A szóbeli panaszt a képzőintézmény azonnal megvizsgálja és szükség esetén orvosolja. Ha a résztvevő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálás nem lehetséges, a képző intézmény a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul panaszkezelési űrlapot tölt ki, és annak egy másolati példányát
A panasz elutasítása esetén a képző intézmény a résztvevőt írásban tájékoztatja arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatás tartalmazza az illetékes hatóság, illetve a résztvevő lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatás arra is kiterjed, hogy a képzőintézmény a résztvevői jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.
Panasznak minősül a panasztevő nevével ellátott és konkrét esetre történő észrevétel, beadvány. Képzéssel kapcsolatos véleményét elmondhatja névtelenül is a résztvevői elégedettségi kérdőív kitöltésével.
Az intézmény ügyfélszolgálatán a Panaszkezelési űrlap megtalálható. Igény esetén, kérje ügyintézőnktől.
Kelt: Budapest, 2020. szeptember 01.
Frissítve: Budapest, 2024. február 22.
Ecsédi-Dandóci Edit
Ügyvezető