Válasz a szolgáltatások marketing kihívásaira két napban egy hiánypótló szakmai workshopon!

 

Amennyiben szeretne emlékeztető e-mailt kapni a workshopról, kattintson az alábbi gombra!


A szolgáltatások a fizikai termékekhez képest olyan különleges tulajdonságokkal is rendelkeznek, amelyet a hagyományos marketing nem feltétlenül tud hatékonyan kezelni. Ez nem csak a szolgáltatásokkal foglalkozó cégeknek okoz fejtörést. Manapság ugyanis egyre gyakoribb, hogy a termékek értékesítése mellett egy cég valamiféle szolgáltatást nyújt, legyen szó ügyfélszolgálatról, szállításról, stb.

Erre a megnövekedett igényre nyújt választ 2 napos Szolgáltatásmarketing workshopunk, ami a szolgáltatások jellegzetességeit, sajátos kutatási eljárásait, gyakorlatát foglalja össze.


Megszerezhető kompetencia

A workshop célja, hogy segítséget nyújtson azon cégeknek, melyek nem (csak) fizikai tárgyakat/termékeket értékesítenek, hanem - akár a fizikai termék mellé - valamiféle szolgáltatást nyújtanak.

Tematikánkat úgy alakítottuk ki, hogy ne csak marketingesek számára nyújtson gyakorlatban alkalmazható tudást, hanem olyan szakembereknek is, akik a szolgáltatások értékesítési folyamatában (menedzsment/marketing/kommunikáció) részt vesznek.

A résztvevők számára átfogó képet nyújtunk a szolgáltatásmarketing kihívásairól, speciális problémáiról, illetve azokra megoldási javaslatot is kínálunk példákkal és esettanulmányokkal szemléltetve.


  • megvizsgáljuk a lehetséges célcsoportokat közelebbről
  • betekintést nyújtunk a 10K alapján létrehozott rendszerbe, melynek segítségével megvizsgálhatjuk céljainkat különböző időtávokban és azok folyamatos változásában
  • ismertetjük a SWOT analízis, mint eszközt
  • megismerjük a Marketing Információs Rendszer feladatait, tervezését, működtetését és fejlesztését esettanulmányokon keresztül
  • bemutatjuk az exponenciális marketing szemléletmódot
  • ismertetjük a Kulcs-modell stratégiai jelentőségét.


Milyen szakembereknek ajánljuk szolgáltatásmarketing workshopunkat?

  • akik szolgáltatásokat értékesítenek,
  • akik szeretnék szolgáltatásaik marketing tevékenységét javítani, módosítani,
  • akik marketing stratégiát terveznek,
  • és mindenkinek - nem csak marketingeseknek -  ajánljuk, akik a szolgáltatásokban érintettek.

HELYSZÍN
Budapest

 

RÉSZVÉTELI DÍJ

88.000 Ft + Áfa

(111.760 Ft)

tartalmaz 2 oktatási napot, a segédanyagot nyomtatott és elektronikus formában, a bekészítést (kávé, tea, üdítő, édes és sós sütemény), tollat, jegyzetfüzetet, tanúsítványt.

A reggeli étel-ital fogyasztás mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cége fizeti meg.

 

KEDVEZMÉNYEK
A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
8% Hírlevélre történő feliratkozás esetén
10% Magánszemély jelentkező
12% 2 együttes jelentkezés - 2 fő vagy 2 különböző képzésre történő együttes jelentkezés esetén
15% 3 együttes jelentkezés - 3 vagy több fő, egy vagy akár több különböző képzésre történő együttes jelentkezése esetén

Amennyiben szeretne emlékeztető e-mailt kapni a workshopról, kattintson az alábbi gombra!


Hírlevél Olvasóink nemcsak mindig időben értesülnek legújabb képzéseinkről és általános  kedvezményeinkről, hanem kizárólagosan nekik szóló kedvezményeinkben is részesülnek!

Képzés adatai

Képzés hivatalos neve Szolgáltatásmarketing stratégiák
Képzés típusa tantermi tanfolyam
Megszerezhető végzettség Szolgáltatásmarketing stratégiák workshop elvégzéséről kiállított Sämling Tanúsítvány.
Eseménynaptár
Leírás
KIHÍVÁSOK A SZOGÁLTATÁSMARKETINGBEN!
Célunk, hogy résztvevőink átfogó képet kapjanak a szolgáltatásmarketing kihívásairól, speciális problémáiról és azokra megoldási javaslatot kapjanak.

 

Információ: