A vállalkozóknak nagyon fontos, hogy szakmai tudásuk mellett értsenek az alapvető marketing technikákhoz,

  • hogy a piackutatás ne egy nyűg, hanem egy jó eszköz legyen,
  • hogy adott esetben saját maguk is promotálhassák egy termék bevezetését,
  • hogy képesek legyenek elemezni a weboldaluk forgalmi adatait és növelni az online marketingjük hatékonyságát.

A résztvevők interaktívan, kis elméleti blokkokban ismerkedhetnek meg a tananyaggal, hogy azt utána, gyakorlatokon keresztül ne csak megértsék, de a jövőben használni is tudják.

Cél, hogy a résztvevők:

  • megtanulják a marketing alapokat,
  • elsajátítsák a gyakorlatban alkalmazott mikró vállalkozási és KKV marketing technikákat, munkafolyamatokat,
  • megismerjék a piackutatás alapjait, módszereit, azok gyakorlati alkalmazásának lehetőségeit.

A sikeresen teljesítő résztvevők, a tanfolyam során elsajátított marketing- és piackutatási alapismereteikkel képesek lesznek vállalkozásuk sikeres értékesítéséhez szükséges, kapcsolódó marketing eszközöket allokálni, az ügyfélmenedzsment és üzletszerzés immanens részeként a hatékonyságot növelni. 

 

Általános ismeretek (3 óra) 

Piac, termék, piaci formák, vállalkozási környezetelemzés, szegmentáció, BCG mátrix, SWOT analízis, termék életgörbe, Porter 5, PEST, STEP és STEEPLE analízis, marketing mix, 7+1P 

Marketingkommunikációs alapismeretek (3 óra) 

Marketingkommunikációs mix, marketingkommunikáció eszközei (ATL, BTL, TTL), marketingkommunikációs stratégia. 

Piackutatás (2 óra) 

Primer és szekunder kutatás értelmezése. Piackutatási módszerek, kérdőív összeállítási szabályok. 

Fogyasztói magatartás (2 óra) 

A fogyasztói magatartás modelljének megismerése, fogyasztói attitűdök áttanulmányozása. 

Hirdetési-, kreatív és hírlevél készítési alapok (6 óra) 

Szövegírási alapok, hirdetéskészítési praktikák, nyomtatott hirdetések elkészítésére vonatkozó módszertan. Hírlevél készítési alapok, tippek a sikeres hírlevél kampányokhoz. 

Online marketing (8 óra) 

Online marketing alapismeretek. Google Ads, Google Analytics és Facebook Business fiók létrehozása, beállítása, kezelése. Tippek a sikeres kampánymenedzsmenthez. 


Kinek ajánljuk marketing a gyakorlatban képzésünket? 

  • Azoknak, akik saját vállalkozásának honlapját és online marketingjét intézik. 
  • Ajánljuk minden olyan vállalkozónak, aki szeretné piaci lehetőségeit jobban kihasználni, egy olyan gyakorlatorientált tudást szerezni, amivel elindíthat vagy működtethet egy vállalkozást. 
  • Azoknak, akik egy cég munkatársaként végzik a cég online tartalom- és marketing tevékenységét.

Amennyiben szeretne emlékeztető e-mailt kapni képzésünkről, kattintson az alábbi gombra!


Jöjjön el a Sämling Kft. által szervezett 3 napos marketing a gyakorlatban képzésünkre, amelyet

  • kényelmes helyszínen tartunk,
  • kávészünetekkel (reggeli és délutáni bekészítés - kávé, tea, üdítő, édes- és sós sütemény),
  • segédanyaggal (nyomtatott tananyag, jegyzetfüzet, toll),
  • kis csoportban (nem tömegrendezvény),
  • menet közben a témához kapcsolódóan lehetősége nyílik feltenni saját kérdéseit.

HELYSZÍN
Budapest

 

RÉSZVÉTELI DÍJ:
110.700 Ft + Áfa
140.589 Ft
tartalmaz 3 oktatási oktatási napot, a segédanyagot nyomtatott és elektronikus formában, a bekészítést (kávé, tea, üdítő, édes és sós sütemény), tollat, jegyzetfüzetet, tanúsítványt.

A reggeli étel-ital fogyasztás mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cége fizeti meg.

 

KEDVEZMÉNYEK
A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
8% Hírlevélre történő feliratkozás esetén
10% Magánszemély jelentkező
12% 2 együttes jelentkezés - 2 fő vagy 2 különböző képzésre történő együttes jelentkezés esetén
15% 3 együttes jelentkezés - 3 vagy több fő, egy vagy akár több különböző képzésre történő együttes jelentkezése esetén

Képzésünket kihelyezett formában is szívesen megszervezzük, az Önök egyedi igényei szerint. Töltse ki az alábbi űrlapot és kérjen cégreszabott, egyedi árajánlatot.


Hírlevél Olvasóink nemcsak mindig időben értesülnek legújabb képzéseinkről és általános  kedvezményeinkről, hanem kizárólagosan nekik szóló kedvezményeinkben is részesülnek!

Képzés adatai

Képzés hivatalos neve Marketing a gyakorlatban
Képzés típusa tantermi tanfolyam
Megszerezhető végzettség Marketing a gyakorlatban képzés elvégzéséről szóló Sämling Tanúsítvány.
Kihelyezett formában elérhető igen
Eseménynaptár
Információ: