A Microsoft (Office) 365 új, felhőalapú, rugalmas csomagjai lehetővé teszik, hogy Ön is könnyen, biztonságosan és költséghatékonyan dolgozhasson virtuális irodájában.
A korábbi saját kezelésű, önálló szervereken futtatott levelező és fájlkezelő rendszerek karbantartása és folyamatos fejlesztése komoly terheket és biztonsági kockázatokat jelent egy vállalat számára, és a nagy ütemben terjedő home office kialakítása is kockázatos lehet az üzembiztos, folyamatosan elérhető informatikai rendszer nélkül.
Tapasztalt szakembereink közreműködésével teljeskörű szolgáltatást nyújtunk a bevezetési folyamatokra, a megfelelő licensz csomag kiválasztásától egészen a vállalati folyamatok adaptálásáig.
Melyek a Microsoft (Office) 365 legnagyobb előnyei egy vállalkozás számára?
Biztonságos és költséghatékony levelező- és fájlrendszer.
A Microsoft (Office) 365 folyamatosan fejlődő felhőalapú rendszer, amely az eddigi Office alapcsomag programjai mellett számos egyéb, nagyon hasznos alkalmazást is tartalmaz.
A további alkalmazások segítik a táv- és csapat munkát, valamint a folyamatok- és projektek követését.
A dokumentumok bárhonnan biztonságosan elérhetőek és szerkeszthetőek, sőt megoszthatóak.
Az előfizetők jogosultak a legfrissebb termékverziók használatára
Egy felhasználó akár 5 különböző eszközön (számítógép és mobil eszközön) is igénybe veheti az Office programcsomag alkalmazásait
1 TB tárhelyet biztosít minden felhasználónak
A legfontosabb kérdések, ha a Microsoft (Office) 365 csomagjai mellett döntünk, hogy
Hány licenszre van szükség?
Milyen lépéseket jelent pontosan az implementáció?
Milyen esetleges lemondásokra van szükség/lehetőség?
Hogyan fogják a munkatársak elsajátítani az alkalmazások használatát?
Hogyan kell átalakítani a meglévő fájlrendszereket, munkafolyamatokat?
Milyen újításokat, alkalmazásokat dolgozhatunk ki akár azonnal?
Mennyi ideig tart a licensz bevezetése?
Ezek megválaszolásában Önök mellett állunk, javaslatokat teszünk!
Bármely kapcsolódó kérdés esetén keresse közvetlenül szakmai üzletágvezető kollégánkat, Ecsédi-Dandóci Editet a +36-70-3371301 telefonszámon, vagy írja meg nekünk az alábbi gombra kattintva!
A bevezetés technikai részletei
A Microsoft (Office) 365 licenszek értékesítését, illetve bevezetését partnerünkkel, a ZenInformatika Kft.-vel együttműködve végezzük.
Milyen Microsoft (Office) 365 licenszek közül választhat?
Microsoft 365 Business Basic licensz (csak online szolgáltatásokat tartalmaz)
Microsoft 365 Business Standard licensz (tartalmazza az Office programokat is)
Microsoft 365 Business Premium (eszközfelügyelet is!)
Fontos tudni!
Külön adatmentés is igényelhető
A licenszek darabszáma havonta módosítható: nincs plusz költség, nincs hűségidő!
Implementációs szolgáltatásaink:
Rendszer kialakítása
Microsoft 365 tenant, postafiókok kialakítása (felhasználói fiókok létrehozása, alap rendszer beállítások)
Levelezés átállás
Felhasználónként 50GB-os, bárhonnan elérhető postafiók létrehozása és kialakítása
Levelezési szabályok kialakítása, áthozása régi rendszerből, esetleges újratervezés
Domain integráció O365 tenanttal, domainenként
Postafiókok költöztetése, Outlook beállítás
Office programok, OneDrive telepítése, Teams telepítése, telefonok telepítése beállítása
Az implementációt követő szolgáltatások:
Konzultáció
a Microsoft 365-ben rejlő lehetőségek ismertetése a cég folyamataira
Oktatási csomagok
Alapprogramok oktatása: Teams, SharePoint, OneNote, Planner, Forms
Felsőfokú programok oktatása: Power Apps és Power Automate
Támogatás (helpdesk)
6 hónapos csomagajánlat kedvező díjakkal, mely igény szerint konzultációra, oktatásra vagy helpdesk által megválaszolható kérdésekre egyaránt vonatkozik
Miben tudunk támogatást nyújtani a bevezetéshez kapcsolódó lépések után, vagy ha már használják az Office 365 programokat:
Intézményi, szervezeti váltásnál: a munkatársak programmal való ismertetése, a tanulási folyamat támogatása
E-learning oktatási anyagok, online oktatás csoportosan, felhasználói és haladó szinten is, tanácsadás, egyéni problémákra, fejlesztési lehetőségek. Ezáltal
magabiztos rendszerismeretet sajátíthatnak el szervezeti szinten
támogathatják a belépő kollégákat
nem lesznek félreértések, és plusz munkát jelentő hibák a használat során
fejleszthetnek olyan egyedi megoldásokat, melyekkel a saját működésük válhat egyszerűbbé.
Miért érdemes a Sämling szolgáltatást választani?
országos szinten egyikei vagyunk azon kevés cégeknek, akik magas szinten ismerik és tanítják a Power Apps és Power Automate applikációkat,
képzési megoldásainkkal rugalmasan alkalmazkodunk a megrendelőink számára legideálisabb körülményekhez,
lehetőséget biztosítunk oktatónkkal való konzultációra, egyéni problémák feltérképezésére és egyedi megoldások kidolgozására.
Milyen díjakon lehet ezeket a szolgáltatásokat igénybe venni?
A ZenInformatika Kft. a licensz értékesítője. Az árak tájékoztató jellegűek, az EUR függvényében változhatnak. 10 fő fölött valamint speciális igényeinek megfelelően kérjen egyedi ajánlatot képzésfelelősünktől.
Csomag megnevezése
5 fős cég MS365 bevezetése
10 fős cég MS365 bevezetése
Amit tartalmaz
MS365 rendszer kialakítása
Felhasználók létrehozása
Levelezési szabályok kialakítása, áthozása régi levelező rendszerből
MS365 rendszer összekapcsolás ügyfél domain nevével a saját domaines levelezés kialakításához
Régi rendszerből levelek átköltöztetése M365 rendszerbe
MS365 programok számítógépekre, mobil eszközökre telepítése
2 órás konzultáció
Licenszek havidíja
5*11,7 = 58,5 EUR + Áfa / hó
10*11,7 = 117 EUR + Áfa / hó
Bevezetési díj
180.000 Ft + Áfa
280.000 Ft + Áfa
Amivel kiegészíthető
Folyamat felmérés
E-learning hozzáférés vagy oktatás
Utánkövetés és tanácsadás
A Microsoft (Office) 365 bevezetéséhez kapcsolódó bármely kérdése esetén keresheti közvetlenül is szakmai üzletágvezető kollégánkat, Ecsédi-Dandóci Editet a +36-70-3371301 telefonszámon, vagy írja meg nekünk az alábbi gombra kattintva!
Nézzen bele e-learning oktatásunkba, melyet a vásárlástól számított 3 hónapig rendelkezésre bocsátunk.