csomag kiválasztásától egészen a vállalati folyamatok adaptálásáig

 

Melyek a Microsoft (Office) 365 legnagyobb előnyei egy vállalkozás számára? 

  1. Biztonságos és költséghatékony levelező- és fájlrendszer. 
  2. A Microsoft (Office) 365 folyamatosan fejlődő felhőalapú rendszer, amely az eddigi Office alapcsomag programjai mellett számos egyéb, nagyon hasznos alkalmazást is tartalmaz.
  3. A további alkalmazások segítik a táv- és csapat munkát, valamint a folyamatok- és projektek követését.
  4. A dokumentumok bárhonnan biztonságosan elérhetőek és szerkeszthetőek, sőt megoszthatóak.
  5. Az előfizetők jogosultak a legfrissebb termékverziók használatára
  6. Egy felhasználó akár 5 különböző eszközön (számítógép és mobil eszközön) is igénybe veheti az Office programcsomag alkalmazásait
  7. 1 TB tárhelyet biztosít minden felhasználónak

A legfontosabb kérdések, ha a Microsoft (Office) 365 csomagjai mellett döntünk, hogy

  • Hány licenszre van szükség?
  • Milyen lépéseket jelent pontosan az implementáció?
  • Milyen esetleges lemondásokra van szükség/lehetőség?
  • Hogyan fogják a munkatársak elsajátítani az alkalmazások használatát?
  • Hogyan kell átalakítani a meglévő fájlrendszereket, munkafolyamatokat?
  • Milyen újításokat, alkalmazásokat dolgozhatunk ki akár azonnal?
  • Mennyi ideig tart a licensz bevezetése?

 

Ezek megválaszolásában Önök mellett állunk, javaslatokat teszünk!

Bármely kapcsolódó kérdés esetén keresse közvetlenül szakmai üzletágvezető kollégánkat, Ecsédi-Dandóci Editet a +36-70-3371301 telefonszámon, vagy írja meg nekünk az alábbi gombra kattintva!

 

A bevezetés technikai részletei

 

A Microsoft (Office) 365 licenszek értékesítését, illetve bevezetését partnerünkkel, a ZenInformatika Kft.-vel együttműködve végezzük.

 

Milyen Microsoft (Office) 365 licenszek közül választhat?

  • Microsoft 365 Business Basic licensz (csak online szolgáltatásokat tartalmaz)
  • Microsoft 365 Business Standard licensz (tartalmazza az Office programokat is)
  • Microsoft 365 Business Premium (eszközfelügyelet is!)

Fontos tudni!

  • Külön adatmentés is igényelhető 
  • A licenszek darabszáma havonta módosítható: nincs plusz költség, nincs hűségidő! 

Implementációs szolgáltatásaink:

  • Rendszer kialakítása
    • Microsoft 365 tenant, postafiókok kialakítása (felhasználói fiókok létrehozása, alap rendszer beállítások)
  • Levelezés átállás
    • Felhasználónként 50GB-os, bárhonnan elérhető postafiók létrehozása és kialakítása
    • Levelezési szabályok kialakítása, áthozása régi rendszerből, esetleges újratervezés
    • Domain integráció O365 tenanttal, domainenként
    • Postafiókok költöztetése, Outlook beállítás
    • Office programok, OneDrive telepítése, Teams telepítése, telefonok telepítése beállítása

Az implementációt követő szolgáltatások:

  • Konzultáció
    • a Microsoft 365-ben rejlő lehetőségek ismertetése a cég folyamataira
  • Oktatási csomagok
    • Alapprogramok oktatása: Teams, SharePoint, OneNote, Planner, Forms
    • Felsőfokú programok oktatása: Power Apps és Power Automate
  • Támogatás (helpdesk)
  • 6 hónapos csomagajánlat kedvező díjakkal, mely igény szerint konzultációra, oktatásra vagy helpdesk által megválaszolható kérdésekre egyaránt vonatkozik

 

Miben tudunk támogatást nyújtani a bevezetéshez kapcsolódó lépések után, vagy ha már használják az Office 365 programokat:

  • Intézményi, szervezeti váltásnál: a munkatársak programmal való ismertetése, a tanulási folyamat támogatása
  • E-learning oktatási anyagok, online oktatás csoportosan, felhasználói és haladó szinten is, tanácsadás, egyéni problémákra, fejlesztési lehetőségek. Ezáltal
    • magabiztos rendszerismeretet sajátíthatnak el szervezeti szinten
    • támogathatják a belépő kollégákat
    • nem lesznek félreértések, és plusz munkát jelentő hibák a használat során
    • fejleszthetnek olyan egyedi megoldásokat, melyekkel a saját működésük válhat egyszerűbbé.

Miért érdemes a Sämling szolgáltatást választani?

  • országos szinten egyikei vagyunk azon kevés cégeknek, akik magas szinten ismerik és tanítják a Power Apps és Power Automate applikációkat,
  • képzési megoldásainkkal rugalmasan alkalmazkodunk a megrendelőink számára legideálisabb körülményekhez,
  • lehetőséget biztosítunk oktatónkkal való konzultációra, egyéni problémák feltérképezésére és egyedi megoldások kidolgozására.

Milyen díjakon lehet ezeket a szolgáltatásokat igénybe venni?

A ZenInformatika Kft. a licensz értékesítője. Az árak tájékoztató jellegűek, az EUR függvényében változhatnak. 10 fő fölött valamint speciális igényeinek megfelelően kérjen egyedi ajánlatot képzésfelelősünktől.

Csomag megnevezése 5 fős cég MS365 bevezetése 10 fős cég MS365 bevezetése
Amit tartalmaz
  • MS365 rendszer kialakítása
  • Felhasználók létrehozása
  • Levelezési szabályok kialakítása, áthozása régi levelező rendszerből
  • MS365 rendszer összekapcsolás ügyfél domain nevével a saját domaines levelezés kialakításához
  • Régi rendszerből levelek átköltöztetése M365 rendszerbe
  • MS365 programok számítógépekre, mobil eszközökre telepítése
  • 2 órás konzultáció
Licenszek havidíja 5*11,7 = 58,5 EUR + Áfa / hó 10*11,7 = 117 EUR + Áfa / hó
Bevezetési díj 180.000 Ft + Áfa 280.000 Ft + Áfa
Amivel kiegészíthető
  • Folyamat felmérés
  • E-learning hozzáférés vagy oktatás
  • Utánkövetés és tanácsadás

 

A Microsoft (Office) 365 bevezetéséhez kapcsolódó bármely kérdése esetén keresheti közvetlenül is szakmai üzletágvezető kollégánkat, Ecsédi-Dandóci Editet a +36-70-3371301 telefonszámon, vagy írja meg nekünk az alábbi gombra kattintva!

 

Nézzen bele e-learning oktatásunkba, melyet a vásárlástól számított 3 hónapig rendelkezésre bocsátunk.