HR adminisztráció - Tematika

  • A Munka Törvénykönyvéhez kapcsolódó adminisztrációs vonatkozások
  • Személyzeti-munkaügyi adminisztráció folyamatai, teendői, dokumentumai
  • A létesítést megelőző eljárás
  • A munkaszerződés és annak tartalma (mi kerüljön bele), a munkaszerződések nyilvántartása
  • A munkáltató tájékoztatási/bejelentési kötelezettsége
  • Igazolások, nyomtatványok
  • A munka díjazásnak, elszámolásának gyakorlati kérdései
  • A munkaköri leírások kezelése
  • A munkaviszony kezdete
  • A próbaidő, munkaidő, pihenő idő, szabadidő, munkarend nyilvántartása
  • A munkaviszony időtartamának, módosításának, kötelező módosításának dokumentálása
  • A munkaviszony megszűnése, a munkaviszony megszüntetése, kiadandó igazolások
  • Szabadság kiadása, nyilvántartása
  • Tanulmányi szerződés
  • Gyakorlati példák, formanyomtatványok