Nem kell keresnie a hiányzó részeket! Képzésünkön tudása minden hézagát kitöltjük a szükséges, azonnal használható ismeretekkel!

 

Kinek ajánljuk MS Office képzésünket?

  • azoknak, akik munkahely váltáson gondolkodnak, és szeretnék ismereteiket megfelelő alapokon tudni
  • azoknak, akik már megtalálták új munkahelyüket, és fontos számukra, hogy igazán hatékonyak legyenek munkavégzésükben
  • azoknak a vezetőknek, akik szeretnék a becsatlakozó új kollégák tudását támogatni, ezáltal segíteni a becsatlakozási folyamatot

 

 Tudja, hogy milyen - a MS Office ismereteit megkövetelő - feladatokat kaphat egy jelentkező az állásinterjú során?

Íme néhány részlet HR vezető partnereink jóvoltából:

 

 Excel:

  • szöveges feladatokból táblázat, grafikon létrehozása, ami a leginkább érthető,
  • HR adatok nyilvántartására táblázat létrehozása,
  • matematikai feladatokat átvitele Excelbe.

 Power Point:

  • prezentációs anyag elkészítése, amiben a szakmai tartalom mellett a formát, tagolást, táblázatok, grafikonok, képek beillesztését is nézik.

 Word:

  • árajánlat és szerződés sablonok, nagy dokumentumok szerkesztése és véleményezése,
  • körlevél funkció ismerete.

 Outlook:

  • levelek és feladatok priorizálása, allokálása,
  • megbeszélések szervezése, esetleges foglalások kezelése,
  • levelezési beállítások és szabályozások.

 

KÉPZÉSÜNK RÉSZLETES TEMATIKÁJÁNAK MEGTEKINTÉSÉHEZ KATTINTSON IDE!

 

1. Excel

1.1. Bevezetés az Excelbe
1.2. Alapbeállítások (nyomtatás, automatikus mentés stb.)
1.3. Cellák és munkalapok kezelése
1.4. Formázás és feltételes formázás
1.5. Számítások és függvények
1.6. Sorba rendezés és szűrés
1.7. Diagramok készítése
1.8. Műveletek munkalapokkal
1.9. Adatlisták előkészítése
1.10. Formázás táblázatként funkció
1.11. Pivot tábla készítés alapjai

 

2. Word

2.1. Kezelői felület bemutatása, nézetek
2.2. Oldalbeállítás, margók, behúzások
2.3. Szövegformázás, bekezdés, betűtípus
2.4. Felsorolások és számozott listák
2.5. Fejléc és lábléc, oldalszám, tartalomjegyzék beszúrása
2.6. Képek, szövegdobozok és táblázatok beszúrása és kezelése
2.7. Oldalak beszúrása (Fedőlap, üres oldal, oldaltörés)
2.8. Szöveg körbefuttatása
2.9. Link beszúrása
2.10. Keresés és csere
2.11. Nyelvi ellenőrzés beállítása
2.12. Konvertálás pdf formátumra
2.13. Körlevélkészítés

 

3. Outlook

3.1. Kezelői felület
3.2. A mappák rendszere
3.3. Levelezési etikett
3.4. Egyszerű levél küldése és fogadása
3.5. Küldés/fogadás beállításai
3.6. Küldés több címzettnek, titkos másolat
3.7. Aláírás beállítása
3.8. Névjegyek kezelése
3.9. Naptár kezelése
3.10. Meghívó küldése és elfogadása
3.11. Feladatok és emlékeztetők

 

4. Power Point

4.1. Hogyan és miért prezentálunk
4.2. Kezelői felület
4.3. Diaformátumok, dia másolása
4.4. Háttérválasztás, sablonválasztás
4.5. Szövegbevitel
4.6. Képek, alakzatok és ábrák beszúrása
4.7. Diák rendezése, átmenetek beállítása
4.8. Animációk beállítása
4.9. Vetítés beállításai

 

+1 érv mellettünk! Ha bizonytalan saját vagy munkavállalói ismereti szintjét illetően, használja tudásszint felmérőnket! Ezáltal pontosabb képet alakíthatunk ki a haladási tempót és a témákat illetően.

 Naná, hogy kitöltöm!

 

Vezetőként azért hasznos ez az oktatás mert...

  • az újonnan felvett alkalmazottak beilleszkedését és hatékonyságát a kezdetektől támogatja
  • gyorsabbá teheti a munkavégzési folyamatokat
  • csökkennek az elakadásokból és ismerethiányokból eredő kérdések
  • Ön is tisztább képet kaphat arról, hogy alkalmazottainak milyen ismereti szinttel rendelkeznek

 

Alkalmazottként azért hasznos ez az oktatás mert...

  • a megszerzett ismeretek az Ön tudását és értékét gyarapítják
  • egyre több munkahelyen alapvető elvárás az MS Office programjainak alapos ismerete
  • gyorsan és hatékonyan végezheti munkáját, ezáltal időt takarítva meg
  • Ön lehet az, aki tudni fogja a válaszokat a kollégái kérdéseire

Oktatóink
Képzéseinket olyan profi, gyakorlati szakemberek tartják, akik hosszú évek óta oktatnak a témában. Az oktatás üzleti környezetben használt, életszerű példákon és esettanulmányokon keresztül zajlik, így a résztvevők a gyakorlatban is megismerhetik a leghatékonyabb megoldásokat.

 

IDŐBEOSZTÁS

Tantermi oktatás

9:30-tól 16:30-ig két rövidebb és egy hosszabb ebédszünettel

Online oktatás

Az oktatás 4x3 órás blokkokban valósul meg:
9:00-12:30-ig 
egy 15 perces szünettel

 

HELYSZÍN

Tantermi oktatás

Sämling székház - oktatóterem, 1124 Budapest Németvölgyi út 64.

Online oktatás

Oktatásunkat rugalmasan a Teams vagy Zoom rendszerében tartjuk

 

RÉSZVÉTELI DÍJ
89.500 Ft + Áfa
(113.665 Ft)
TANTERMI KÉPZÉS ESETÉN SAJÁT LAPTOPHASZNÁLATTAL (Microsoft 365 vállalati verzió javasolt). A képzés díja tartalmazza igény szerint a magyar nyelvű tanúsítványt, az oktatási segédleteket, valamint tantermi képzés esetén a reggeli bekészítést (kávé, tea, üdítő, édes és sós sütemény).
A reggeli étel-ital fogyasztás, mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cég fizeti meg.

LEGKEDVEZŐBB ÁR:  15%-os kedvezménnyel, 16 órás oktatás esetén:
76.075 Ft + Áfa (96.615 Ft)

 

Laptopot szükség esetén plusz díjon tudunk biztosítani. (Tantermi oktatás esetén, vagy kihelyezett céges oktatásoknál) igényét kérjük a jelentkezés során a megjegyzés rovatban tüntesse fel.

 

KEDVEZMÉNYEK
A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
 8% Hírlevélre történő feliratkozás esetén
 12% 2 fő együttes jelentkezése esetén
 15% 3 vagy több fő együttes jelentkezése esetén

 

 

Amit a jelentkezési folyamatról és adminisztrációról fontos tudnia:

  • honlapunkon keresztül a kiválasztott turnus és képzési díj kiválasztása és az adatai megadása után a rendszerünk rögzíti a jelentkezését, melyről automatikus válasz üzenetet kap
  • munkatársaink feldolgozzák a beérkezett jelentkezést, és e-mailben visszaigazolják azt
  • az e-mailben szereplő adatkérő lapot a képzés indulása előtti hétig érdemes kitöltenie, hogy időben feldolgozhassuk adatait, és adminisztratív munkánkat teljesíteni tudjuk
  • a képzés indulása előtti héten küldjük a díjbekérőt a résztvevőnek vagy a megjelölt kapcsolattartónak (online képzés esetén a belépési adatokat, tantermi oktatás esetén a képzésről szóló emlékeztető e-mailt)
  • a képzés díjának kiegyenlítése előfeltétele az oktatáson való részvételnek, ez után küldjük ki az elkészült számlát

 

Technikai elvárások online oktatásainkhoz

  • szélessávú internet
  • mikrofon
  • kamera használata opcionális, de javasolt
  • okos TV használata vagy 2 monitor használata is előnyt jelent, így a TV képernyőn/monitoron az oktató képernyője látható, míg a saját számítógépen tud dolgozni a feladatokon

 

Nézze meg tippünket Word témakörben

Teljes méretű megtekintéshez kattintson a videó ablak jobb alsó ikonjára.

 

Ajánlatot kérek vállalati csoportos képzésre   Feliratkozom a hírlevélre

Képzés adatai

Képzés hivatalos neve MS Office képzési csomag - Excel, Word, PowerPoint, Outlook
Min. létszám 8 Fő
Oktatók Hudanik István
Szintfelmérés kérhető igen
Kihelyezett formában elérhető igen
Képzésfelelős Ecsédi-Dandóci Edit
Eseménynaptár

Meghirdetett tantermi oktatásainkat a vírushelyzetre való tekintettel online formában valósítjuk meg.

Információ: