Szeretne részt venni egy olyan átfogó workshopon, ahol a LinkedIn-re és Facebook-ra való hirdetés íráson túl megismerkedhet a kampányok kivitelezésével, beállításaival és menedzselésével?

Toborzás a LinkedIn-en és a Facebookon,

1 napos workshop.

Délelőtt a LinkedIn-ről lesz szó, délután pedig a Facebookról.


Amennyiben szeretne emlékeztető e-mailt kapni a workshopunkról, kattintson az alábbi gombra!


LINKEDIN

  • Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Hogyan készülnek ezek?
  • A LinkedIn karrier-oldal – mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem?
  • Mi van, ha nincs Recruiter hozzáférésünk? Akkor hogyan használhatjuk a LinkedIn-t?

Világszerte 400 millió felhasználó, ebből Magyarországon kb. 713.000 fő használja a legnagyobb üzleti közösségi felületet, a LinkedIn-t. A LinkedIn azt mondja: a top vezetők 90%-át ma már nem lehet elérni telefonon, hideghívással, de egy inMail*-lel igen.

(*inMail: a LinkedIn felületen belül küldött elektronikus üzenet)

Mára a fejvadászok talán első számú jelöltforrásává lépett elő, nemzetközileg biztosan, de mára itthon is egyre nagyobb arányban keresnek a közvetítő irodák a LinkedIn-en jelölteket a nehezebb pozíciókra.

 

A LinkedIn-en való megjelenés szinte kötelező, csaknem olyan fontos, mint egy vállalati weboldal, viszont annál sokkal rugalmasabb kommunikációs felületet biztosít. Ezen keresztül találhatnak meg bennünket lehetséges üzleti partnerek, de potenciális munkavállalók is. A vállalati oldal tehát a professzionális megjelenés eszközévé vált.

Ha tudja, hozza magával laptopját, mert a LinkedIn blokkban Péter segítségével konkrét lépéseket tudnak majd megcsinálni a helyszínen a résztvevők. Így a hallottakat azonnal hasznosíthatják a gyakorlatban.


FACEBOOK

Nem csak a vicces képeknek van helye a Facebook-on!

Avagy alternatív jelöltforrások: a közösségi médiában rejlő lehetőségek. Milyen média felületek vannak, amelyek toborzásra használhatók, és melyik hogyan? Melyikkel milyen célcsoport érhető el?

  • A munkáltatói arculat bemutatásához szükséges legfontosabb eszközök és kommunikációs felületek áttekintése.
  • Céges Facebook oldal létrehozása. Napi posztolások. Témák és tartalmak összeállításának szempontjai. Példák, minták.
  • Facebook kampányok készítése, lépésről-lépésre. Hogyan készíthetünk érkező oldalt? Milyen címet adjunk a kampányunknak? Hogyan állítható be a célcsoport? Hogyan kezeljük a jelentkezőket, kommenteket? Gyakorlati tanácsok és útmutató.

Gyakorlat: az Ön vállalatának toborzásaihoz használatos közösségi média-megjelenések kialakítása.


Témák

Délelőtt: Hogyan használható a LinkedIn toborzásra?

Délután: Toborzás a Facebook-on

1. rész:

Fontos tények a LinkedIn-ről

A személyes profil szerepe

A vállalati oldal fontos elemei, példák

A vállalati karrieroldalról

Oldal-analitikák

 

1. rész:

A FB számokban, miért jelentős toborzási csatorna ez?

Céges FB oldal - mindennek az alapja - példák

Kampánykészítés előtti lépések:

mi a célunk?

ki a célcsoportunk?

mennyit költsünk?

mennyi ideig fusson?

Példák kampányokra, eredményeikre.

2. rész:

Hogyan építs fel kapcsolati hálót?

Tartalmak előállítása - mit és hogyan? Tartalom fajták, rengeteg példával

Álláshirdetések a linkedIn-en

Toborzás hagyományos úton és Recruiter Lite előfizetéssel

Jelöltek felkeresésének technikái, a jelölt-kommunikációk szerepe

2. rész:

Kampánykészítés lépésről lépésre - közös ötletelés és folyamat bemutatás konkrét pozíció kapcsán


HELYSZÍN
Budapest

 

RÉSZVÉTELI DÍJ

43.000 Ft + Áfa

(54.610 Ft)

tartalmaz 1 oktatási napot, a segédanyagot nyomtatott és elektronikus formában, a bekészítést (kávé, tea, üdítő, édes és sós sütemény), tollat, jegyzetfüzetet, tanúsítványt.

A reggeli étel-ital fogyasztás mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cége fizeti meg.

 

KEDVEZMÉNYEK
A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
8% Hírlevélre történő feliratkozás esetén
10% Magánszemély jelentkező
12% 2 együttes jelentkezés - 2 fő vagy 2 különböző képzésre történő együttes jelentkezés esetén
15% 3 együttes jelentkezés - 3 vagy több fő, egy vagy akár több különböző képzésre történő együttes jelentkezése esetén


+ 1 Plusz(érv) mellettünk

Partnerünk, a HVG HR Centernek köszönhetően a jelentkezők számára a mindig naprakész tananyagunkat a HR Plusz kiadvánnyal színesítjük.


Workshopunkat kihelyezett formában is szívesen megszervezzük, az Önök egyedi igényei szerint. Töltse ki az alábbi űrlapot és kérjen cégreszabott, egyedi árajánlatot.


 

Munkajogászt, könyvelőt, pénzügyi szakértőt keres, vagy csak egy tanácsadásra van szüksége?

Kattintson a képre és tekintse meg partnereink bemutatkozóját!

 

Hírlevél Olvasóink nemcsak mindig időben értesülnek legújabb képzéseinkről és általános  kedvezményeinkről, hanem kizárólagosan nekik szóló kedvezményeinkben is részesülnek!

Képzés adatai

Képzés hivatalos neve Toborzás a LinkedIn-en és a Facebook-on
Oktatók Tokár Péter
Hajdu Sára
Megszerezhető végzettség Toborzás a LinkedIn-en és a Facebook-on workshop elvégzéséről szóló Sämling Tanúsítvány.
Kihelyezett formában elérhető igen
Eseménynaptár

Meghirdetett tantermi oktatásainkat korlátozó intézkedések, illetve veszélyhelyzet esetén online formában valósítjuk meg.

Információ: