12 napos HR Basic képzésünk tavalyi résztvevőjével, Stinner Zsolttal beszélgettünk tapasztalatairól és a munkájában hasznosított, a képzés során megszerzett tudásáról

 

W.D.: Ön már akkor is Operatív vezetői munkakörben volt a Kays Kft.-nél [győri műanyaggyártó vállalat – szerk.], amikor a HR Basic képzésünkre jelentkezett. Milyen okokból döntött mellette?

S.Zs.: Igen, több, mint 6 éve vagyok operatív vezető a cégnél, de mivel ez egy viszonylag kis cég, sokféle feladat hárul rám vezetőként, így a munkaerőtoborzás, bérfejlesztés, vagy a munkajogban való jártasság felelőssége is. Leginkább a munkaügy területe volt az, ahol a legnagyobb hiányosságokat tapasztaltam és ehhez kerestem képzést. Korábban is vettem már részt Sämling képzésen, de most kifejezetten a munkajog érdekelt. Így találtam rá a HR Basicre, amely ugye egy átfogó képzés. Úgy gondoltam, miért is ne? Az ügyvezetőm maximális támogatásával azonnal be is adtam a jelentkezésemet, és nem bántam meg.


W.D.: Megosztaná velünk konkrét tapasztalatait, amelyeket a képzés során gyűjtött?

S.Zs.: Nagyon jó volt, hogy a 12 napos képzés tematikákra volt bontva, amelyeket akár külön-külön is elvégezhet valaki. A munkajogról szóló napon abszolút azt kaptam, amit vártam, az oktató dr. Czirók Andrea életszerű és gyakorlatias gondolkodása, megközelítése közelebb hozta hozzám ezt a területet.

Ami nagyon nagy felfedezés, újdonság volt számomra és beépítettem a mindennapi munkámba, az az új kollégák toborzásánál a kompetenciák meghatározása volt. Ezt a közelmúltban már volt is alkalmam használni egy ’gyártástámogató technológusi’ pozíció kiírásánál és nagy sikerélménynek éltem meg, amikor megtaláltuk a megfelelő kollégát. A toborzásban megerősítést kaptam a képzésen Tokár Péter oktatótól, hogy jó úton járok.


W.D.:
A kis csoportlétszám Ön szerint javára vált a képzés minőségének?

Mindenféleképpen. Azt interaktivitás a képzésen nagyon nagy plusznak éreztem, illetve azt, hogy mennyi mindent lehet tanulni más ipari ágazatokból jövő emberektől a személyes tapasztalatcserével, együtt gondolkodással. A kompenzáció témakörében például nagyon hasznos tapasztalatokat gyűjtöttem be a többiektől, amit azóta már be is építettem a cégünknél.


W.D.: Hogy élte meg azt, hogy a képzés online zajlott?

S.Zs.: No igen, ezt az egyetlen "negatívumot" tudnám említeni a képzéssel kapcsolatosan, de ugye ez a mai világban már bevett szokás, hogy akár nagyon komoly tárgyalások is online zajlanak. Ami megdöbbentő volt számomra, hogy a képzésrésztvevők között milyen nagy számban képviseltette magát a női nem, hiszen én voltam egyedül férfi. Emiatt is örültem volna, ha személyes jelenléttel zajlik a képzés (nevet).


W.D.:
Mi a célja a jövőre nézve?

S.Zs.: Erre az évre személyes célkitűzésem az employer brand, azaz a munkáltatói márka felépítése a cégnél, amely még meglehetősen gyerekcipőben jár, ezért is gondolom egy kihívást jelentő, klassz feladatnak. De magabiztosan állok hozzá a tanultakkal a zsebemben.

 

 

A HR Basic képzés részleteit
ITT TEKINTHETI MEG (klikk)