„A kommunikációd csak annyira tud jó lenni, amennyire érted az embereket, akikkel kommunikálsz.” Dr. Tony Alessandra


A képzés a Kiváló vezető képzés 4. napjaként is igénybe vehető. 

Használja ki a lehetőséget, és tanuljon otthona kényelméből!

Képzésünket online is elérhetővé tettük, így a digitális oktatás keretein belül is értékes tudáshoz juthat most bevezető áron 25 % kedvezménnyel!


A képzés legfontosabb célja a kommunikációs tudatosság megtanulása azért, hogy célt érjen minden olyan helyzetben, amikor beosztottakkal, vezetőkkel, társ osztályokkal és ügyfelekkel képes legyen kapcsolatba lépni. Két azonos szakmai tudású ember közül messze az a sikeresebb, aki kiválóan tud kommunikálni és bánni az emberekkel.

A szervezeti kommunikáció hatékonysága (melynek a vezetők kommunikációja részét képezi) nagymértékben összefügg a teljesítménnyel. 

Egy vezető, aki retorikájában egyszerre tud empatikus és határozott lenni a cég képviselőjeként kifelé vagy víziójának érvényesítésekor befelé, a beosztottjai felé. Egy-egy kritikus üzenet megfelelő kommunikációján a vezetett egység rövid és hosszú távú jövője állhat vagy bukhat.

 


Kinek ajánljuk?

Vállalkozóknak, vezetőknek, kinevezés előtt álló személyeknek, azok, akik már elgondolkodtak az alábbi kérdéseken: Tudjuk egy jó vezető és egy rossz vezető között végtelen a különbség, az egyik sikerre visz egy céget a másik a csődbe. Vajon én tudok-e fejlődni ebben? Vajon jól vezetem és motiválom az embereimet? Mennyire és milyen mértékben demotiválhatom vagy tarthatom vissza az embereim teljesítményét a rossz vezetői munkámmal?

Amennyiben szeretne emlékeztető e-mailt kapni képzéseinkről, kattintson az alábbi gombra!
 

Egy szervezeti változás kapcsán a vezetőknek olyan személyes és rendszerszintű támogatásra van szükségük, amely lehetővé teszi, hogy elkötelezettek, hitelesek és következetesek legyenek. Ez érkezhet házon belülről vagy adott esetben egy felkészült szervezetfejlesztő partnertől is. A beosztottaknak természetes igényük van a céggel és aktuális munkájukkal kapcsolatos átfogó és aktuális információkra is. Az a vezető, aki erre nem gondol és nem tájékoztatja a dolgozóit rendszeresen, hatalmas lehetőséget hagy ki a motiváció és az alulról jövő innováció terén.

Képzéseinket kihelyezett formában is szívesen megszervezzük, az Önök egyedi igényei szerint. Kérjük vegye fel a kapcsolatot képzés felelősünkkel!

 
 
 
Amiről az előadáson szó lesz: 
 
  • A kommunikáció legfontosabb szabályainak áttekintése,
    • Első benyomás és annak fontossága,
    • A közlés nem egyenlő a fogadással,
    • Beszéd nem egyenlő a kommunikációval
    • Tudatos és öntudatlan hatások jelentősége a kommunikációban,
    • Viselkedésünk mások viselkedésére tett hatása.
    • Az egyoldalú kommunikáció problémái.
  • A vezető-beosztott kommunikáció javítása
    • Bevonó vezetés kommunikációja
    • Saját döntés közlése, elfogadtatása
    • Kellemetlen szervezeti döntések elfogadtatása
    • Vezetői visszacsatolás az egyéni teljesítmények fejlesztő célzatú értékelése
    • Dorgálás, megszidás javulás érdekében
    • Munkánk delegálása közvetlen beosztottjainknak
  • A tárgyalásaink legfontosabb tudatos elemei
    • Tudjuk mit akarunk elérni, elkerülendő tárgyalási témák kezelése.
    • Nyerni és nyerni megközelítés, a tárgyaló partner ismerete.
    • A tárgyalás lélektani folyamata.
    • Az üzleti, tárgyalás felépítése.
    • Tárgyalási témák sorrendje.
    • Tárgyalási taktikák használata.

Milyen kérdésekre kap választ?

  • Milyen kommunikációs csapdákat kell kikerülni, hogy sikeresen közölje másokkal szándékait, hogy képes legyen félreértések nélkül kommunikálni?
  • Miért veszik el az információ, és milyen problémákat okoz ez?
  • Hogyan fejleszthető az információáramlás?
  • Hogyan lehet hatékonyan kommunikálni felfelé?
  • Hogyan vigyünk vezetőink felé inkább megoldásokat, mint problémákat?

Tréneri prezentációkkal tarkított sok, sok játékos, humoros feladaton keresztül döbbennek rá a résztvevők az egyéni és szervezeti kommunikációjuk fejlesztési irányaira. Esettanulmányokat dolgoznak fel, majd szituációs játékokon keresztül keresik meg az adott helyzetben leghatékonyabb vezetői megoldásokat.


IDŐBEOSZTÁS
A képzés 8 órás, amely szombati napon 9:00 és 17:00 óra közötti időintervallumban zajlik.
 
HELYSZÍN
Online - Zoom - Rendszer

 

RÉSZVÉTELI DÍJ

91 690 Ft
(+27% ÁFA)
116 446 Ft

Az 1 napos online képzés díja tartalmazza az oktatási napot, elektronikus tananyagot és igény szerint a magyar nyelvű tanúsítványt.

 A képzésre garantált bevezető kedvezmény: 25 %.

További kedvezményekért kérjük, keresse Képzésszervező kollégánkat.

 

KEDVEZMÉNYEK
A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
8% Hírlevélre történő feliratkozás esetén
10% Magánszemély jelentkező
12% 2 együttes jelentkezés - 2 fő vagy 2 különböző képzésre történő együttes jelentkezés esetén
15% 3 együttes jelentkezés - 3 vagy több fő, egy vagy akár több különböző képzésre történő együttes jelentkezése esetén
25 % A képzésre garantált bevezető kedvezmény

Néha egy friss hír, jó cikk is elég, hogy tudásszomjunkat csillapítsuk.

 

 

 

Munkajogászt, könyvelőt, pénzügyi szakértőt keres, vagy csak egy tanácsadásra van szüksége?

Kattintson a képre és tekintse meg partnereink bemutatkozóját!

 
Hírlevél Olvasóink nemcsak mindig időben értesülnek legújabb képzéseinkről és általános kedvezményeinkről, hanem kizárólagosan nekik szóló kedvezményeinkben is részesülnek!
 

Képzés adatai

Képzés hivatalos neve Vezetői kommunikáció és tárgyalástechnika
Oktatók Ecsédi István
Kihelyezett formában elérhető igen
Képzésfelelős Ecsédi-Dandóci Edit
Eseménynaptár
Információ: