Szeretne részt venni egy olyan átfogó workshopon, ahol a LinkedIn-re és Facebook-ra való hirdetés íráson túl megismerkedhet a kampányok kivitelezésével, beállításaival és menedzselésével?
Toborzás a LinkedIn-en és a Facebookon,
1 napos workshop.
Délelőtt a LinkedIn-ről lesz szó, délután pedig a Facebookról.
Amennyiben szeretne emlékeztető e-mailt kapni a képzésünkről, kattintson az alábbi gombra!
Világszerte 400 millió felhasználó, ebből Magyarországon kb. 713.000 fő használja a legnagyobb üzleti közösségi felületet, a LinkedIn-t. A LinkedIn azt mondja: a top vezetők 90%-át ma már nem lehet elérni telefonon, hideghívással, de egy inMail*-lel igen.
(*inMail: a LinkedIn felületen belül küldött elektronikus üzenet)
Mára a fejvadászok talán első számú jelöltforrásává lépett elő, nemzetközileg biztosan, de mára itthon is egyre nagyobb arányban keresnek a közvetítő irodák a LinkedIn-en jelölteket a nehezebb pozíciókra.
A LinkedIn-en való megjelenés szinte kötelező, csaknem olyan fontos, mint egy vállalati weboldal, viszont annál sokkal rugalmasabb kommunikációs felületet biztosít. Ezen keresztül találhatnak meg bennünket lehetséges üzleti partnerek, de potenciális munkavállalók is. A vállalati oldal tehát a professzionális megjelenés eszközévé vált.
Ha tudja, hozza magával laptopját, mert a LinkedIn blokkban Péter segítségével konkrét lépéseket tudnak majd megcsinálni a helyszínen a résztvevők. Így a hallottakat azonnal hasznosíthatják a gyakorlatban.
Nem csak a vicces képeknek van helye a Facebook-on!
Avagy alternatív jelöltforrások: a közösségi médiában rejlő lehetőségek. Milyen média felületek vannak, amelyek toborzásra használhatók, és melyik hogyan? Melyikkel milyen célcsoport érhető el?
Gyakorlat: az Ön vállalatának toborzásaihoz használatos közösségi média-megjelenések kialakítása.
Délelőtt: Hogyan használható a LinkedIn toborzásra? |
Délután: Toborzás a Facebook-on |
1. rész: Fontos tények a LinkedIn-ről A személyes profil szerepe A vállalati oldal fontos elemei, példák A vállalati karrieroldalról Oldal-analitikák
|
1. rész: A FB számokban, miért jelentős toborzási csatorna ez? Céges FB oldal - mindennek az alapja - példák Kampánykészítés előtti lépések: mi a célunk? ki a célcsoportunk? mennyit költsünk? mennyi ideig fusson? Példák kampányokra, eredményeikre. |
2. rész: Hogyan építs fel kapcsolati hálót? Tartalmak előállítása - mit és hogyan? Tartalom fajták, rengeteg példával Álláshirdetések a linkedIn-en Toborzás hagyományos úton és Recruiter Lite előfizetéssel Jelöltek felkeresésének technikái, a jelölt-kommunikációk szerepe |
2. rész: Kampánykészítés lépésről lépésre - közös ötletelés és folyamat bemutatás konkrét pozíció kapcsán |
+ 1 Plusz(érv) mellettünk
Partnerünk, a HVG HR Centernek köszönhetően a jelentkezők számára a mindig naprakész tananyagunkat a HR Plusz kiadvánnyal színesítjük.
Képzésünket kihelyezett formában is szívesen megszervezzük, az Önök egyedi igényei szerint. Töltse ki az alábbi űrlapot és kérjen cégreszabott, egyedi árajánlatot.
Munkajogászt, könyvelőt, pénzügyi szakértőt keres, vagy csak egy tanácsadásra van szüksége?
Kattintson a képre és tekintse meg partnereink bemutatkozóját!
Hírlevél Olvasóink nemcsak mindig időben értesülnek legújabb képzéseinkről és általános kedvezményeinkről, hanem kizárólagosan nekik szóló kedvezményeinkben is részesülnek!
Képzés hivatalos neve | Toborzás a LinkedIn-en és a Facebook-on |
---|---|
Oktatók |
Tokár Péter Hajdu Sára |
Megszerezhető végzettség | Toborzás a LinkedIn-en és a Facebook-on workshop elvégzéséről szóló Sämling Tanúsítvány. |
Kihelyezett formában elérhető | igen |
Meghirdetett tantermi oktatásainkat korlátozó intézkedések, illetve veszélyhelyzet esetén online formában valósítjuk meg.