Minden vállalkozónak/vállalkozásnak fontos, hogy szakmája mellett értsen az alapvető marketing technikákhoz is:

  • a piackutatás ne nyűg, hanem egy remek eszköz legyen,
  • saját maga is promotálhassa egy termék bevezetését,
  • és képes legyen elemezni weboldala forgalmi adatait, ezáltal növelni online marketingje hatékonyságát.

Képzési résztvevőink interaktívan, kis elméleti blokkokban ismerkednek meg a tananyaggal, hogy azt a gyakorlatokon keresztül ne csak megértsék, de utána aktívan használni is tudják.

 

Kinek ajánljuk "Marketing a gyakorlatban" képzésünket? 

  1. Annak, akik saját vállalkozása honlapját és online marketingjét kezeli. 
  2. Minden olyan vállalkozónak, aki szeretné piaci lehetőségeit jobban kihasználni, olyan gyakorlatorientált tudást szerezni, amivel elindíthat vagy működtethet egy vállalkozást. 
  3. Annak, akik egy cég munkatársaként végzi a cég online kommunikációs és marketing tevékenységét.

 

Miről lesz szó a képzésen?

 

Jane

Általános ismeretek
(3 óra)

Piac, termék,
piaci formák, vállalkozási
környezetelemzés,
szegmentáció, BCG mátrix,
SWOT analízis,
termék életgörbe,
 Porter 5, PEST,
STEP és STEEPLE analízis,
marketing mix, 7+1P

Mike

Marketing-
kommunikációs
alapismeretek (3 óra)

Kommunikációs mix,
marketingkommunikáció
eszközei (ATL, BTL, TTL),
marketing-
kommunikációs
stratégia.

John

Piackutatás
(2 óra)

Primer és szekunder
kutatás értelmezése.
Piackutatási
módszerek,
kérdőív összeállítási
szabályok.

 

 

 

 

Jane

Fogyasztói
magatartás
(2 óra)

A fogyasztói magatartás
modelljének megismerése,
fogyasztói attitűdök
áttanulmányozása.

 

Mike

Hirdetési, kreatív és
hírlevél készítési
alapok (6 óra)

Szövegírási alapok,
hirdetéskészítési praktikák,
nyomtatott hirdetések
módszertana.
Hírlevél készítési alapok,
tippek a sikeres hírlevél
kampányokhoz.

John

Online marketing
(8 óra)

Online marketing
alapismeretek.
Google Ads,
Google Analytics
és Facebook Business
fiók létrehozása,
beállítása, kezelése.
Tippek a sikeres
kampánymenedzsmenthez.

 

 

Célunk, hogy képzési résztvevőink:

  • megtanulják a marketing alapokat,
  • elsajátítsák a mikróvállalkozói és KKV szektor gyakorlatban is alkalmazott marketing technikáit, munkafolyamatait,
  • megismerjék a piackutatás alapjait, módszereit, azok gyakorlati alkalmazásának lehetőségeit.

A sikeresen teljesítő résztvevők a tanfolyam során elsajátított marketing -és piackutatási alapismereteikkel képesek lesznek a vállalkozásuk sikeres értékesítéséhez szükséges marketing eszközöket allokálni, az ügyfélmenedzsment és üzletszerzés immanens részeként a hatékonyságot növelni. 

 

 

 

3 napos, kis csoportos "Marketing a gyakorlatban" képzésünk során lehetősége lesz menet közben feltenni a témához kapcsolódó saját, egyedi kérdéseit is szakértőinktől!

 

Amennyiben szeretne emlékeztető e-mailt kapni képzésünkről, kattintson az alábbi gombra!

 

HELYSZÍN
Budapest

 

RÉSZVÉTELI DÍJ:
110.700 Ft + Áfa
140.589 Ft
Tartalmaz 3 oktatási napot, a segédanyagokat nyomtatott és elektronikus formában, a bekészítést (kávé, tea, üdítő, édes és sós sütemény), tollat, jegyzetfüzetet, tanúsítványt.

(A reggeli étel-ital fogyasztás mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cége fizeti meg.)

 

KEDVEZMÉNYEK
A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
8% Hírlevélre történő feliratkozás esetén
10% Magánszemély jelentkező
12% 2 fő együttes jelentkezése esetén
15% 3 vagy több fő együttes jelentkezése esetén

 

 

Képzésünket kihelyezett formában is megszervezzük, egyedi igények alapján. Töltse ki űrlapunkat, és kérjen cégre szabott árajánlatot.

Hírlevél Olvasóink mindig időben értesülnek legújabb képzéseinkről, és kizárólag nekik szóló kedvezményeinkben is részesülnek!

Képzés adatai

Képzés hivatalos neve Marketing a gyakorlatban
Képzés típusa tantermi tanfolyam
A képzés elvégzésével megszerezhető dokumentum Marketing a gyakorlatban képzés elvégzéséről szóló Sämling Tanúsítvány.
Kihelyezett formában elérhető igen
Képzésfelelős Ecsédi-Dandóci Edit
Eseménynaptár
Információ: