„A kommunikációd csak annyira tud jó lenni, amennyire érted az embereket, akikkel kommunikálsz.” Dr. Tony Alessandra
A veszélyhelyzetre való tekintettel képzéseink csak ONLINE formában valósulhatnak meg!
A veszélyhelyzet megszűnését követően minden résztvevőt örömmel várunk személyesen, tantermi képzéseinken is!
A képzés a Kiváló vezető képzés 4. napjaként is igénybe vehető.
Használja ki a lehetőséget, és tanuljon otthona kényelméből!
Képzésünket online is elérhetővé tettük, így a digitális oktatás keretein belül is értékes tudáshoz juthat!
A képzés legfontosabb célja a kommunikációs tudatosság megtanulása azért, hogy célt érjen minden olyan helyzetben, amikor beosztottakkal, vezetőkkel, társ osztályokkal és ügyfelekkel lép kapcsolatba. Két azonos szakmai tudású ember közül messze az a sikeresebb, aki kiválóan tud kommunikálni és bánni az emberekkel.
A szervezeti kommunikáció hatékonysága (melynek a vezetők kommunikációja részét képezi) nagymértékben összefügg a teljesítménnyel.
Egy vezető, aki egyszerre tud empatikus és határozott lenni a cég képviselőjeként kifelé vagy víziójának érvényesítésekor akár befelé a beosztottjai felé egyaránt. Egy-egy kritikus üzenet megfelelő kommunikációján a vezetett egység rövid és hosszú távú jövője állhat vagy bukhat.
Kinek ajánljuk?
Vállalkozóknak, vezetőknek, kinevezés előtt álló személyeknek, azok, akik már elgondolkodtak az alábbi kérdéseken: Tudjuk egy jó vezető és egy rossz vezető között végtelen a különbség, az egyik sikerre visz egy céget a másik a csődbe. Vajon én tudok-e fejlődni ebben? Vajon jól vezetem és motiválom az embereimet? Mennyire és milyen mértékben demotiválhatom vagy tarthatom vissza az embereim teljesítményét a rossz vezetői munkámmal?
Képzéseinket kihelyezett formában is szívesen megszervezzük, az Önök egyedi igényei szerint. Kérjük vegye fel a kapcsolatot képzés felelősünkkel!
Milyen kérdésekre kap választ?
Tréneri prezentációkkal tarkított sok, sok játékos, humoros feladaton keresztül döbbennek rá a résztvevők az egyéni és szervezeti kommunikációjuk fejlesztési irányaira. Esettanulmányokat dolgoznak fel, majd szituációs játékokon keresztül keresik meg az adott helyzetben leghatékonyabb vezetői megoldásokat.
IDŐBEOSZTÁS |
A képzés 8 órás, amely szombati napon 9:00 és 17:00 óra közötti időintervallumban zajlik. |
HELYSZÍN |
Online - Zoom - Rendszer |
RÉSZVÉTELI DÍJ | |
91 690 Ft |
Az 1 napos online képzés díja tartalmazza az oktatási napot, elektronikus tananyagot és igény szerint a magyar nyelvű tanúsítványt. További kedvezményekért kérjük, keresse Képzésszervező kollégánkat. |
KEDVEZMÉNYEK
A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
|
|
8% | Hírlevélre történő feliratkozás esetén |
10% | Magánszemély jelentkező |
12% | 2 együttes jelentkezés - 2 fő vagy 2 különböző képzésre történő együttes jelentkezés esetén |
15% | 3 együttes jelentkezés - 3 vagy több fő, egy vagy akár több különböző képzésre történő együttes jelentkezése esetén |
Munkajogászt, könyvelőt, pénzügyi szakértőt keres, vagy csak egy tanácsadásra van szüksége?
Kattintson a képre és tekintse meg partnereink bemutatkozóját!
Képzés hivatalos neve | Vezetői kommunikáció és tárgyalástechnika |
---|---|
Oktatók | Ecsédi István |
Kihelyezett formában elérhető | igen |
Képzésfelelős | Ecsédi-Dandóci Edit |