Nem kell keresnie a hiányzó részeket! Képzésünkön tudása minden hézagát kitöltjük a szükséges, azonnal használható ismeretekkel!
Kinek ajánljuk MS Office képzésünket?
Tudja, hogy milyen - a MS Office ismereteit megkövetelő - feladatokat kaphat egy jelentkező az állásinterjú során?
Íme néhány részlet HR vezető partnereink jóvoltából:
Excel:
Power Point:
Word:
Outlook:
1. Excel
1.1. Bevezetés az Excelbe
1.2. Alapbeállítások (nyomtatás, automatikus mentés stb.)
1.3. Cellák és munkalapok kezelése
1.4. Formázás és feltételes formázás
1.5. Számítások és függvények
1.6. Sorba rendezés és szűrés
1.7. Diagramok készítése
1.8. Műveletek munkalapokkal
1.9. Adatlisták előkészítése
1.10. Formázás táblázatként funkció
1.11. Pivot tábla készítés alapjai
2. Word
2.1. Kezelői felület bemutatása, nézetek
2.2. Oldalbeállítás, margók, behúzások
2.3. Szövegformázás, bekezdés, betűtípus
2.4. Felsorolások és számozott listák
2.5. Fejléc és lábléc, oldalszám, tartalomjegyzék beszúrása
2.6. Képek, szövegdobozok és táblázatok beszúrása és kezelése
2.7. Oldalak beszúrása (Fedőlap, üres oldal, oldaltörés)
2.8. Szöveg körbefuttatása
2.9. Link beszúrása
2.10. Keresés és csere
2.11. Nyelvi ellenőrzés beállítása
2.12. Konvertálás pdf formátumra
2.13. Körlevélkészítés
3. Outlook
3.1. Kezelői felület
3.2. A mappák rendszere
3.3. Levelezési etikett
3.4. Egyszerű levél küldése és fogadása
3.5. Küldés/fogadás beállításai
3.6. Küldés több címzettnek, titkos másolat
3.7. Aláírás beállítása
3.8. Névjegyek kezelése
3.9. Naptár kezelése
3.10. Meghívó küldése és elfogadása
3.11. Feladatok és emlékeztetők
4. Power Point
4.1. Hogyan és miért prezentálunk
4.2. Kezelői felület
4.3. Diaformátumok, dia másolása
4.4. Háttérválasztás, sablonválasztás
4.5. Szövegbevitel
4.6. Képek, alakzatok és ábrák beszúrása
4.7. Diák rendezése, átmenetek beállítása
4.8. Animációk beállítása
4.9. Vetítés beállításai
+1 érv mellettünk! Ha bizonytalan saját vagy munkavállalói ismereti szintjét illetően, használja tudásszint felmérőnket! Ezáltal pontosabb képet alakíthatunk ki a haladási tempót és a témákat illetően.
Vezetőként azért hasznos ez az oktatás mert...
Alkalmazottként azért hasznos ez az oktatás mert...
Oktatóink
Képzéseinket olyan profi, gyakorlati szakemberek tartják, akik hosszú évek óta oktatnak a témában. Az oktatás üzleti környezetben használt, életszerű példákon és esettanulmányokon keresztül zajlik, így a résztvevők a gyakorlatban is megismerhetik a leghatékonyabb megoldásokat.
IDŐBEOSZTÁS | |
Tantermi oktatás 9:30-tól 16:30-ig két rövidebb és egy hosszabb ebédszünettel |
Online oktatás Az oktatás 4 x 4 tanórás blokkokban valósul meg (egy tanóra: 45 perces): |
HELYSZÍN | |
Tantermi oktatás Sämling székház - oktatóterem, 1124 Budapest Németvölgyi út 64. |
Online oktatás Oktatásunkat rugalmasan a Teams vagy Zoom rendszerében tartjuk |
RÉSZVÉTELI DÍJ | |
89.500 Ft + Áfa (113.665 Ft) |
TANTERMI KÉPZÉS ESETÉN SAJÁT LAPTOPHASZNÁLATTAL (Microsoft 365 vállalati verzió javasolt). A képzés díja tartalmazza igény szerint a magyar nyelvű tanúsítványt, az oktatási segédleteket, valamint tantermi képzés esetén a reggeli bekészítést (kávé, tea, üdítő, édes és sós sütemény). A reggeli étel-ital fogyasztás, mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cég fizeti meg. |
LEGKEDVEZŐBB ÁR: 15%-os kedvezménnyel, 16 órás oktatás esetén: 76.075 Ft + Áfa (96.615 Ft) |
Laptopot szükség esetén plusz díjon tudunk biztosítani.
(Tantermi oktatás esetén, vagy kihelyezett céges oktatásoknál) igényét kérjük a jelentkezés során a megjegyzés rovatban tüntesse fel.
KEDVEZMÉNYEK
A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
|
|
8% | Hírlevélre történő feliratkozás esetén |
12% | 2 fő együttes jelentkezése esetén |
15% | 3 vagy több fő együttes jelentkezése esetén |
Amit a jelentkezési folyamatról és adminisztrációról fontos tudnia:
Technikai elvárások online oktatásainkhoz
Nézze meg tippünket Word témakörben
Teljes méretű megtekintéshez kattintson a videó ablak jobb alsó ikonjára.
Ajánlatot kérek vállalati csoportos képzésre | Feliratkozom a hírlevélre |
Képzés hivatalos neve | MS Office képzési csomag - Excel, Word, PowerPoint, Outlook |
---|---|
Min. létszám | 8 Fő |
Oktatók | Hudanik István |
Szintfelmérés kérhető | igen |
Kihelyezett formában elérhető | igen |
Képzésfelelős | Ecsédi-Dandóci Edit |
Meghirdetett tantermi oktatásainkat a vírushelyzetre való tekintettel online formában valósítjuk meg.