Szeretné hatékonyabban kihasználni a világ egyik legnépszerűbb szövegszerkesztőjének a lehetőségeit? Akkor az MS Word felhasználói képzésünk az Ön számára a megfelelő választás! Legyen szó jelentések, dokumentumok vagy prezentációk készítéséről, segítünk abban, hogy teljes mértékben kiaknázhassa a Word nyújtotta lehetőségeket.

 

 

A képzés során elsajátítja a dokumentumok formázásának alapjait, a tartalomjegyzékek, hivatkozások és stílusok használatát, hogy könnyedén hozhasson létre professzionális megjelenésű anyagokat.

Megtanulja, hogyan hozza létre saját sablonjait, alkalmazzon automatikus javításokat, és használja ki a Word összes olyan funkcióját, amelyek segítségével az adminisztrációs terheket minimalizálhatja.

 

 

A képzés a gyakorlati tapasztalatokra épít, ezért az oktatás során valós példákon keresztül sajátíthatja el a szövegszerkesztési technikákat, miközben magabiztosabbá válhat a Word használatában. Gyakorlott oktatónk támogatja a saját tempójában történő haladását, és személyre szabott tanácsokkal látja el, hogy minden részletet érthetően tudjon alkalmazni.

Legyen hatékonyabb az MS Word-del, és hozzon létre professzionális dokumentumokat, amelyek a munkáját és szakmai színvonalát is tükrözik! Jelentkezzen még ma!

 

 

KÉPZÉSI TEMATIKA

Word középhaladó részek áttekintése 

  • Stílusok használata 
  • Stílusok létrehozása, használata 
  • Stílusok típusai 
  • Kereszthivatkozás stílusokra 
  • Speciális számozási lehetőségek stílusokkal 

  Dokumentumsablonok készítése 

  • Színséma, betűtípusséma, effektusok beállítása céges arculati előírások alapján, témák létrehozása 
  • Sablonok alapelemei 
  • Építőelemek 
  • Mezők 
  • Dokumentumtulajdonságok használata 

 Kiadványszerkesztés a Wordben 

  • Hosszú dokumentumok kezelése 
  • Szakasztördelés és formázás – élőfejek és élőlábak kezelése 
  • Hasábtördelés 
  • Tartalomjegyzék 
  • Tárgymutató 
  • Lábjegyzet 

  A dokumentum és a személyes információk védelme 

  • Fájlvédelem 
  • A dokumentum módosításának korlátozása (tartalomvédelem) 
  • Digitális aláírás 
  • Személyes információk eltávolítása 

  Együttműködés Word dokumentumok létrehozására 

  • Továbbfejlesztett együttműködés 
  • Valós idejű közös munka 
  • Kiemelés és megjegyzések a dokumentumban 
  • Korrektúra – változások követése, javítási javaslatok elfogadása, vagy visszautasítása 
  • Korrektúra és változáskövetés zárolása - új funkció 
  • A Word program testreszabása 
  • Speciális beállítások 
  • Okos keresés 

Word makrók 

  • A makró rögzítő használata 
  • Makró szerkesztés alapjai 
  • Makrók futtatása (paranccsal, indító gombbal, gyorsbillentyűvel) 

Ismétlések, gyakorlás, összetettebb feladatok elvégzése 

 

 

KÉPZÉSÜNK különösen hasznos:

  • azoknak, akik munkahely váltáson gondolkodnak, és szeretnék ismereteikkel már a felvételi eljárásban lenyűgözni lehetséges munkáltatójukat,
  • azoknak, akik már megtalálták új munkahelyüket, de fontos számukra, hogy igazán hatékonyak legyenek munkavégzésükben,
  • azoknak a vezetőknek, akik szeretnék a becsatlakozó új kollégák tudását támogatni, vagy a régebbi kollégák munkavégzését lényegesen gyorsabbá és könnyebbé tenni.

 

 

EZT ÉRDEMES ÁTGONDOLNIA:

 

MS Word képzésünk a 3 részből álló OFFICE KÉPZÉSI CSOMAG-unk tagja, mely külön is elvégezhető!

De miért lenne célszerű megismernie és megtanulnia a használatát mindhárom külön programnak egyszerre?

Nem lesz ez így bonyolultabb, nehézkesebb?

 

Épp ellenkezőleg: a Microsoft úgy alkotta meg ezeket a rendkívül hasznos programokat, hogy egyes összetevői egymással tökéletesen, zökkenőmentesen kommunikáljanak, felismerjék egymás funkcióit a professzionális végeredmény és megjelenítés érdekében!

 

Természetesen az  Excel, a  Word és a  PowerPoint külön-külön is tökéletesen használhatók, és önmagukban is rendkívül sok funkcióval rendelkeznek.

DE: Ön akkor fogja munkáját  a leghatékonyabban végezni, ha minden program legkönnyebben és leglátványosabban használható részeit alkalmazza és olvasztja egymásba pár kattintással. A szoftverek használatának megtanulása pedig ugyanilyen: egyszerre megtanulni hatékonyabb és eredményesebb, mint egymás után, külön-külön.

Képzési csomagunk a szervesen egymáshoz illeszkedő részleteket egyszerre ismerteti, így azok összefüggő használata természetes, magától értetődő lesz!

 Megnézem a KEDVEZMÉNYES Office képzési Csomagot (KLIKK)

 

 

Oktatónkról
Képzésünket profi, gyakorlati szakember tartja, akik hosszú évek óta oktat már e témában. Az oktatás üzleti környezetben használt, életszerű példákon és esettanulmányokon keresztül zajlik, így a résztvevők a gyakorlatban is megismerhetik a leghatékonyabb megoldásokat.

 

 

IDŐBEOSZTÁS

Online oktatás

Az oktatás 2 x 4 tanórás blokkokban valósul meg (egy tanóra: 45 perces):
9:00-12:30h-ig 
egy 15 perces szünettel

Kihelyezett, vállalati oktatás

Egyedileg egyeztetett időpontban és helyszínen, a megrendelői igények szerint alakított időbeosztással.

 

HELYSZÍN

Online oktatás

Oktatásunkat rugalmasan a TEAMS vagy Zoom rendszerében tartjuk

Kihelyezett oktatás

Online TEAMSZoom felületen, vagy egyeztetett helyszínen személyes, tantermi formában.

 

RÉSZVÉTELI DÍJ
63.000 Ft + Áfa
(80.010 Ft)
SAJÁT LAPTOPHASZNÁLATTAL (Microsoft 365 vállalati verzió javasolt)
A képzés díja tartalmazza igény szerint a
 tanúsítványt, az oktatási segédleteket.

 

KEDVEZMÉNYEK
A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
 8% Hírlevélre történő feliratkozás esetén
 12% 2 fő együttes jelentkezése esetén
 15% 3 vagy több fő együttes jelentkezése esetén

 

 

Amit a jelentkezési folyamatról és adminisztrációról fontos tudnia:

  • honlapunkon keresztül a kiválasztott turnus és képzési díj kiválasztása és az adatai megadása után a rendszerünk rögzíti a jelentkezését, melyről automatikus válasz üzenetet kap
  • munkatársaink feldolgozzák a beérkezett jelentkezést, és e-mailben visszaigazolják azt
  • az e-mailben szereplő adatkérő lapot a képzés indulása előtti hétig érdemes kitöltenie, hogy időben feldolgozhassuk adatait, és adminisztratív munkánkat teljesíteni tudjuk
  • a képzés indulása előtti héten küldjük a díjbekérőt a résztvevőnek vagy a megjelölt kapcsolattartónak (online képzés esetén a belépési adatokat, tantermi oktatás esetén a képzésről szóló emlékeztető e-mailt)
  • a képzés díjának kiegyenlítése előfeltétele az oktatáson való részvételnek, ez után küldjük ki az elkészült számlát

 

Technikai elvárások online oktatásainkhoz

  • szélessávú internet
  • mikrofon
  • kamera használata opcionális, de javasolt
  • okos TV  vagy 2 monitor használata előnyt jelent, így a TV képernyőn/monitoron az oktató képernyője látható, míg a saját számítógépen tud dolgozni a feladatokon

 

 

Ajánlatot kérek vállalati csoportos képzésre   Feliratkozom a hírlevélre

Képzés adatai

Képzés hivatalos neve MS Word
Min. létszám 6 Fő
Oktatók Rajzó Zsuzsanna
Szintfelmérés kérhető igen
Kihelyezett formában elérhető igen
Képzésfelelős Ecsédi-Dandóci Edit
Eseménynaptár
Információ: