„A kommunikációd csak annyira tud jó lenni, amennyire érted az embereket, akikkel kommunikálsz.”
Dr. Tony Alessandra
 

Képzésünk legfontosabb célja a kommunikációs tudatosság megtanulása azért, hogy célt érjen minden olyan helyzetben, amikor:

  • beosztottakkal,
  • vezetőkkel,
  • társ osztályokkal vagy
  • ügyfelekkel/partnerekkel lép kapcsolatba.

Két azonos szakmai tudású ember közül messze az a sikeresebb, aki jobban tud kommunikálni és bánni az emberekkel.

A szervezeti kommunikáció hatékonysága (melynek a vezetők kommunikációja részét képezi) nagymértékben összefügg a teljesítménnyel. 

A jó vezető egyszerre tud empatikus és határozott lenni a cég képviselőjeként kifelé, vagy víziójának érvényesítésekor befelé, a beosztottjai felé. Egy-egy kritikus üzenet megfelelő kommunikációján a vezetett egység rövid és hosszú távú jövője állhat vagy bukhat.

 

 

Kiknek ajánljuk?

Tudjuk: egy jó vezető és egy rossz vezető között végtelen a különbség, az egyik sikerre visz egy céget, a másik a csődbe. Képzésünket azon vállalkozóknak, vezetőknek, kinevezés előtt álló személyeknek ajánljuk, akik már elgondolkodtak az alábbi kérdéseken:

  • Vajon én tudok-e fejlődni irányítói munkakörömben?
  • Vajon jól vezetem és motiválom az embereimet?
  • Mennyire és milyen mértékben demotiválhatom vagy tarthatom vissza az embereim teljesítményét a rossz vezetői munkámmal?
 
Amennyiben szeretne emlékeztető e-mailt kapni képzéseinkről, kattintson az alábbi gombra!
 

Egy szervezeti változás kapcsán a vezetőknek olyan személyes és rendszerszintű támogatásra van szükségük, amely lehetővé teszi, hogy elkötelezettek, hitelesek és következetesek legyenek. Ez érkezhet házon belülről vagy adott esetben egy felkészült szervezetfejlesztő partnertől is. A beosztottaknak természetes igényük van a cégükkel és munkájukkal kapcsolatos átfogó és aktuális információkra is.
Az a vezető, aki erre nem gondol, és nem tájékoztatja a dolgozóit rendszeresen, hatalmas lehetőséget hagy ki a motiváció és az alulról jövő innováció terén.

 

Képzéseinket kihelyezett formában is szívesen megszervezzük, az Önök egyedi igényei szerint. Kérjük vegye fel a kapcsolatot képzés felelősünkkel!
 
 
 
Amiről a képzésen biztosan szó lesz: 
 
  • A kommunikáció legfontosabb szabályainak áttekintése
    • Első benyomás és annak fontossága,
    • A közlés nem egyenlő a fogadással,
    • Beszéd nem egyenlő a kommunikációval
    • Tudatos és öntudatlan hatások jelentősége a kommunikációban,
    • Viselkedésünk mások viselkedésére tett hatása.
    • Az egyoldalú kommunikáció problémái.
  • A vezető-beosztott kommunikáció javítása
    • Bevonó vezetés kommunikációja.
    • Saját döntés közlése, elfogadtatása.
    • Kellemetlen szervezeti döntések elfogadtatása.
    • Vezetői visszacsatolás, az egyéni teljesítmények fejlesztő célzatú értékelése.
    • Dorgálás, megszidás javulás érdekében.
    • Munkánk delegálása közvetlen beosztottjainknak.
  • A tárgyalásaink legfontosabb, tudatos elemei
    • Tudjuk mit akarunk elérni, elkerülendő tárgyalási témák kezelése.
    • Win-win megközelítés, a tárgyaló partner ismerete.
    • A tárgyalás lélektani folyamata.
    • Az üzleti tárgyalás felépítése.
    • Tárgyalási témák sorrendje.
    • Tárgyalási taktikák használata.

 

 

Milyen kérdésekre kap választ?

  • Milyen kommunikációs csapdákat kell kikerülni, hogy sikeresen közölje másokkal szándékait, hogy képes legyen félreértések nélkül kommunikálni?
  • Miért veszik el az információ, és milyen problémákat okoz ez?
  • Hogyan fejleszthető az információáramlás?
  • Hogyan lehet hatékonyan kommunikálni felfelé?
  • Hogyan vigyünk vezetőink felé inkább megoldásokat, mint problémákat?

Tréneri prezentációkkal tarkított, játékos, humoros feladatokon keresztül döbbennek rá a résztvevők az egyéni és szervezeti kommunikációjuk fejlesztési irányaira. Esettanulmányokat dolgoznak fel, majd szituációs játékokon keresztül keresik meg az adott helyzetben leghatékonyabb vezetői megoldásokat.

 


IDŐBEOSZTÁS
A képzés 8 órás, amely a meghirdetett időpontban 9:00 és 17:00 óra közötti időintervallumban zajlik.
 
HELYSZÍN

Live (ONLINE) VAGY Tantermi formában

Sämling Székház (1124 Budapest, Németvölgyi út 64.)

 

RÉSZVÉTELI DÍJ

89 500 Ft
(+27% ÁFA)
113 665 Ft

Az 1 napos képzés díja tartalmazza az oktatási napot, elektronikus tananyagot és igény szerint a magyar nyelvű tanúsítványt.

További kedvezményekért kérjük, keresse Képzésszervező kollégánkat.

 

KEDVEZMÉNYEK
A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
8% Hírlevélre történő feliratkozás esetén
10% Magánszemély jelentkező

A képzés a Kiváló vezető képzéssorozat külön napjaként is igénybe vehető. 

 

Hírlevél Olvasóink mindig időben értesülnek legújabb képzéseinkről, és kizárólag nekik szóló kedvezményeinkben is részesülnek!

 

Képzés adatai

Képzés hivatalos neve Vezetői kommunikáció és tárgyalástechnika
Óraszám 8 óra
Oktatók Ecsédi István
Kihelyezett formában elérhető igen
Képzésfelelős Ecsédi-Dandóci Edit
Eseménynaptár
Információ: