Képzési alterületek

„A minőség még sokáig megmarad, amikor az árat már rég elfelejtették.” - Harry Gordon

 A minőségügy folyamatosan fejlődik! Ennek követelménye a megbízhatóság, amely a működés, a munka- és szervezeti kultúra területén a munkatársak véleményének, szokásainak, értékítéletének, magatartásának, gondokoldási és cselekvési követelménye.

A minőséget nagyon sokféle módon meglehet fogalmazni, de abban egyetérthetünk, hogy a minőség azt jelenti, hogy képesek vagyunk a vevők igényeit, elvárásait vagy szükségleteit kielégíteni.

A minőségirányítás összetett. Ezek a főbb elemei:

  • minőségtervezés (célok kitűzése, erőforrás biztosítás)
  • minőségszabályozás (követelmények teljesítése)
  • minőségbiztosítás (bizalom megteremtése)
  • minőségfejlesztés (teljesítés képessége)


Mit is jelent a minőségfejlesztés a gyakorlatban?

A választ az alábbi alapelvek mentén érdemes végig gondolni:

  • „Írd le, amit csinálsz és csináld úgy!”
  • „A fő szabály: a józan ész.”
  • „A minőségügy nem a fegyelmezés és jutalmazás eszköze.”
  • „Örülünk minden hibának, de csak egyszer!”
  • „Senki sem maradhat ki.”
  • „A papírfelhasználás nem növekedhet!”

Várható eredmények:

  • Rend,
  • Információ,
  • Minőség tudat,
  • Vevői megelégedettség,
  • Marketing, arculat,
  • Biztosabb válasz a kihívásokra.

Hogyan tudunk mi segíteni, mire irányulnak képzéseink?

  • Átlátni és meghatározni a folyamatokat
  • Kezelni a nemmegfelelőségeket
  • Megmutatni a leghatékonyabb problémamegoldási technikát, hogy a megoldás kéznél legyen
  • Módszereket és lehetőségeket a mérésre és elemzésre

Milyen iparágakban, hol segít a minőségfejlesztés?

  • Mindenhol, mert célok, folyamatok, ügyfelek, elégedettség mérése és fejlesztés mindenhol adott

Tekintse meg képzéseinket:

Fogyasztóvédelem

A képzés erősíti mind a fogyasztói, mind a vállalkozási oldal körültekintő fogyasztói szemléletének fejlődését.  Gyakorlati példákon keresztül betekintést nyerhet a leggyakoribb problémákba, akár az árfeltüntetés, akár a panaszkezelés vagy jótállás, szavatosság területén, amely számos esetben fogyasztóvédelmi ellenőrzést vonhat maga után. 

 

 A problémamegoldás folyamata és technikái

A képzés során lehetőség nyílik olyan strukturált módszerek elsajátításárára, melyek segítségével a működés során felmerülő problémák kezelése hatékony lesz. Célunk, hogy különféle csoportos és egyéni gyakorláson és példákon keresztül vállalkozóként minél hatékonyabban tudja megalkotni a probléma hosszútávú kezelését és megoldását.

 
     

REFA Folyamatmenendzsment

A képzés célja az, hogy a folyamatorientált munkaszervezéshez módszertani spektrumot közöljön. Ennek segítségével szabályozható a dolgozók, üzemeszközök munkatárgyak és információk feladatnak- és igényeknek megfelelő optimális együttműködése.
 

Lean alapképzés vállalkozóknak

HR alapismeretek 3 napban. Engedélyezett képzés - E-000240/2014/D002, pályázati forrásból finanszírozható. Kihelyezett, vállalati formában érhető el jelenleg.

 

 

HR folyamatok/HR kommunikáció/Változásmenedzsment

A workshopon összefoglaljuk és rendszerbe helyezzük a HR folyamatokat, megismerkedünk a HR kommunikáció szerepével és témaköreivel, valamint megtudjuk, mit jelent a változásmenedzsment.

   
   
     

Csak néhány kérdés amelyre képzéseinken választ kaphat:

  • Melyek a piaci verseny meghatározó tényezői?
  • Mik a legfontosabb jellemzői egy minőségbiztosítási rendszernek?
  • Milyen elemei vannak a folyamatos fejlesztésnek?
  • Melyek a teljesítmény mérésének szintjei?
  • Milyen elemei vannak a változásmenedzsmentnek?

Hírlevél Olvasóink nemcsak mindig időben értesülnek legújabb képzéseinkről és általános kedvezményeinkről, hanem kizárólagosan nekik szóló kedvezményeinkben is részesülnek!
 
Eseménynaptár