Pályakezdő vagy pályaváltó? Munkakörébe megkapta a „HR feladatokat"?
Netán ismerkedne a HR területtel?

Akkor a HR Basic képzést Önnek találták ki!

 

                            
                  

 

[Ha most nincs 9 napja, a képzési napokat egyesével is elvégezheti!]

 

 

 

1. Taktikusan helyezkedő - strategic positioner  A HR szakember mindig figyelemmel kíséri a külső üzleti trendeket és annak fényében hoz szervezeten belüli döntéseket.
A HR-stratégiát és -terveket össze kell hangolniuk a szervezet stratégiájával, ehhez pedig szükséges a munkakörök megtervezése, a munkaerő-toborzása, teljesítményértékelés, jutalmazás, elismerés, valamint a munkavállalók képzése és fejlesztése.

 

2. "Hiteles aktivista" A HR-szakember akkor válik hitelessé, ha ígéretüknek megfelelően cseleksznek, személyes és bizalmi kapcsolatokat építenek ki, és megbízhatóan a vállalásaik teljesítésében.
„Aktivistaként” nem csupán a saját munkakörükre vannak rálátással, hanem figyelemmel kísérik az üzleti igényeket.
Megtanulják, hogyan befolyásoljanak pozitívan másokat, és hogyan alkalmazzanak hatékony kommunikációt.
Annak érdekében, hogy hiteles aktivisták legyenek, a HR-szakembereknek jó önismerettel kell rendelkezniük, és elkötelezettek a szakmaiságuk fejlesztése iránt.

 

3. A készségek kovácsa Az eredményesség egyik kulcspontja egy olyan munkahely létrehozása, ahol a munkavállalók értelmet és célt találnak a munkájukban.
A hatékony HR-szakember sikeresen ötvözi a szervezet erősségeit és az egyének képességeit, ezzel kialakítva a szervezeti kultúrát.

 

4. A változás bajnoka A változás bajnokaiként a HR-szakemberek biztosítják, hogy a szervezet mindig alkalmazkodjon a világ alakulásához.
Összehangolják a szervezet belső kapacitását a külső változások ütemével, és segítik ezek megvalósulását intézményi és egyéni szinten is: előteremtik szükséges erőforrásokat, motiválják az üzleti vezetőket a változás elindítására, és biztosítják a változás fenntarthatóságát.

 

5. Emberi erőforrások fejlesztője és átformálója A hatékony HR-es mindig kész a megújulásra és megújításra.
Rendelkezik például tehetségkutatás és -fejlesztést segítő, a teljesítmény elszámolhatóságához szükséges (értékelés, jutalmazás), a szervezet kialakításában (csapatmunka, szervezetfejlesztés) és a kommunikáció terén alkalmazható módszerek ismeretével.
Felismeri és alkalmazza azokat az innovatív gyakorlatokat, amelyek hozzájárulnak az üzleti eredményesség kialakulásához, emellett fenntartják a hosszú távú fókuszt, és elkerülik a felesleges divatokat vagy a nem releváns "legjobb praktikákat".

 

6. A technológia támogatója Az elmúlt években a technológia átalakította a HR-szakember munkáját, beleértve az adminisztratív feladatokat és a stratégiai tervezést.
A jó HR-szakembereknek ki kell használniuk a technológia előnyeit a szervezeti hatékonyság növelése érdekében, különösen a virtuális munkavégzés növekedése mellett.
A hozzáértő HR-es a közösségi médiát a jövőbeli növekedés és szervezeti identitás előmozdítására használja.
Felismeri a technológiában rejlő kommunikációs lehetőségeket. Tudja alkalmazni a tehetség toborzásban, és tájékozott a törvényeknek megfelelő alkalmazásában.

 

(Ulrich, D., Younger, J., Brockbank, W., & Ulrich, M. (2012). HR talent and the new HR competencies. Strategic HR Review, 11(4), 217–222. doi:10.1108/14754391211234940)

 

A HR Basic képzés elődleges célja az alapkompetenciák és a szakmai tudás elsajátítása. 9 héten keresztül vehet részt szakmai-, gyakorlati- és kompetenciafejlesztő napokon, amely végén átfogó és minden HR területet érintő szaktudást szerezhet meg:

  • toborzás és kiválasztás technikák és módszerek
  • munkajogi ismeretek
  • munkaügyi adatvédelem
  • HR folyamatok és dokumentációs igény
  • tehetségek felismerése, megtalálása és megtartása
  • motivációs technikák – fluktuáció megelőzése

A képzésről elismert tanúsítvány szerezhető.

 

„a HR Basic képzés során különösen tetszett”
Korábbi résztvevőink szerint


„Átfogó elméleti bemutatás”

„Naprakész, piacképes információk”
„Problémákra direkt válasz, gyakorlati alkalmazhatóság”
„Magas színvonalon zajlott az oktatás, nagyon jó hangulatban.”
„Az előadók profizmusa, segítőkészsége és közvetlen stílusa”
„Nagyon jó volt a csoport összetétele.”
“Szabad, a légkör barátias.”
“Tetszettek az interaktív feladatok.”

 

 

 

 

KÉPZÉS MEGVALÓSULÁSA:
- 9 héten keresztül, heti 1 alkalom
- 8 vagy 4 órás beosztásban (1 óra = 45 perc)
- személyes vagy online kontakt órás formában
- tananyag elektronikus formában
- kiegészítő e-learning tananyagok
- a kapott tanúsítvány nagy elismerésnek örvend a szakmában

 

 

 

ÖNNEK TALÁLTÁK KI, HA:
- pályakezdő,
- HR területtel ismerkedne,
- pályaválasztó vagy pályaváltó,
- munkahelyétől megkapta feladatnak a „HR”-t,

 

KIMENETI KÖVETELMÉNY:
A tanúsítvány megszerzéséhez egy záródolgozat benyújtása, valamint prezentálása szükséges a záró alkalmon.
A résztvevők a képzést követően egymás prezentációit, dolgozatait is megkaphatják (egyéni beleegyezés esetén), amelyből szintén értékes tudást nyerhetnek.

 

 

A HR képzés elvégzésével résztvevőink alkalmassá válnak:

• HR rendszerek kiépítésére és menedzselésére,
• rendszeres és időszakos HR feladatok önálló szervezésére, elvégzésére,
• különböző HR, üzem(át)szervezési akciók indítására, menedzselésére, lezárására,
• tehetségek felismerésére, felkutatására és toborzására
• kollégáik megfelelő értékelésére és motiválására,
• folyamatok újjászervezésére,
• a jogi háttér megfelelő ismeretére.

 

 

 

 

Oktatóink

Fehér Erika

HR tanácsadó, Tréner, Coach

Dr. Czirók Andrea

HR tanácsadó, Tréner, Coach
Dr. Sepsi Tibor
Ügyvéd, Alkotmányjogász
Ügyvezető, Toborzás-kiválasztási
és Employer Branding Szakértő

TESK Csoport

 


 

 

1. NAP
OKTÓBER 3.
A HR helye, szerepe a szervezetek életében
Munkakörök
A képzés első felében áttekintjük a HR kialakulását, fejlődési folyamatát, helyét és szerepét a szervezetek életében. Beazonosítjuk a HR kulcsterületeit és a közöttük lévő összefüggéseket. Megbeszéljük, hogy mit értünk a kompetencia alapú HR alatt, és meghatározzuk, hogy a különböző HR-szakemberektők milyen kompetenciákat várunk el. A képzési nap második felében megismerkedünk azzal, hogy hogy épük fel egy munkaköri rendszer, milyen szempontok alapján tudjuk elhatárolni az egyes munkaköröket, mi a munkaköri leírások szerepe a HR-folyamatokban, és hogyan tudunk jó munkaköri leírást írni. Tovább >>

 

2. NAP
OKTÓBER 10.
Hatékony toborzás
Hatékony toborzás, avagy minden, amit tudni kell ahhoz, hogy bármely pozícióra képesek legyünk jelölteket állítani! A workshopon használható megoldásokat javasolunk, amelyekkel hatékonyabb lesz a kiválasztás és költséghatékonyabb módon tudja elérni a kívánt munkaerőt. Tovább >>

 

3. NAP
OKTÓBER 17.
A sikeres interjúztatás
1 napos tréning a felvételi és kiválasztási folyamat legfontosabb eszközeiről. Fő célja, hogy a résztvevők képesek legyenek a szervezetükhöz legjobban illeszkedő, a munkakörben legjobban teljesítő munkatárs kiválasztására. Tovább >>

 

4. NAP
OKTÓBER 24.
Ösztönzés és motivációs eszköztár
A képzés célja, hogy a résztvevők megismerjék a különböző ösztönzési lehetőségeket, képet kapjanak arról, hogy hogyan tudják azokat a leghatékonyabban használni, hogy a szervezet minél eredményesebben, motivált, magas teljesítményt elérő munkatársakkal működhessen. A nap során beszélünk a motiváció fontosságáról, elemezzük a motivációhiány következményeit mind egyéni, mind szervezeti szinten. Beazonosítjuk a HR szerepét a szervezet ösztönzési rendszerének kialakításában. Tovább >>

 

5. NAP
NOVEMBER 7.
Munkaügyi adatvédelem (GDPR HR-eseknek)
A jogi háttér áttekintése mellett gyakorlati példák, megtörtént esetek és a résztvevők által hozott problémák közös elemzése segíti a szabályok értelmezését. Segítséget nyújtunk, ha szeretne jogszerűen eljárni munkaügyi (HR) adatvédelmi kérdésekben. Tovább >>

HR folyamatok
A képzésen résztvevők összegzik a legfontosabb HR folyamatokat és azok kapcsolódásait. Áttekintik, hogy a minél hatékonyabb és transzparensebb HR-működés érdekében milyen sztenderdizált munkafolyamatokat érdemes létrehozni a HR-funkciók támogatására, Meghatározzák a legfontosabb HR-folyamatok lépéseit, a napi munkavégzést segítő mintákat dolgoznak ki. Tovább >>

 

6-7. NAP
NOVEMBER 11. és 18.
Munkajog a HR gyakorlatában
A 2 nap munkáltatói és munkavállalói oldalról is hasznos ismereteket nyújt. A résztvevők olyan gyakorlati tudást sajátíthatnak el, amellyel a munkájuk során felmerülő munkajogi problémákat sikeresen megoldják. Tovább >>

 

8. NAP
NOVEMBER 28.
Érzékeny HR helyzetek
HR-esként nap mint nap kerülünk olyan nehéz helyzetbe, amikor a munkatársak számára negatív visszajelzést kell adnunk. Hogyan tudjuk ezt úgy megtenni, hogy a szervezet érdekeit is képviseljük, de empátiát mutatunk a munkatársak iránt is? A nap folyamán végigvesszük azokat a legtipikusabb helyzeteket (pl. felmondás, teljesítmény visszajelzése, esetleg fegyelmi vétség, stb.), amelyekkel munkánk során találkozhatunk. Eseteket vitatunk meg, és szituációkon keresztül tapasztalatot és rutint szerzünk ezek sikeres kezelésében. Tovább >>

 

9. NAP
DECEMBER 5.
Záró beszámolók, prezentáció
A tanfolyam résztvevői a kurzuson tanultakkal kapcsolatban kiválasztanak egy gyakorlati vagy elméleti HR-témát, amit egy 8-10 oldalas záródolgozatban feldolgoznak. Munkájukat, gondolataikat a záró alkalomkor prezentáció formájában mutatják be a többiek számára; válaszolnak ezzel kapcsolatos kérdésekre. Ezután kerül sor a tanúsítványok átadására.

 

 


+ Folyamatosan megtekinthető
E-learning videóanyagok ( Munkaügyi adatvédelem)

Iratminták 

Többek között:

Adatkezelési tájékoztató
Egyszerűsített munkaszerződés
Foglalkoztatási igazolás
Munkaszerződés távmunkára
Munkaszerződés módosítás
A munkaviszony megszűnése
Munkáltatói felmondás
Jegyzőkönyv minták
Munkáltatói tájékoztatók

 

 

 

414.999 Ft + 27% ÁFA

bruttó 527.049 Ft
A részvételi díj tartalmazza a 9 oktatási napot,
1 online előadást, a segédanyagokat és a tanúsítványt.
Tantermi képzés napján a catering díjat. 

 

 

 

KEDVEZMÉNYEK:

 

 

 

 

 

 

 

A képzés 1 napjára történő jelentkezés esetén a részvételi díj 59 400 Ft + Áfa (75 438 Ft). A képzési díjból a fenti kedvezmények érvényesíthetők.

A tananyag meghallgatásához szükséges felhasználói jogosultságokat csakis kizárólag a képzésben résztvevők használhatják. A képzésekhez kapcsolódó írásos és egyéb (elektronikus) anyagok szerzői joga a Sämling Kft. tulajdonát képezik, ezért azok sokszorosítása, terjesztése, harmadik fél részére történő átadása-, valamint a konzultáción video- hang és egyéb felvételek rögzítése tilos.

 

 
 
Amennyiben szeretne emlékeztető e-mailt kapni képzéseinkről, kattintson az alábbi gombra!
 
Hírlevél Olvasóink időben értesülnek képzéseinkről, és kizárólag nekik szóló kedvezményeinkben is részesülnek!
 

 

 

Képzés adatai

Képzés hivatalos neve HR Basic képzés
Oktatók Tokár Péter
dr. Sepsi Tibor
Dr. Czirók Andrea
Fehér Erika
A képzés elvégzésével megszerezhető dokumentum Résztvevőink HR Basic képzés elvégzéséről szóló tanúsítványt kapnak.
Tájékoztató

A képzési program ügyfélszolgálatunkon  megtekinthető, ügyfélszolgálati időben, előre egyeztetett időpontban.

Igény esetén kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot!

Eseménynaptár
Információ: