Kinek ajánljuk?

  • azoknak, akik munkahely váltáson gondolkodnak, és szeretnék ismereteiket megfelelő alapokon tudni
  • azoknak, akik új munkahelyet találtak, és fontos számukra, hogy hatékonyak legyenek munkavégzésükben
  • azoknak a vezetőknek, akik szeretnék a becsatlakozó új kollégák tudását támogatni, ezáltal segíteni a becsatlakozási folyamatot

Tudja, hogy milyen feladatokat kaphat egy jelentkező az állásinterjú során?

Íme néhány részlet HR oktatónk jóvoltából:

Excel:

  • szöveges feladatokból táblázat, grafikon létrehozása, ami a leginkább érthető,
  • HR adatok nyilvántartására táblázat létrehozása,
  • matematikai feladatokat átvitele Excelbe.

Power Point:

  • prezentációs anyag elkészítése, amiben a szakmai tartalom mellett a formát, tagolást, táblázatok, grafikonok, képek beillesztését is nézik.

Word:

  • árajánlat és szerződés sablonok, nagy dokumentumok szerkesztése és véleményezése,
  • körlevél funkció ismerete.

Outlook:

  • levelek és feladatok priorizálása, allokálása,
  • megbeszélések szervezése, esetleges foglalások kezelése,
  • levelezési beállítások és szabályozások.

 

+1 érv mellettünk! Ha bizonytalan saját vagy munkavállalói ismereti szintjét illetően, használja tudásszint felmérőnket! Ezáltal pontosabb képet alakíthatunk ki a haladási tempót és a témákat illetően.

 

Vezetőként azért lehet hasznos ez az oktatás mert...

  • az újonnan felvett alkalmazottak beilleszkedését és hatékonyságát a kezdetektől támogatja
  • gyorsabbá teheti a munkavégzési folyamatokat
  • csökkennek az elakadásokból és ismerethiányokból eredő kérdések
  • Ön is tisztább képet kaphat arról, hogy alkalmazottainak milyen ismereti szinttel rendelkeznek

 

Alkalmazottként azért lehet hasznos ez az oktatás mert...

  • a megszerzett ismeretek az Ön tudását és értékét gyarapítják
  • egyre több munkahelyen alapvető elvárás az MS Office programjainak alapos ismerete
  • gyorsan és hatékonyan végezheti munkáját, ezáltal időt takarítva meg
  • Ön lehet az, aki tudni fogja a válaszokat a kollégái kérdéseire

Oktatóink
Képzéseinket olyan profi, gyakorlati szakemberek tartják, akik hosszú évek óta oktatnak a témában. Az oktatás üzleti környezetben használt, életszerű példákon és esettanulmányokon keresztül zajlik, így a résztvevők a gyakorlatban is megismerhetik a leghatékonyabb megoldásokat.

 

IDŐBEOSZTÁS

Tantermi oktatás

9:30-tól 16:30-ig két rövidebb és egy hosszabb ebédszünettel

Online oktatás

Az oktatás 4x3 órában valósul meg:
9:00-12:30-ig 
egy 15 perces szünettel

 

HELYSZÍN

Tantermi oktatás

Sämling székház - oktatóterem, 1124 Budapest Németvölgyi út 64.

Online oktatás

Oktatásunkat rugalmasan a Teams vagy Zoom rendszerében tartjuk

 

RÉSZVÉTELI DÍJ
75.000 Ft + Áfa
(95.250 Ft)
SAJÁT LAPTOPHASZNÁLATTAL (Microsoft 365 vállalati verzió szükséges)
A 2 napos képzés díja tartalmazza az oktatási segédleteket, igény szerint a magyar nyelvű tanúsítványt, valamint tantermi képzés esetén a reggeli bekészítést (kávé, tea, üdítő, édes és sós sütemény). Ebédet nem áll módunkban biztosítani.
Kérjük, erről a résztvevők gondoskodjanak. A reggeli étel-ital fogyasztás, mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cég fizeti meg.
LEGKEDVEZŐBB ÁR:  15%-os kedvezménnyel, 16 órás oktatás esetén:
63.750 Ft + Áfa (80.963 Ft)

 

Laptopot szükség esetén plusz díjon tudunk biztosítani. (Tantermi oktatás esetén, vagy kihelyezett céges oktatásoknál) igényét kérjük a jelentkezés során a megjegyzés rovatban tüntesse fel.

KEDVEZMÉNYEK
A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
 8% Hírlevélre történő feliratkozás esetén
 12% 2 együttes jelentkezés - 2 fő vagy 2 különböző képzésre történő együttes jelentkezés esetén
 15% 3 együttes jelentkezés - 3 vagy több fő, egy vagy akár több különböző képzésre történő együttes jelentkezése esetén

 

 

Amit a jelentkezési folyamatról és adminisztrációról fontos tudnia:

  • honlapunkon keresztül a kiválasztott turnus és képzési díj kiválasztása és az adatai megadása után a rendszerünk rögzíti a jelentkezését, melyről automatikus válasz üzenetet kap
  • munkatársaink feldolgozzák a beérkezett jelentkezést, és e-mailben visszaigazolják azt
  • az e-mailben szereplő adatkérő lapot a képzés indulása előtti hétig érdemes kitöltenie, hogy időben feldolgozhassuk adatait, és adminisztratív munkánkat teljesíteni tudjuk
  • a képzés indulása előtti héten küldjük a díjbekérőt a résztvevőnek vagy a megjelölt kapcsolattartónak (online képzés esetén a belépési adatokat, tantermi oktatás esetén a képzésről szóló emlékeztető e-mailt)
  • a képzés díjának kiegyenlítése előfeltétele az oktatáson való részvételnek, ez után küldjük ki az elkészült számlát

 

Technikai elvárások online oktatásainkhoz

  • szélessávú internet
  • mikrofon
  • kamera használata opcionális, de javasolt
  • okos TV használata vagy 2 monitor használata is előnyt jelent, így a TV képernyőn/monitoron az oktató képernyője látható, míg a saját számítógépen tud dolgozni a feladatokon

 

Nézze meg tippünket Word témakörben

Teljes méretű megtekintéshez kattintson a videó ablak jobb alsó ikonjára.

 

További képzések iránt érdeklődöm    Ajánlatot kérek vállalati csoportos képzésre   Feliratkozom a hírlevélre

Képzés adatai

Képzés hivatalos neve MS Office képzési csomag - Excel, Word, PowerPoint, Outlook
Min. létszám 8 Fő
Oktatók Hudanik István
Szintfelmérés kérhető igen
Kihelyezett formában elérhető igen
Eseménynaptár

Meghirdetett tantermi oktatásainkat korlátozó intézkedések, illetve veszélyhelyzet esetén online formában valósítjuk meg.

Információ: