MS Office alapozó

Háromnapos Microsoft Office alapok képzésünk átfogó ismereteket ad az Excel, Word, Outlook és Power Point programok alapfunkcióiról.

Oktatóinkkal azt a célt tűztük ki, hogy egy jól felépített és szépen lekerekített képzést állítsunk össze a fenti témakörökből. A résztvevők használható tudást kapjanak és magabiztosan használják az itt megszerzett ismereteket.

Laptophasználat

Az MS Office képzésen a résztvevők a Sämling által biztosított laptopokat használják.

Saját laptop használata csak a letölthető Office 365 előfizetéssel rendelkező résztvevőknek engedélyezett.

Hozzon magával még egy főt az új MS Office képzésünkre, és a 12%-os kedvezmény mellett mindketten fél áron vehetnek részt egy 1 napos Excel képzésünkön. A további időmegtakarítás értéke pedig felbecsülhetetlen, amelyet az új MS Office funkciók elsajátításával érhet el! A kedvezmény idei képzéseinkre vonatkozik és más kedvezményekkel nem vonható össze.

Kinek ajánljuk
Mindazoknak, akik szeretnék tudásukat rendszerezni, magabiztosan használni a 4 alapprogramot és megtanulni ezeket összekapcsolva, eredményesen dolgozni velük.


A képzés az alábbiak szerint épül fel
1. Excel - 1 nap
2. Word - fél nap
3. Outlook - fél nap
4. Power Point - fél nap
5. Záró feladatok, egyéni- és közös feladatok - fél nap
Az egyéni feladatok elvégzéséhez kötött a Tanúsítvány kiállítása

A feladatok alapját egy PÉKSÉG és annak mindennapi teendői adják. Éppen ezért bátran ajánljuk kis-, közép- és mikró vállalkozásokban dolgozóknak vagy projektvezetőknek, vezetői asszisztenseknek.

Cél, kompetencia, eredmény

A három nap alatt egy teljes képet kapnak a résztvevők a négy megjelölt MS Office program használatáról és magabiztosan fogják használni az alapfunkciókat.

A képzés végere a résztvevők képesek lesznek
Excelben:

  • hatékonyan vezetni a beszerzéseket, raktárkészletet, jelenléti ívet és a szabadságokat
  • a beérkező árajánlatokat összehasonlítani
  • saját árakat a kívánt módon meghatározni
  • vevőnyilvántartásokat vezetni és elemezni
  • kampány vagy egy adott időszak eredményességét kiértékelni
  • árajánlatkérő sablont létrehozni Typeformban és feldolgozni Excelben

Wordben:

  • szép, áttekinthető ajánlattételi dokumentumot készíteni képekkel, hivatkozásokkal, a cég brand-jének megfelelően
  • szerződéssablonokat készíteni
  • visszaigazoló leveleket vagy Karácsonyi üdvözlőket küldeni adatbázisból

Outlookban:

  • rendszerezni a beérkező leveleket
  • emlékeztetőket, fontossági sorrendeket beállítani
  • aláírást beállítani
  • naptárat kezelni
  • új mappákat létrehozni átirányítási szabályokkal

Power Pointban:

  • élvezhető és átlátható bemutatókat készíteni
  • látványelemeket beállítani
  • beépíteni az Excel táblázatokat, kimutatásokat
  • videót, zenét beilleszteni
  • automatikus videóelindítást

 

 

HELYSZÍN
Sämling székház - oktatóterem, 1124 Budapest Németvölgyi út 64.

 

RÉSZVÉTELI DÍJ
99.700 Ft + Áfa
(126.619 Ft)
A díj tartalmazza a laptopok használatát, nyomtatott és elektronikus segédanyagot, Sämling tanúsítványt, frissítőket és a szendvicsebédet.

 

KEDVEZMÉNYEK
A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
 8% Hírlevélre történő feliratkozás esetén
 12% 2 együttes jelentkezés - 2 fő vagy 2 különböző képzésre történő együttes jelentkezés esetén
 15% 3 együttes jelentkezés - 3 vagy több fő, egy vagy akár több különböző képzésre történő együttes jelentkezése esetén


A tanfolyam után Excel képzés elvégzését igazoló Sämling tanúsítványt adunk.

 

Oktatóink
Excel képzéseinket olyan profi, gyakorlati szakemberek tartják, akik hosszú évek óta oktatnak a témában. Az oktatás üzleti környezetben használt, életszerű példákon és esettanulmányokon keresztül zajlik, így a résztvevők a gyakorlatban is megismerhetik a leghatékonyabb megoldásokat.

 


Amennyiben szeretne emlékeztető e-mailt kapni képzésünkről,
esetleg kérdése adódott, kattintson az alábbi gombra!

 

 

Vállalati kihelyezett képzések és tanácsadás
Egyedi igényekhez alakított képzések és tanácsadás az ország egész területén, vállalati kihelyezett formában is. Töltse ki ajánlatkérőnket, hogy a legmegfelelőbb képzéskonstrukciót állíthassuk össze cége számára.

 

 

Iratkozzon fel Excel és Office hírlevelünkre!

Hírlevél olvasóink nemcsak mindig időben értesülnek legújabb képzéseinkről, workshopjainkról és általános kedvezményeinkről, hanem kizárólagosan nekik szóló kedvezményeinkben is részesülnek!

 

Vissza az Excel és Office képzések főoldalára >>>

 

Képzés adatai

Képzés hivatalos neve MS Office alapozó
Képzés típusa tantermi tanfolyam
Min. létszám 6 Fő
Szintfelmérés kérhető igen
Kihelyezett formában elérhető igen
Képzésfelelős Talmács Krisztina
Eseménynaptár
Információ: