A fogyasztók jogai és a fogyasztók jóléte egyre fontosabb, különösen a jelenlegi gazdasági környezetben, ahol a tájékozottságon alapuló választás nagy hatással van a fogyasztók mindennapi életére.

A képzés elvégzésével elsajátíthat minden olyan a fogyasztóvédelemmel kapcsolatos tudást, amely a napi munkavégzés mellett, a tudatos fogyasztó és a tudatos kereskedő szemléletet erősíti.

A képzés erősíti mind a fogyasztói, mind a vállalkozási oldal körültekintő fogyasztói szemléletének fejlődését.  Gyakorlati példákon keresztül betekintést nyerhet a leggyakoribb problémákba, akár az árfeltüntetés, akár a panaszkezelés vagy jótállás, szavatosság területén, amely számos esetben fogyasztóvédelmi ellenőrzést vonhat maga után. 

A képzés célja, hogy:

  • elősegítse a vállalkozások fogyasztóvédelmi szemléletének megalapozását,
  • a fogyasztóvédelmi szabályok ismeretének elmélyítését,
  • mindezáltal a jogkövető magatartás erősítését, könnyedebbé válását.

Konzultációs lehetőség

Az e-learning tananyag meghallgatását követően konzultációra a meghirdetett időpontokban lehet jelentkezni.

Mi történik a konzultáción?

  • Bemutatkozás
  • Résztvevői kérdések megválaszolása
  • Hozott problémák átbeszélése
  • Tapasztalatcsere

A konzultáció 9,00 – 12,00 tart.


Kinek ajánljuk?

  • azoknak, akik szeretnék fogyasztóvédelmi ismereteiket bővíteni:
  • minden dolgozónak, aki közvetlen kapcsolatba kerül a fogyasztókkal,
  • közszolgáltatási ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársaknak.
  • kereskedelmi ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársaknak.
Amennyiben szeretne emlékeztető e-mailt kapni képzéseinkről, kattintson az alábbi gombra!
 
 

A kereskedelem terén egyre nagyobb teret hódít az online értékesítés, de nem csak itt, hanem a hagyományos kereskedelmi vagy szolgáltatói ágazatban is elengedhetetlen tudást nyújt az képzés ahhoz, hogy a résztvevő tisztában legyen a fogyasztót megillető jogokkal, a panaszkezeléssel, elállási joggal, szavatosság, jótállás jogi hátterével, az árfeltüntetés szabályaival, jogorvoslati lehetőségekkel.

Képzéseinket kihelyezett formában is szívesen megszervezzük, az Önök egyedi igényei szerint. Kérjük vegye fel a kapcsolatot képzés felelősünkkel!
 
 
 

A képzéssel azt a célt tűztük ki magunk elé, hogy a kereskedelemben, szolgáltatási szektorban dolgozók olyan naprakész tudást szerezzenek, amelyet már a képzést követően a gyakorlatban alkalmazni tudnak, segítve ezzel a tudatos fogyasztói, a tudatos kereskedői magatartást a fogyasztóvédelmi jogszabályok tükrében.

A kiskereskedők működésére számos fogyasztóvédelmi jogszabály vonatkozik, amelyek többségével nagyjából minden boltos tisztában van. Az ördög azonban a részletekben rejlik. Ön tisztában van vele, hogy:

  • Mi a szavatosság és a jótállás közötti különbség?
  • Ha érkezik egy minőségi kifogás vagy panasz, hogyan kell rögzíteni hozzá a jegyzőkönyvet?
  • Hogyan csillapítsuk le az elégedetlen vevőt úgy, hogy legközelebb is nálunk vásároljon?

    E-learning videó

     

    Konzultáció/

    Tanácsadás


    Fogyasztóvédelmi alapismeretek, a fogyasztóvédelem intézményrendszere

    Fogyasztóvédelmi Felügyelőség eljárása

    Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok

    Általános reklámtilalmak 

    Szavatosság, jótállás, minőségi kifogás jogi háttere

    Webshopok speciális fogyasztóvédelmi kérdései (elállás, ÁSZF, stb.)

    Akciók és árfeltüntetések helyesen, megtévesztés nélkül

    Panaszkezelés szóban és írásban

    Békéltető testületi eljárások (jogok és kötelezettségek)

     

     


    09:00 - 12:00 - Dr. Kizlinger András

    • Résztvevők kérdései, tanácsadás helyzetre /egyénre szabva

     

    29 900 Ft

    (+ 27% Áfa)

    37 973 Ft

    A jelentkezést és fizetést követően egy felhasználónév és jelszó segítségével tud belépni zárt E-learning rendszerünkbe, ahol online módon tudja megnézni az előadást.                       

     

    19 000 Ft

    (+ 27% Áfa)

    24 130 Ft

    Tartalmazza a 3*45 perces személyes konzultációt online vagy tantermi formában.

     

 
IDŐBEOSZTÁS
A teljes tananyag megtekintésére 3 hónap áll rendelkezésre bármikor. A belépési adatokat kollégánk küldi el Önnek a számla kiegyenlítését követően.
 
KEDVEZMÉNYEK
A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
8% Hírlevélre történő feliratkozás esetén
10% Magánszemély jelentkező

Módosították a fogyasztóvédelmi törvényt

Módosul a fogyasztóvédelmi törvény, az ellátási láncban szereplő gazdálkodó szervezetek is bekerültek a törvény hatálya alá.

Részletekért kattintson blogunkra:

Kilenc kalandparkban tárt fel mulasztásokat a fogyasztóvédelem

Az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) által elrendelt, hagyományos szezonindító vizsgálat következtében a fogyasztóvédelmi hatóság a kalandpályák hat százalékának használatát tiltotta meg ideiglenesen, a feltárt dokumentációs hiányosságok pótlása után ezek újra üzembe állhatnak – derül ki az ITM pénteki közleményéből.
 
 
 

Munkajogászt, könyvelőt, pénzügyi szakértőt keres, vagy csak egy tanácsadásra van szüksége?

Kattintson a képre és tekintse meg partnereink bemutatkozóját!

 
Hírlevél Olvasóink nemcsak mindig időben értesülnek legújabb képzéseinkről és általános kedvezményeinkről, hanem kizárólagosan nekik szóló kedvezményeinkben is részesülnek!
 

Képzés adatai

Képzés hivatalos neve Fogyasztóvédelmi alapok
Képzés típusa távoktatás (e-learning)
Oktatók Dr. Kizlinger András
Kihelyezett formában elérhető igen
Képzésfelelős Ecsédi-Dandóci Edit
Eseménynaptár
Információ: