Van egy jó ötlete?
Építsen rá vállalkozást, mi 
segítünk elindulni vele!

 

Vállalkozást indítani és működtetni - legyen az egyéni vagy társas vállalkozás - nagy kihívás és felelősség. Ezért nagyon fontos még a cégalapítás előtt megszerezni az alapvető
  • jogi
  • számviteli
  • és gazdasági ismereteket,
hogy utána gond és félreértések nélkül tudjon tárgyalni könyvelőjével, ügyvédjével és beszállítói, vevői (gazdasági) partnereivel. Ebben nyújtanak kiemelkedően nagy segítséget "Vállalkozás indító" képzéseink.
 
Nincs tökéletes recept az értékteremtésre, az alapokat azonban minden vállalkozónak el kell sajátítania! TOP 10-es listánkat lejjebb találja (klikk).

Kiknek ajánljuk a képzéseket, videóanyagainkat?

  • Annak aki most szeretne vállalkozni,
  • aki tisztában szeretne lenni a cégalapítás mikéntjével, 
  • vagy az ügyvezetői feladatokkal és felelősségekkel.

 Mikkel kell mindenképp tisztában lennie vállalkozás-indításkor vagy ha ügyvezetői feladatokat vállal?


A teljesség igény nélkül:

  • az adózás alapjaival,
  • az üzleti folyamatok kialakításával,
  • üzleti terv készítésével,
  • árképzési-, likviditási ismeretekkel (egy kis controllinggal),
  • a foglalkoztatás HR technikáival,
  • valamekkora marketing és értékesítési ismeretekkel.

 

Miért érdemes a "Vállalkozás indító" képzések közül választani?

  • Rövid idő alatt, akár otthonról is megszerezheti velük a szükséges ismereteket, az Önnek alkalmas időpontokban.
  • Mert az elméleti részek meghallgatásán kívül a konzultációkon kérdezhet, tájékozódhat, és gyakorlati példákon, esettanulmányokon keresztül tovább mélyítheti tudását.
  • konzultációk akár online formában is elérhetőek, így ezzel is időt takaríthat meg.
  • A konzultációkon saját problémák, esetek feldolgozására, megoldására is van lehetőség.
  • Mert a képzést követően, később is van lehetőség tanácsadásra.
 
 

Nincs ideje képzésre járni? Válassza e-learning tananyagainkat!

  • Jelentkezzen be a meghirdetett videóanyagra,
  • ha kifizette a számlát, lépjen be, és nézze meg az oktatóanyagot,
  • vegyen részt a konzultáción, hogy plusz, konkrét kérdéseire is választ kapjon!  

 

Oktatóink segítségével az esettanulmányokon és saját példákon, problémákon keresztül lényegesen könnyebb megküzdeni a felmerülő kérdésekkel, és ezt követően elég már csak a konkrét szakmai kérdéseivel foglalkoznia.
 
 
 
A konzultáció és tanácsadás kihelyezett formában, egyedileg összeállított tematikával is elérhető. Rugalmasan alkalmazkodunk megrendelőink kívánságaihoz az ország egész területén. További információkért forduljon képzésfelelősünkhöz!
 
 
 
Csak néhány kérdés, amire biztosan választ kapnak a képzéseinken résztvevők:
  • Milyen helyszínt érdemes választani, hogyan kell jól üzemeltetni?
  • Hogyan készítsem el az üzleti tervet és a stratégiát?
  • Hogy találjam meg a megfelelő munkatársakat és milyen a jó szerződés, mire kell figyelnem? Kell-e munkaköri és melyik munkarend miért jó?
  • Milyen ügyfélnyilvántartást alkalmazzak? Hogyan értékesítsek?
  • Hogyan érdemes piackutatást végezni? Vagy inkább végeztessek mással?
  • Mi a legfontosabb 10 dolog, amire oda kell figyelni egy honlap kialakításánál?
  • Mire figyeljek, ha én kezelem a pénzügyeket? Mi a bérszámfejtés alfája és könyvelés lényege? Hogyan adminisztráljam a számláimat?
  • Hogy érdemes mérni az ügyfélvéleményeket? Mit kezdjek a visszajelzésekkel és hogyan kezeljem a panaszokat?
 
 
TOP 10 "Vállalkozás indító" képzésünk:
 
1. Adózási alapok, hogy a legfontosabbakkal is tisztában legyen.
Az e-learning anyag célja az adózás érvényes anyagi jogi és eljárási szabályainak megismertetése. Törekszünk a gyakorlatorientált ismeretanyag elsajátíttatására, amelynek keretében elsősorban az egyes adók megállapításával, bevallásával kapcsolatos feladatok megismertetésére, a vonatkozó jogszabályok gyakorlati eseteken, feladatokon keresztül történő bemutatására helyezzük a hangsúlyt.

 

2. Controlling vezetőknek - hogy ne csak a múltat elemezze, hanem a jövőt is tervezhesse.
Az előadáson résztvevők megismerik azt az eszközt és folyamatot, amely egy szervezet számára képes biztosítani a hatékony működtetést. A videóanyag meghallgatása után képesek lesznek a controlling információkkal szemben támasztott igényeik megfogalmazására, valamint a controlling rendszer kialakítására és működésének figyelemmel kísérésére.

 

3. Wordpress weboldal készítés - mert a széles értékesítés alapja egy jó honlap.
A Wordpress a világ legjobb és legnépszerűbb tartalomkezelője, melynek feladata a honlapszerkesztés és egy olyan háttér biztosítása, aminek köszönhetően az elképzeléseinek és igényeinek megfelelő honlapot kap. Kiscsoportos képzésünkön rengeteg gyakorlati példával és önálló feladatmegoldással szerezheti meg azt a tudást, amivel képes lesz egy professzionális és felhasználóbarát oldal létrehozására.

 

4. HR feladatokról - Cégvezetőknek, hogy öröm legyen Önnel dolgozni.
A képzés olyan vezetőknek, szakembereknek szól, akik szeretnének szorosabban együttműködni a HR szakemberekkel, illetve vezetőként ők az általuk irányított terület első számú HR vezetői is egyúttal.

 

5. Könyvelési tippek és tanácsok, hogy egy nyelvet beszéljen a könyvelőjével.
A gyakran változó pénzügyi - adózási, valamint jogi környezet okán ma már a számviteli tudás minden vállalkozó életében jelentős szerepet kell, hogy játszon. E-learning videóanyagunk elsősorban a gyakorlatból vett ismeretekre támaszkodva, valós problémákon alapuló vállalkozói kérdéseket válaszol meg és megoldásukban nyújt segítséget.

 

6. Fogyasztóvédelmi alapok, hogy a reklamáció és panaszkezelés is rendben legyen.
Az e-learning anyag erősíti mind a fogyasztói, mind a vállalkozási oldal körültekintő fogyasztói szemléletének fejlődését.  Gyakorlati példákon keresztül betekintést nyerhet a leggyakoribb problémákba, akár az árfeltüntetés, akár a panaszkezelés vagy jótállás, szavatosság területén.

 

7. Microsoft 365 - okos felhőmegoldások, hogy bárhonnan bármikor dolgozhasson Ön is és csapata is.

A Microsoft (Office) 365 komplett webirodájának köszönhetően a napi működés során felmerülő adminisztratív kihívások gyorsan, egyszerűen és egy helyen kezelhetőek. Az oktatás fő célja, megmutatni mit és hogyan valósíthat meg a Microsoft (Office) 365-tel, hogy napi szinten akár órákat spórolhasson. Elérhető e-learning formában is az alábbi linken!

 

8. Projektmenedzsment alapjai, hogy kézben tartsa az üzletet - elejétől a végéig.
A képzés megtervezése során a legfontosabb szempont, hogy a tanulási folyamat beépüljön a napi életbe. Résztvevőink saját projektjeiken dolgoznak, ami a képzés végén azonnal felhasználható lesz munkájukban.

 

9. MS Office - hogy leegyszerűsíthessen mindent, amit lehet.
A munkahely váltási és beilleszkedés folyamatokban sok esetben nehézséget okoz az MS Office programjainak megfelelő és alapos ismerete. Ha fontos Önnek, hogy vezetőként gördülékenyen történjenek ezen folyamat lépései, akkor válassza MS Office online oktatási csomagunkat!

 

10. Meeting Management, hogy ne az értekezletekkel teljen el a nap.

Szinte minden cégnél panaszkodnak az értekezletekre. Terméketlen, elhúzódó, unalmas, konfliktusokkal terhelt – ilyen és ehhez hasonló jelzőkkel találkozunk nap mint nap. A vezetők esetében akár a munkaidejük 65%-át is kitehetik az értekezletek, sokan mégsincsenek tudatában annak, hogy milyen hozadéka van a jól vagy a rosszul levezetett értekezleteknek.

 

Hírlevél Olvasóink mindig időben értesülnek legújabb képzéseinkről, és kizárólag nekik szóló kedvezményeinkben is részesülnek!
 
Eseménynaptár