A képzés elvégzésével elsajátíthat minden olyan a fogyasztóvédelemmel kapcsolatos tudást, amely a napi munkavégzés mellett, a tudatos fogyasztó és a tudatos kereskedő szemléletet erősíti.
A képzés erősíti mind a fogyasztói, mind a vállalkozási oldal körültekintő fogyasztói szemléletének fejlődését. Gyakorlati példákon keresztül betekintést nyerhet a leggyakoribb problémákba, akár az árfeltüntetés, akár a panaszkezelés vagy jótállás, szavatosság területén, amely számos esetben fogyasztóvédelmi ellenőrzést vonhat maga után.
A következő e-learning jelentkezési határideje
Online (live) konzultáció időpontja
2020. december 14.
2020. december 16. (szerda)
9:00-12:00
Az e-learning videó a fizetést követően azonnal megtekinthető!
Az online (live) konzultáción nem kötelező a részvétel, de a tananyag teljeskörű megértéséhez ajánlott.
Kinek ajánljuk?
azoknak, akik szeretnék fogyasztóvédelmi ismereteiket bővíteni,
minden dolgozónak, aki közvetlen kapcsolatba kerül a fogyasztókkal,
közszolgáltatási ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársaknak,
kereskedelmi ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársaknak.
Hogyan vehet részt képzésünkön?
E-learning anyagunkat a megvásárolom gombbal tudja igényelni,
Online konzultációnkra a jelentkezem gombra kattintva tudja jelezni igényét.
Az adott anyagrészre történő jelentkezés után képzésszervező kollégánk visszaigazolja vásárlási/ részvételi szándékát, majd elküldi díjbekérőnket.
A díjbekérő kiegyenlítése után:
E-learning anyagunkhoz hozzáférést biztosítunk egy felhasználónév és jelszó segítségével, amelyet 3 hónapig korlátlanul megtekinthet,
Konzultációra való jelentkezés esetén pedig a meghirdetett időpontban várjuk képzésünkre ONLINE vagy személyesen.
E-learning videó
Online (live) Konzultáció/Tanácsadás
Amiről az oktatáson szó lesz:
Fogyasztóvédelmi alapismeretek, a fogyasztóvédelem intézményrendszere
Fogyasztóvédelmi Felügyelőség eljárása
Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok
Általános reklámtilalmak
Szavatosság, jótállás, minőségi kifogás jogi háttere
Webshopok speciális fogyasztóvédelmi kérdései (elállás, ÁSZF, stb.)
Akciók és árfeltüntetések helyesen, megtévesztés nélkül
Panaszkezelés szóban és írásban
Békéltető testületi eljárások (jogok és kötelezettségek)
A jelentkezést és fizetést követően egy felhasználónév és jelszó segítségével tud belépni zárt E-learning rendszerünkbe, ahol online módon tudja megnézni az előadást.
14 990 Ft (+ 27% Áfa)
19 038 Ft
Tartalmazza a 2*45 perces személyes konzultációt online formában.
Az e-learning videó a fizetést követően azonnal megtekinthető!
Az online (live) konzultáción nem kötelező a részvétel, de a tananyag teljeskörű megértéséhez ajánlott.
A tananyag meghallgatásához szükséges felhasználói jogosultságokat csakis kizárólag a képzésben résztvevők használhatják. A képzésekhez kapcsolódó írásos és egyéb (elektronikus) anyagok szerzői joga a Sämling Kft. tulajdonát képezik, ezért azok sokszorosítása, terjesztése, harmadik fél részére történő átadása-, valamint a konzultáción video- hang és egyéb felvételek rögzítése tilos.
Az online (e-learning) előadás előnyei:
Az előadás jegyzetét és a mintadokumentumokat is letöltheti az online felületről,
Az előadás megvásárlását követően 3 hónapon keresztül bármikor, korlátlan alkalommal nézheti meg az előadást. Ön osztja be az idejét: akkor tart szünetet, amikor csak szeretne, majd onnan folytatva a felvétel megtekintését, ahol abbahagyta,
az utazásra szánt időt is megspórolja.
Konzultációs lehetőség
Az e-learning tananyag meghallgatását követően konzultációra a meghirdetett időpontokban lehet jelentkezni.
Mi történik a konzultáción?
Résztvevői kérdések megválaszolása
Hozott problémák átbeszélése
Tapasztalatcsere
KEDVEZMÉNYEK
A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
8%
Hírlevélre történő feliratkozás esetén
10%
Magánszemély jelentkező
Tekintse meg az oktatásról szóló bemutató videónkat!
A képzés célja, hogy:
elősegítse a vállalkozások fogyasztóvédelmi szemléletének megalapozását,
a fogyasztóvédelmi szabályok ismeretének elmélyítését,
mindezáltal a jogkövető magatartás erősítését, könnyedebbé válását.
Ez a képzés Önnek való, ha az alábbi kérdések Önt is foglalkoztatják:
A kereskedelem terén egyre nagyobb teret hódít az online értékesítés, de nem csak itt, hanem a hagyományos kereskedelmi vagy szolgáltatói ágazatban is elengedhetetlen tudást nyújt az képzés ahhoz, hogy a résztvevő tisztában legyen a fogyasztót megillető jogokkal, a panaszkezeléssel, elállási joggal, szavatosság, jótállás jogi hátterével, az árfeltüntetés szabályaival, jogorvoslati lehetőségekkel.
A képzéssel azt a célt tűztük ki magunk elé, hogy a kereskedelemben, szolgáltatási szektorban dolgozók olyan naprakész tudást szerezzenek, amelyet már a képzést követően a gyakorlatban alkalmazni tudnak, segítve ezzel a tudatos fogyasztói, a tudatos kereskedői magatartást a fogyasztóvédelmi jogszabályok tükrében.
A kiskereskedők működésére számos fogyasztóvédelmi jogszabály vonatkozik, amelyek többségével nagyjából minden boltos tisztában van. Az ördög azonban a részletekben rejlik. Ön tisztában van vele, hogy:
Mi a szavatosság és a jótállás közötti különbség?
Ha érkezik egy minőségi kifogás vagy panasz, hogyan kell rögzíteni hozzá a jegyzőkönyvet?
Hogyan csillapítsuk le az elégedetlen vevőt úgy, hogy legközelebb is nálunk vásároljon?
E-learning anyag:
Online (live) Konzultáció:
Az e-learning videó a fizetést követően azonnal megtekinthető!
Az online (live) konzultáción nem kötelező a részvétel, de a tananyag teljeskörű megértéséhez ajánlott.
Módosították a fogyasztóvédelmi törvényt
Módosul a fogyasztóvédelmi törvény, az ellátási láncban szereplő gazdálkodó szervezetek is bekerültek a törvény hatálya alá.
Részletekért kattintson blogunkra:
Munkajogászt, könyvelőt, pénzügyi szakértőt keres, vagy csak egy tanácsadásra van szüksége?
Kattintson a képre és tekintse meg partnereink bemutatkozóját!
Hírlevél Olvasóink nemcsak mindig időben értesülnek legújabb képzéseinkről és általános kedvezményeinkről, hanem kizárólagosan nekik szóló kedvezményeinkben is részesülnek!