Szeretné magabiztosan kezelni az irodai szoftvereket? Elérni az igazán hatékony munkavégzési szintet és a profizmust minden projektben?

Akkor "Irodai képzési csomagunk" tökéletes választás az Ön számára is!

 

 

 

De miért kellene megismernie, megtanulni a használatát mindhárom külön programnak?

Nem lesz ez így bonyolultabb, túl leterhelő egyszerre?

 

Épp ellenkezőleg: a Microsoft úgy alkotta meg ezeket a rendkívül hasznos programokat, hogy egyes összetevői egymással tökéletesen, zökkenőmentesen kommunikáljanak, felismerjék egymás funkcióit a professzionális végeredmény és megjelenítés érdekében!

 

Természetesen ezek a szoftverek külön-külön is tökéletesen használhatók, és önmagukban is rendkívül sok funkcióval rendelkeznek:

  •  Excel-lel nem csak adatsorokat és táblázatokat hozhat létre, hanem igen sokoldalúan formázhatja az alkalmazott karaktereket és szimbólumokat, képeket szúrhat be bárhová...
  • Word-ben nem csak rövidebb-hosszabb szöveget lehet létrehozni és tökéletesen megformázni, hanem saját táblázatokat is készíteni, beszúrni bárhová...
  • PowerPoint megjelenítési funkciói, a lehetséges animációk variációja és a kapcsolódó szövegezések testreszabási lehetősége szinte végtelen.

 

DE: Ön akkor fogja munkáját  a leghatékonyabban végezni, ha minden program legkönnyebben és leglátványosabban használható részeit alkalmazza és olvasztja egymásba pár kattintással. A szoftverek használatának megtanulása pedig ugyanilyen: egyszerre megtanulni sokkal hatékonyabb és eredményesebb, mint egymás után, külön-külön.

Képzésünkön a szervesen egymáshoz illeszkedő részleteket egyszerre ismertetjük, azok összefüggő használata így természetes, magától értetődő lesz!

Tanulja meg Ön is néhány óra alatt, hogyan formázhat és illeszthet be táblázatokat, grafikonokat szöveges dokumentumokba, valamint hogyan készíthet ilyen alapadatok segítségével tökéletes slide-show-t!

3 napos képzésünk végére nem az lesz a kérdés, hogy melyik funkciót hol találja, hogyan érheti el, hanem az, mennyire kell "visszafogni" egy-egy kimutatást, beadandó vezetői előterjesztést, hogy az alkalmazott színes látványelemek ne tereljék el a figyelmet a leglényegesebb mondandókról 


Képzésünk végére Ön is minden egyéb segítség nélkül létre fog tud hozni ilyen színes, lenyűgöző prezentációkat a megkapott sima adatokból, szövegtervezetekből (klikkeljen mintánk letöltéséhez az alábbi gombra)!

 

 

IRODAI KÉPZÉSI CSOMAGUNK különösen hasznos:

  • azoknak, akik munkahely váltáson gondolkodnak, és szeretnék ismereteikkel már a felvételi eljárásban lenyűgözni lehetséges munkáltatójukat,
  • azoknak, akik már megtalálták új munkahelyüket, de fontos számukra, hogy igazán hatékonyak legyenek munkavégzésükben,
  • azoknak a vezetőknek, akik szeretnék a becsatlakozó új kollégák tudását támogatni, vagy a régebbi kollégák munkavégzését lényegesen gyorsabbá és könnyebbé tenni.

 

KÉPZÉSI TEMATIKA

 

1. Excel (2 nap) 

  • Bevezetés az Excelbe (munkakörnyezet, bővítmények) 
  • Alapbeállítások (nyomtatás, automatikus mentés stb.) 
  • Adatkezelés: 
    • Cellák és munkalapok kezelése 
    • Sorozatok, kijelölés, keresés/csere 
    • Adatbevitel külső forrásól, 
    • Adattípusok, formázás 
    • Adatérvényesítés 
    • Feltételes formázás 
    • Rendezés és szűrés 
  • Számítások és függvények 
    • Képletek és alapfüggvények 
    • Autoszum lehetőségei 
    • További függvények (szöveg-, dátum-, darab-, logikai-, keresési-fügvények) 
    • Tömbképletek 
  • Diagramok készítése (Funkciók, formázás, sablon, beillesztése más Office alkalmazásokba) 
  • Formázás táblázatként funkció 
    • Funkció lehetőségei 
    • Szeletelők 
  • Kimutatás 
    • Alapok 
    • Szeletelők 
    • Diagramok 
    • Dashboard alapok 
  • Dokumentum védelem (cella-, munkalap- munkafüzet-, fájl védelem) 

 

2. Word (½ nap) 

  • Kezelői felület bemutatása, nézetek (munkakörnyezet, fájl és nézet menü) 
  • Szövegformázás: karakter-, bekezdés- és oldal beállítások 
  • Felsorolások és számozott listák 
  • Fejléc és lábléc beállításai, oldalszám beillesztése 
  • Stílusok beállítása és tartalomjegyzék beszúrása 
  • Képek, ábrák, szövegdobozok, egyenletek és diagramok beszúrása és kezelése, szöveg körbefuttatása 
  • Táblázatok beszúrása és kezelése 
  • Tabulátor használat 
  • Körlevélkészítés 
  • Oldalak beszúrása (Fedőlap, üres oldal, oldaltörés) 
  • Link beszúrása 
  • Keresés és csere, rendezés funkciók 
  • Nyelvi ellenőrzés beállítása 
  • Mentés és konvertálás pdf formátumra 

 

3. Power Point (½ nap) 

  • Hogyan és miért prezentálunk 
  • Kezelői felület 
  • Diaformátumok, diaminta használata 
  • Tervezés (háttérválasztás, sablonválasztás, diaméret) 
  • Szövegbevitel, képek, alakzatok, ábrák, SmartArt és diagram beszúrása 
  • Kamerakép és betekintő beszúrása 
  • Diák rendezése, átmenetek (áttűnések) beállítása 
  • Animációk beállítása 
  • Vetítés beállításai 
  • Megjegyzés, megosztás, prezentáció rögzítése 
  • Élőfej és élőláb, nyomtatási beállítások, jegyzet használata 
ez itt a lenyíló rész, ha netán úgy akarjuk megjeleníteni

 

 

 
 

Oktatóink
Képzéseinket olyan profi, gyakorlati szakemberek tartják, akik hosszú évek óta oktatnak a témában. Az oktatás üzleti környezetben használt, életszerű példákon és esettanulmányokon keresztül zajlik, így a résztvevők a gyakorlatban is megismerhetik a leghatékonyabb megoldásokat.

 

 

IDŐBEOSZTÁS

Tantermi oktatás

9:30-tól 16:30-ig két rövidebb és egy hosszabb ebédszünettel

Online oktatás

Az oktatás 4 x 4 tanórás blokkokban valósul meg (egy tanóra: 45 perces):
9:00-12:30-ig 
egy 15 perces szünettel

 

HELYSZÍN

Tantermi oktatás

Sämling székház - oktatóterem, 1124 Budapest Németvölgyi út 64.

Online oktatás

Oktatásunkat rugalmasan a Teams vagy Zoom rendszerében tartjuk

 

RÉSZVÉTELI DÍJ
89.500 Ft + Áfa
(113.665 Ft)

TANTERMI KÉPZÉS ESETÉN SAJÁT LAPTOPHASZNÁLATTAL (Microsoft 365 vállalati verzió javasolt)
A képzés díja tartalmazza igény szerint a
 tanúsítványt, az oktatási segédleteket, valamint tantermi képzés esetén a reggeli bekészítést (kávé, tea, üdítő, édes és sós sütemény).
A reggeli étel-ital fogyasztás, mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cég fizeti meg.

LEGKEDVEZŐBB ÁR:  15%-os kedvezménnyel, 16 órás oktatás esetén:
76.075 Ft + Áfa (96.615 Ft)

 

Laptopot szükség esetén plusz díjon tudunk biztosítani.
(Tantermi oktatás esetén, vagy kihelyezett céges oktatásoknál)
 igényét kérjük a jelentkezés során a megjegyzés rovatban tüntesse fel.

 

KEDVEZMÉNYEK
A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
 8% Hírlevélre történő feliratkozás esetén
 12% 2 fő együttes jelentkezése esetén
 15% 3 vagy több fő együttes jelentkezése esetén

 

 

Amit a jelentkezési folyamatról és adminisztrációról fontos tudnia:

  • honlapunkon keresztül a kiválasztott turnus és képzési díj kiválasztása és az adatai megadása után a rendszerünk rögzíti a jelentkezését, melyről automatikus válasz üzenetet kap
  • munkatársaink feldolgozzák a beérkezett jelentkezést, és e-mailben visszaigazolják azt
  • az e-mailben szereplő adatkérő lapot a képzés indulása előtti hétig érdemes kitöltenie, hogy időben feldolgozhassuk adatait, és adminisztratív munkánkat teljesíteni tudjuk
  • a képzés indulása előtti héten küldjük a díjbekérőt a résztvevőnek vagy a megjelölt kapcsolattartónak (online képzés esetén a belépési adatokat, tantermi oktatás esetén a képzésről szóló emlékeztető e-mailt)
  • a képzés díjának kiegyenlítése előfeltétele az oktatáson való részvételnek, ez után küldjük ki az elkészült számlát

 

Technikai elvárások online oktatásainkhoz

  • szélessávú internet
  • mikrofon
  • kamera használata opcionális, de javasolt
  • okos TV használata vagy 2 monitor használata is előnyt jelent, így a TV képernyőn/monitoron az oktató képernyője látható, míg a saját számítógépen tud dolgozni a feladatokon

 

 

Ajánlatot kérek vállalati csoportos képzésre   Feliratkozom a hírlevélre

Képzés adatai

Képzés hivatalos neve MS Office képzési csomag - Excel, Word, PowerPoint, Outlook
Min. létszám 8 Fő
Oktatók Hudanik István
Szintfelmérés kérhető igen
Kihelyezett formában elérhető igen
Képzésfelelős Ecsédi-Dandóci Edit
Eseménynaptár

Meghirdetett tantermi oktatásainkat a vírushelyzetre való tekintettel online formában valósítjuk meg.

Információ: