A vállalkozás működését segítő képzéseink   Vezetői képzések
 
 

Nyílt Napunk programja, előadói:

9.00 - 9.15 – Program megnyitása

A Sämling Vállalkozói Akadémia, és a képzési módszerek bemutatása - Ecsédi-Dandóci Edit ügyvezető

9.15 - 10.15 – Vállalkozást indító képzések bemutatása

Jogi alapok - Dr. Kovács Balázs László

Tudatos vállalkozás indítás, az első gondolattól a termékig/szolgáltatásig - Bedzsula Bálint

Kötelező számviteli alapok: értsd, hogy mit mond a könyvelőd - Farkas Boglárka

Adatvédelmi alapok - Dr. Sepsi Tibor

10.15 - 11.15 – Kiváló Vezető képzés bemutatása

Vezetői stílusok és döntéshozatal, Vezetői kommunikáció és tárgyalástechnika - Ecsédi István

Támogató csapatvezetés - Leadership kompetenciák - Hering Ilona

Vezetői önismeret és emberismeret - Kocsis Dóra

Teljesítménymenedzsment és motiváció - Maczkó-Dörnyei Nóra

Időgazdálkodás és stresszkezelés - Tanner Anett

11.15 - 11.30 – Az üzleti terv készítése

Dr. Szívós László

11.30 - 11.45 – Prezentáció, mutatkozz be mesterfokon

Alföldi Kata

11.45 - 12.00 – Kérdések megválaszolása, nyílt nap zárása.

 

Van egy ötlete, építsen rá vállalkozást!
 
Mi segítünk elindulni!

 

 

Gondolt már rá, hogy egy vállalkozónak mennyi mindenhez kell értenie?

Mindenki szeretné hatékonyan működtetni vállalkozását, de ehhez ismerni kell a legújabb módszereket, érteni kell a miérteket. Képzéseinkkel azokra gondoltunk, akik jó szakemberként céget alapítottak és úgy érzik szükségük van egy kis vezetői támogatásra.
 

Nincs ideje képzésre járni? Válassza e-learning tananyagainkat!

  • Jelentkezzen be a meghirdetett képzésre,
  • fizesse ki a számlát,
  • lépjen be és hallgassa meg a megvásárolt tananyagot,
  • vegyen részt a konzultáción, hogy kérdéseire is választ kapjon.  

 

Mert jó, ha egy vállalkozó tisztában van néhány dologgal,  amikor elindítja vállalkozását vagy ügyvezetői feladatokat vállal.

  • A vállalkozás alapításának, működtetésének jogi hátterével,
  • a foglalkoztatás munkajogi alapjaival,
  • adózás alapjaival,
  • az üzleti folyamatok kialakításával,
  • üzleti terv készítésével,
  • árképzési-, likviditási ismeretekkel, egy kis controllinggal,
  • a foglalkoztatás HR technikáival,
  • egy kis marketing és sales ismeretekkel.

Miért érdemes a Vállalkozás Indító képzések közül választani?

  • Mert már e-learning videók és online találkozók is segítik a tananyagok feldolgozását,
  • így rövid idő alatt, akár otthonról, alkalmas időpontban is tanulhat.
  • Mert az elméleti részek meghallgatásán kívül a konzultációkon ismerkedhet, kérdezhet, tájékozódhat és gyakorlati példákon, esettanulmányokon keresztül tovább mélyítheti tudását.
  • Mert a konzultációk akár online formában is elérhetőek, így ezzel is időt takaríthat meg.
  • Mert a konzultáiókon saját problémák, esetek feldolgozására, megoldására is van lehetőség.
  • Mert a képzést követően, később is van lehetőség tanácsadásra, további konzultációra.
  • Mert ha minket választ, partnereink is segítségére lesznek vállalkozása építésében
Kiknek ajánljuk a képzéseket?
 
  • Annak aki most szeretne vállalkozni,
  • vagy aki tisztában szeretne lenni a cégalapítás mikéntjével, 
  • ügyvezetői feladatokkal és felelősségekkel.
Amennyiben szeretne emlékeztető e-mailt kapni képzéseinkről, kattintson az alábbi gombra!
 
 
Az esettanulmányokon, saját példákon és problémákon keresztül az oktató segítségével könnyebb megküzdeni a kérdésekkel és ezt követően elég már csak a szakmai kérdésekkel foglalkozni.
 
 
Egy vállalkozást működtetni, legyen az egyéni vagy társas vállalkozás nagy kihívás és felelősség. Ezért fontos még a cégalapítás előtt elvégezni egy Vállalkozás indító képzést.
  
Nincs tökéletes recept az értékteremtésre, az alapokat azonban minden vállalkozónak el kell sajátítania!
 
Ha meg van már az ötlet, de a piacra lépés még hátra van, érdemes a Vecsenyi János-Petheő Attila szerzőpáros által ajánlott módszertant is megfontolni.
 
Bővebben a részletek gombra kattitnva:
 
 
 
A konzultáció és tanácsadás kihelyezett, vállalati formában is elérhető. Rugalmasan alkalmazkodunk megrendelőink kívánságaihoz az ország egész területén. További információkért és egyedi ajánlat igényléséért forduljon képzés felelősünkhöz!
 
 
Csak néhány kérdés, amire biztosan választ kapnak a képzésen résztvevők:
 
  • Milyen jogi teendőim vannak, ha döntöttem?
  • Milyen helyszínt érdemes választani, hogyan kell jól üzemeltetni?
  • Hogyan készítsem el az üzleti tervet és a stratégiát?
  • Hogy találjam meg a megfelelő munkatársakat és milyen a jó szerződés, mire kell figyelnem? Kell-e munkaköri és melyik munkarend miért jó?
  • Milyen ügyfélnyilvántartást alkalmazzak? Hogyan értékesítsek?
  • Hogyan érdemes piackutatást végezni vagy inkább végeztessek?
  • Mi a legfontosabb 10 dolog, amire oda kell figyelni egy honlap kialakításánál?
  • Mire figyeljek, ha én kezelem a pénzügyeket? Mi a bérszámfejtés alfája és könyvelés lényege? Hogyan adminisztráljam a számláimat?
  • Hogy érdemes mérni az ügyfélvéleményeket? Mit kezdjek a visszajelzésekkel és hogyan kezeljem a panaszokat?

+ 1 érv mellettünk:

A Kiváló Vezető képzésre jelentkezőknek 15 %-os kedvezményt biztosítunk! 

Kiemelt képzéseink: 
Adózási alapok, hogy a legfontosabbakkal is tisztában légy A képzés célja az adózás érvényes anyagi jogi és eljárási szabályainak megismertetése. Törekszünk a gyakorlatorientált ismeretanyag elsajátíttatására, amelynek keretében elsősorban az egyes adók megállapításával, bevallásával kapcsolatos feladatok megismertetésére, a vonatkozó jogszabályok gyakorlati eseteken, feladatokon keresztül történő bemutatására helyezzük a hangsúlyt.
Controlling vezetőknek, hogy ne csak a múltat elemezd. Az előadáson résztvevők megismerik azt az eszközt és folyamatot, amely egy szervezet számára képes biztosítani a hatékony működtetést. A képzés után képesek lesznek a controlling információkkal szemben támasztott igényeik megfogalmazására, valamint a controlling rendszer kialakítására és működésének figyelemmel kísérésére
Wordpress weboldal készítés - mert mindennek az alapja egy jó honlap.

A Wordpress a világ legjobb és legnépszerűbb tartalomkezelője, melynek feladata a honlapszerkesztés és egy olyan háttér biztosítása, aminek köszönhetően az elképzeléseinek és igényeinek megfelelő honlapot kap. Kiscsoportos képzésünkön rengeteg gyakorlati példával és önálló feladatmegoldással szerezheti meg azt a tudást, amivel képes lesz egy professzionális és felhasználóbarát oldal létrehozására.

Jogi alapok, hogy mindig szabályosan járj el.

A képzés célja, hogy tisztában legyen a saját és a társaság tulajdonosainak feladataival és felelősségi körével; továbbá képes legyen különbséget tenni az egyes szerződés fajták között és lehetősége legyen a jogászával is szót érteni.

HR feladatokról - Cégvezetőknek, hogy öröm legyen veled dolgozni A képzés olyan vezetőknek, szakembereknek szól, akik szeretnének szorosabban együttműködni a HR szakemberekkel, illetve vezetőként ők az általuk irányított terület első számú HR vezetői is egyúttal.
Számviteli alapismeretek vállalkozóknak, hogy egy nyelvet beszélj a könyvelőddel. A gyakran változó pénzügyi - adózási, valamint jogi környezet okán ma már a számviteli tudás minden vállalkozó életében jelentős szerepet kell, hogy játszon. Képzésünk elsősorban a gyakorlatból vett ismeretekre támaszkodva, valós problémákon alapuló vállalkozói kérdéseket válaszol meg és megoldásukban nyújt segítséget.
Fogyasztóvédelmi alapok, hogy a reklamáció és panaszkezelés is rendben legyen A képzés erősíti mind a fogyasztói, mind a vállalkozási oldal körültekintő fogyasztói szemléletének fejlődését.  Gyakorlati példákon keresztül betekintést nyerhet a leggyakoribb problémákba, akár az árfeltüntetés, akár a panaszkezelés vagy jótállás, szavatosság területén.
Microsoft 365okos felhőmegoldások, hogy bárhonnan bármikor dolgozhass

A Microsoft (Office) 365 komplett webirodájának köszönhetően a napi működés során felmerülő adminisztratív kihívások gyorsan, egyszerűen és egy helyen kezelhetőek.

Az oktatás fő célja, megmutatni mit és hogyan valósíthat meg a Microsoft (Office) 365-tel, hogy napi szinten akár órákat spórolhasson.

Elérhető e-learning formában is az alábbi linken!

Projektmenedzsment alapjai - hogy kézben tartsd az üzletet.

A képzés megtervezése során a legfontosabb szempont, hogy a tanulási folyamat beépüljön a napi életbe. Résztvevőink saját projektjeiken dolgoznak, ami a workshop végén azonnal felhasználható lesz munkájukban. 

MS Office Junior csomag - hogy egyszerűsítsük a kezdeteket

 A munkahely váltási és beilleszkedés folyamatokban sok esetben nehézséget okoz az MS Office programjainak megfelelő és alapos ismerete. Ha fontos Önnek, hogy vezetőként gördülékenyen történjenek ezen folyamat lépései, akkor válassza MS Office Junior csomagunkat!

 

További javasolt képzéseink: 
 

 

Munkajogászt, könyvelőt, pénzügyi szakértőt keres, vagy csak egy tanácsadásra van szüksége?

Kattintson a képre és tekintse meg partnereink bemutatkozóját!

 
Ha kérdése van vagy tanácsadásra van szüksége, küldje el nekünk.
Szakértőnk válaszát továbbítjuk!
 
Hírlevél Olvasóink nemcsak mindig időben értesülnek legújabb képzéseinkről és általános kedvezményeinkről, hanem kizárólagosan nekik szóló kedvezményeinkben is részesülnek!
 
Eseménynaptár