Kinek ajánljuk?

  • azoknak, akik munkahely váltáson gondolkodnak, és szeretnék ismereteiket megfelelő alapokon tudni
  • azoknak, akik új munkahelyet találtak, és fontos számukra, hogy hatékonyak legyenek munkavégzésükben
  • azoknak a vezetőknek, akik szeretnék a becsatlakozó új kollégák tudását támogatni, ezáltal segíteni a becsatlakozási folyamatot

 

Tudja, hogy milyen feladatokat kaphat egy jelentkező az állásinterjú során?

Íme néhány részlet HR oktatónk jóvoltából:

Excel:

  • szöveges feladatokból táblázat, grafikon létrehozása, ami a leginkább érthető,
  • HR adatok nyilvántartására táblázat létrehozása,
  • matematikai feladatokat átvitele Excelbe.

Power Point:

  • prezentációs anyag elkészítése, amiben a szakmai tartalom mellett a formát, tagolást, táblázatok, grafikonok, képek beillesztését is nézik.

Word:

  • árajánlat és szerződés sablonok, nagy dokumentumok szerkesztése és véleményezése,
  • körlevél funkció ismerete.

Outlook:

  • levelek és feladatok priorizálása, allokálása,
  • megbeszélések szervezése, esetleges foglalások kezelése,
  • levelezési beállítások és szabályozások.

 

Ön hogyan állná meg a helyét egy hasonló feladatsorból álló kiválasztási folyamat során?

Ha fontos Önnek, hogy gördülékenyen történjenek a beilleszkedési folyamat lépései, akkor válassza MS Office Junior csomagunkat!

 

+1 érv mellettünk! Ha bizonytalan saját vagy munkavállalói ismereti szintjét illetően, használja tudásszint felmérőnket! Ezáltal pontosabb képet alakíthatunk ki a haladási tempót és a témákat illetően.

 

Vezetőként azért lehet hasznos ez az oktatás mert...

  • az újonnan felvett alkalmazottak beilleszkedését és hatékonyságát a kezdetektől támogatja
  • gyorsabbá teheti a munkavégzési folyamatokat
  • csökkennek az elakadásokból és ismerethiányokból eredő kérdések
  • Ön is tisztább képet kaphat arról, hogy alkalmazottainak milyen ismereti szinttel rendelkeznek

 

Alkalmazottként azért lehet hasznos ez az oktatás mert...

  • a megszerzett ismeretek az Ön tudását és értékét gyarapítják
  • egyre több munkahelyen alapvető elvárás az MS Office programjainak alapos ismerete
  • gyorsan és hatékonyan végezheti munkáját, ezáltal időt takarítva meg
  • Ön lehet az, aki tudni fogja a válaszokat a kollégái kérdéseire

Oktatóink
Képzéseinket olyan profi, gyakorlati szakemberek tartják, akik hosszú évek óta oktatnak a témában. Az oktatás üzleti környezetben használt, életszerű példákon és esettanulmányokon keresztül zajlik, így a résztvevők a gyakorlatban is megismerhetik a leghatékonyabb megoldásokat.

 

 

IDŐBEOSZTÁS

Tantermi oktatás

9:30-tól 16:30-ig két rövidebb és egy hosszabb ebédszünettel

Online oktatás

Az oktatás 4x3 órában valósul meg:
9:00-12:15-ig 
egy 15 perces szünettel

 

HELYSZÍN

Tantermi oktatás

Sämling székház - oktatóterem, 1124 Budapest Németvölgyi út 64.

Online oktatás

Oktatásunkat rugalmasan a Teams vagy Zoom rendszerében tartjuk

 

RÉSZVÉTELI DÍJ
69.800 Ft + Áfa
(88.646 Ft)

16 órás képzés ára (Excel, Word, Outlook és PowerPoint) - SAJÁT LAPTOPHASZNÁLATTAL (Microsoft 365 vállalati verzió szükséges)
A képzés díja tartalmazza igény szerint a magyar nyelvű tanúsítványt, a jegyzetet valamint a reggeli bekészítést (kávé, tea, üdítő, édes és sós sütemény). Ebédet nem áll módunkban biztosítani.
Kérjük, erről a résztvevők gondoskodjanak. Köszönjük a megértésüket.

A reggeli étel-ital fogyasztás, mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cég fizeti meg.
69.800 Ft + Áfa
(88.646 Ft)
ONLINE képzésre történő jelentkezés esetén az árból 15%-os kedvezményt biztosítunk. A díj tartalmazza igény szerint a magyar nyelvű tanúsítványt és az oktatási segédleteket.
LEGKEDVEZŐBB ÁR:  15%-os kedvezménnyel, 16 órás oktatás esetén:
59.330 Ft + Áfa (75.349 Ft)

 

Laptopot 6.000 Ft + Áfa/nap díjon tudunk biztosítani. (Tantermi oktatás esetén, vagy kihelyezett céges oktatásoknál)
Amennyiben szükséges, igényét kérjük a jelentkezés során a megjegyzés rovatban tüntesse fel.

 

KEDVEZMÉNYEK
A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
 8% Hírlevélre történő feliratkozás esetén
 12% 2 együttes jelentkezés - 2 fő vagy 2 különböző képzésre történő együttes jelentkezés esetén
 15% 3 együttes jelentkezés - 3 vagy több fő, egy vagy akár több különböző képzésre történő együttes jelentkezése esetén
15% ONLINE live formában történő oktatásra való jelentkezés esetén

 

 

Amit a jelentkezési folyamatról és adminisztrációról fontos tudnia:

  • honlapunkon keresztül a kiválasztott turnus és képzési díj kiválasztása és az adatai megadása után a rendszerünk rögzíti a jelentkezését, melyről automatikus válasz üzenetet kap
  • munkatársaink feldolgozzák a beérkezett jelentkezést, és e-mailben visszaigazolják azt
  • az e-mailben szereplő adatkérő lapot a képzés indulása előtti hétig érdemes kitöltenie, hogy időben feldolgozhassuk adatait, és adminisztratív munkánkat teljesíteni tudjuk
  • a képzés indulása előtti héten küldjük a díjbekérőt a résztvevőnek vagy a megjelölt kapcsolattartónak (online képzés esetén a belépési adatokat, tantermi oktatás esetén a képzésről szóló emlékeztető e-mailt)
  • a képzés díjának kiegyenlítése előfeltétele az oktatáson való részvételnek, ez után küldjük ki az elkészült számlát

 

Technikai elvárások online oktatásainkhoz

  • szélessávú internet
  • Excel 2010-es vagy újabb verzió
  • mikrofon
  • kamera használata opcionális, de javasolt
  • okos TV használata vagy 2 monitor használata is előnyt jelent, így a TV képernyőn/monitoron az oktató képernyője látható, míg a saját számítógépen tud dolgozni a feladatokon

 

Nézze meg tippünket Word témakörben

Teljes méretű megtekintéshez kattintson a videó ablak jobb alsó ikonjára.

 

Amennyiben szeretne emlékeztető e-mailt kapni képzésünkről,
esetleg kérdése adódott, kattintson az alábbi gombra!

 

Vállalati kihelyezett képzések és tanácsadás
Ha szeretné cége keretein belül az oktatást, egyedi igényekhez alakított formában, töltse ki ajánlatkérőnket, hogy a legmegfelelőbb képzéskonstrukciót állíthassuk össze cége számára. Igény esetén tanácsadással kiegészítve a folyamatot.

Iratkozzon fel Excel és Office hírlevelünkre!

Hírlevél olvasóink nemcsak mindig időben értesülnek legújabb képzéseinkről, workshopjainkról és általános kedvezményeinkről, hanem kizárólagosan nekik szóló kedvezményeinkben is részesülnek!

 

Képzés adatai

Képzés hivatalos neve MS Office Junior csomag
Min. létszám 8 Fő
Oktatók Hudanik István
Szintfelmérés kérhető igen
Kihelyezett formában elérhető igen
Képzésfelelős Talmács Krisztina
Eseménynaptár

Meghirdetett tantermi oktatásainkat korlátozó intézkedések, illetve veszélyhelyzet esetén online formában valósítjuk meg.

Információ: