A cégek marketing tevékenységének kihagyhatatlan területe az online marketing, melynek legfőbb feladatai az online jelenlét, értékesítés és kommunikáció menedzselése. Ahhoz, hogy ez a tevékenység hatékonyan működjön, megkerülhetetlenné vált, hogy az adott munkatársak ezekkel a szakmai ismeretekkel rendelkezzenek. Abban az esetben is, ha az online tevékenység kiszervezésre kerül, hasznos és anyagilag is megtérülő ezen ismeretek elsajátítása, hiszen fontos, hogy a cég megfelelő rálátással rendelkezzen, és ellenőrizni tudja a folyamatokat.

Ezeket a szükséges ismereteket rendszerezi és foglalja össze kiscsoportos, gyakorlatorientált kezdőknek és haladóknak egyaránt hasznos online marketing képzésünk.

Nálunk egy helyen, rendszerezve 4 nap alatt jut hozzá a hatékony online marketing tevékenységhez szükséges ismeretekhez!

 

A 4 napos tantermi képzés témakörei:

  • marketing stratégiatervezés esettanulmányokkal: célok, eszközök, stb.
  • milyen a jó weboldal: UX alapok, SEO alapok, Google Analytics, landing oldal tervezés
  • hirdetési rendszerek: PPC (Adwords, Facebook, ETARGET), banneres hirdetések
  • közösségi marketing: szóbeszéd marketingtől Facebookon át a tartalommarketingig

A képzés tematikája

I. nap

  • tervezés: célok és lehetőségek
  • mérés: hogyan, mit és miért?
  • az eszközök: mit fogunk használni az interneten (áttekintés)
  • esettanulmány: cégek a neten
  • feladat: tervezzük meg a jelenlétünket!

II. nap

  • a jó weboldal
  • megjelenés (UX) alapok
  • wordpress, drupal, joomla
  • összerakunk egy weboldalt wordpressben
  • a landing page
  • a Google Analytics és a Search Console
  • e-mail marketing

III. nap

  • teljesítmény alapú hirdetések
  • a Google AdWords bemutatása - kereső, display, Youtube
  • a facebook hirdetési rendszere
  • egyéb rendszerek (ETARGET, NetAdClick)
  • banner hirdetések, adserver
  • csináljunk kampányt!

IV. nap

  • szóbeszéd marketing röviden
  • a Facebook és használata
  • Youtube és használata
  • tartalommarketing

A szakértők gyakorlati tanácsadói tapasztalatait is beleépítjük a marketing tanfolyam tananyagába, hogy minél időszerűbb és eladás növelési szempontból értékesebb ismereteket nyújtsunk résztvevőink számára.


Jöjjön el a Sämling Kft. által szervezett 4 napos online marketing képzésünkre, amelyet

  • kényelmes helyszínen tartunk,
  • kávészünetekkel (reggeli és délutáni bekészítés - kávé, tea, üdítő, édes- és sós sütemény),
  • segédanyaggal (nyomtatott tananyag, jegyzetfüzet, toll),
  • kis csoportban (nem tömegrendezvény),
  • menet közben a témához kapcsolódóan lehetősége nyílik feltenni saját kérdéseit.

Résztvevőink írták:

  • "jó a tematika"
  • "a személyes kommentek hozzáfűzése az előadáshoz"
  • "részletes jegyzet"
  • "átfogó áttekintést nyújtott, gyakorlati tanácsokat adott"
  • "gyakorlati példák"
  • "az előadók szakmai felkészültsége"
  • "aktualitás"
  • "a tematika és a bemutatott példák"
  • "az oktató saját tapasztalatán alapuló, a valós életben használható tanácsai"
  • "Sok újdonsággal ismerkedtem meg!"
  • "az elméleti háttér komplex, sokrétű, jól előadott"
  • "nagyon figyelmesek"
  • "Nagyon köszönöm ezt a négy napot, számomra rendkívül hasznos volt. Pontosan azt és annyit kaptam, amire szükségem volt, hogy alapismereteket szerezzek ebben a témában. A tananyag tematikája, tartalma és előadása remek volt! A környezet és az ellátás pedig kényelmes és kellemes körülményeket biztosított a tanuláshoz! Gratulálok az egész csapatnak!"

Amennyiben szeretne emlékeztető e-mailt kapni képzésünkről, kattintson az alábbi gombra!


HELYSZÍN
Budapest

 

RÉSZVÉTELI DÍJ:
159.000 Ft + Áfa
201.930 Ft
tartalmaz 4 oktatási napot, a segédanyagot nyomtatott és elektronikus formában, a bekészítést (kávé, tea, üdítő, édes és sós sütemény), tollat, jegyzetfüzetet, tanúsítványt.

A reggeli étel-ital fogyasztás mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cége fizeti meg.

 

KEDVEZMÉNYEK
A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
8% Hírlevélre történő feliratkozás esetén
10% Magánszemély jelentkező
12% 2 együttes jelentkezés - 2 fő vagy 2 különböző képzésre történő együttes jelentkezés esetén
15% 3 együttes jelentkezés - 3 vagy több fő, egy vagy akár több különböző képzésre történő együttes jelentkezése esetén

Képzésünket kihelyezett formában is szívesen megszervezzük, az Önök egyedi igényei szerint. Töltse ki az alábbi űrlapot és kérjen cégreszabott, egyedi árajánlatot.


 

Munkajogászt, könyvelőt, pénzügyi szakértőt keres, vagy csak egy tanácsadásra van szüksége?

Kattintson a képre és tekintse meg partnereink bemutatkozóját!

 

Hírlevél Olvasóink nemcsak mindig időben értesülnek legújabb képzéseinkről és általános  kedvezményeinkről, hanem kizárólagosan nekik szóló kedvezményeinkben is részesülnek!

Képzés adatai

Képzés hivatalos neve Online marketing képzés
Képzés típusa tantermi tanfolyam
Oktatók Berényi Konrád
Megszerezhető végzettség Online marketing képzés elvégzéséről szóló Sämling Tanúsítvány.
Képzés célja A képzés célja, hogy elsősorban kis- és középvállalatok szakembereinek segítsen a leginkább hatékony internetes marketinget saját stratégiájuk alapján felépíteni és a szükséges eszköztárat hatékonyan működtetni, valamint mérni a stratégia és marketingtevékenység eredményét.
Képzés célcsoportja Az Online marketing képzést olyan résztvevők figyelmébe ajánljuk, akik szeretnének áttekintő képet kapni az online marketingről, akik saját cégük marketing tevékenységét szeretnék új alapokra helyezni, és növelni az online marketing tevékenységük terén a ROI (befektetési megtérülés) értékét, illetve mindazoknak akik ezzel a területtel akarnak a későbbiekben akár szakértőként foglalkozni.
Kihelyezett formában elérhető igen
Eseménynaptár
Információ: