Szeretne részt venni egy olyan átfogó képzésen, ahol a LinkedIn-re és Facebook-ra való hirdetés íráson túl megismerkedhet a kampányok kivitelezésével, beállításaival és menedzselésével?

Toborzás a LinkedIn-en és a Facebookon,

1 napos képzés.

Délelőtt a LinkedIn-ről lesz szó, délután pedig a Facebookról.


Amennyiben szeretne emlékeztető e-mailt kapni a képzésünkről, kattintson az alábbi gombra!


LINKEDIN

  • Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Hogyan készülnek ezek?
  • A LinkedIn karrier-oldal – mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem?
  • Mi van, ha nincs Recruiter hozzáférésünk? Akkor hogyan használhatjuk a LinkedIn-t?

Világszerte 400 millió felhasználó, ebből Magyarországon kb. 713.000 fő használja a legnagyobb üzleti közösségi felületet, a LinkedIn-t. A LinkedIn azt mondja: a top vezetők 90%-át ma már nem lehet elérni telefonon, hideghívással, de egy inMail*-lel igen.

(*inMail: a LinkedIn felületen belül küldött elektronikus üzenet)

Mára a fejvadászok talán első számú jelöltforrásává lépett elő, nemzetközileg biztosan, de mára itthon is egyre nagyobb arányban keresnek a közvetítő irodák a LinkedIn-en jelölteket a nehezebb pozíciókra.

 

A LinkedIn-en való megjelenés szinte kötelező, csaknem olyan fontos, mint egy vállalati weboldal, viszont annál sokkal rugalmasabb kommunikációs felületet biztosít. Ezen keresztül találhatnak meg bennünket lehetséges üzleti partnerek, de potenciális munkavállalók is. A vállalati oldal tehát a professzionális megjelenés eszközévé vált.

Ha tudja, hozza magával laptopját, mert a LinkedIn blokkban Péter segítségével konkrét lépéseket tudnak majd megcsinálni a helyszínen a résztvevők. Így a hallottakat azonnal hasznosíthatják a gyakorlatban.


FACEBOOK

Nem csak a vicces képeknek van helye a Facebook-on!

Avagy alternatív jelöltforrások: a közösségi médiában rejlő lehetőségek. Milyen média felületek vannak, amelyek toborzásra használhatók, és melyik hogyan? Melyikkel milyen célcsoport érhető el?

  • A munkáltatói arculat bemutatásához szükséges legfontosabb eszközök és kommunikációs felületek áttekintése.
  • Céges Facebook oldal létrehozása. Napi posztolások. Témák és tartalmak összeállításának szempontjai. Példák, minták.
  • Facebook kampányok készítése, lépésről-lépésre. Hogyan készíthetünk érkező oldalt? Milyen címet adjunk a kampányunknak? Hogyan állítható be a célcsoport? Hogyan kezeljük a jelentkezőket, kommenteket? Gyakorlati tanácsok és útmutató.

Gyakorlat: az Ön vállalatának toborzásaihoz használatos közösségi média-megjelenések kialakítása.

Toborzás a közösségi médiában


Amiről szó lesz:

Facebook

  • Mire és hogyan használható a Facebook toborzási célokra? Konkrét példákkal szemléltetjük:
  • Milyen beállításokat használtunk?
  • Hogyan határoztuk meg a célközönséget a pozíció tükrében?
  • Milyen képi/videós eszköztárral dolgoztunk és miért?
  • Hogyan változtattunk a kampányon menet közben és miért?
  • Milyen eredményeket hozott?
  • Milyen típusú kommentekkel találkoztunk és hogyan kezeltük?
  • Mennyi időt és pénzt igényel a Facebook kampány?

LinkedIn

  • Hogyan használható a LinkedIn toborzásra?
  • A LinkedIn karrier-oldal – mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem?
  • Mi van, ha nincs Recruiter hozzáférésünk? Akkor hogyan használhatjuk a LinkedIn-t?
  • Job posting – hogyan pozícionáljunk?
  • Az érdeklődés kialakulásának lépései
  • InMail check list
  • „Work with us” ads és career page
  • LinkedIn search, boolean search
  • Hogyan alakítsunk ki toborzó profilt? Hogyan legyen a megjelenés cégre szabott, és professzionális?
  • Hogyan készíthetünk kampányokat a LinkedIn-en? Gyakorlati bemutató
  • Milyen csomagok érhetők el? A nagyvállalati és KKV megoldások áttekintése
  • A vállalati karrieroldal szerepe - jó példák, résztvevői példák elemzése
  • Instagram, és a többiek - új irányok az online világban

Online képzés díja   Tantermi képzés díja

 

47.000 Ft + Áfa

59.690 Ft

 

 

63.000 Ft + Áfa

80.010 Ft

A részvételi díj tartalmazza az oktatási napot, a segédanyagokat és a tanúsítványt.   A részvételi díj tartalmazza az oktatási napot, a segédanyagokat és a tanúsítványt. Egész nap fogyasztható kávé, tea, üdítő, pogácsa és sütemény.
 

 

Kedvezmények

8%     Hírlevélre történő feliratkozás esetén

10%  Magánszemély jelentkező

12%  2 együttes - 2 fő vagy 2 különböző képzésre történő jelentkezés esetén

15%  3 együttes jelentkezés - 3 vagy több fő, egy vagy akár több különböző képzésre történő együttes jelentkezés esetén


A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!

A tananyag meghallgatásához szükséges felhasználói jogosultságokat csakis kizárólag a képzésben résztvevők használhatják. A képzésekhez kapcsolódó írásos és egyéb (elektronikus) anyagok szerzői joga a Sämling Kft. tulajdonát képezik, ezért azok sokszorosítása, terjesztése, harmadik fél részére történő átadása-, valamint a konzultáción video- hang és egyéb felvételek rögzítése tilos. 


Képzésünket kihelyezett formában is szívesen megszervezzük, az Önök egyedi igényei szerint. Töltse ki az alábbi űrlapot és kérjen cégreszabott, egyedi árajánlatot.


 

Munkajogászt, könyvelőt, pénzügyi szakértőt keres, vagy csak egy tanácsadásra van szüksége?

Kattintson a képre és tekintse meg partnereink bemutatkozóját!


Hírlevél Olvasóink nemcsak mindig időben értesülnek legújabb képzéseinkről és általános  kedvezményeinkről, hanem kizárólagosan nekik szóló kedvezményeinkben is részesülnek!

Képzés adatai

Képzés hivatalos neve Toborzás a LinkedIn-en és a Facebook-on
Oktatók Tokár Péter
Bató Vivien
Megszerezhető végzettség Toborzás a LinkedIn-en és a Facebook-on képzés elvégzéséről szóló tanúsítvány.
Kihelyezett formában elérhető igen
Eseménynaptár

Meghirdetett tantermi oktatásainkat korlátozó intézkedések, illetve veszélyhelyzet esetén online formában valósítjuk meg.

Információ: