Mi a célja ennek a képzésnek?

Célunk az, hogy jelentősen felgyorsítsuk a közbeszerzések előkészítését és lefolytatását az ajánlatkérőknél, hogy csökkentsük a jogorvoslati- és időbeli elhúzódással járó kockázatokat, valamint növeljük az eredményes eljárások valószínűségét.

Az e-learning tananyag mellett most online konzultációval biztosítjuk a szakmai támogatást. Ne hagyja ki a lehetőséget!

Igény esetén tantermi konzultációt vagy tanácsadást is biztosítunk, kérem vegye fel a kapcsolatot képzésszervezőinkkel az alábbi gombra kattintva:

Kinek ajánljuk?

  • Minisztériumoknak,
  • Állami cégeknek,
  • Hivataloknak,
  • Önkormányzatoknak,
  • Önkormányzati cégeknek,
  • Közszolgáltatóknak.

Fentieken kívül ajánljuk mindenkinek, aki bármilyen módon hozzájárul egy közbeszerzési eljárás sikeres lefolytatásához:

  • közbeszerzés tárgya szerinti szakértőknek (mérnökök, szakmai vezetők, csoportvezetők, az ő beosztottjaik),
  • a pénzügyeseknek,
  • nem közbeszerzési gyakorlattal rendelkező jogászoknak.
  • Bírálóbizottsági tagoknak, a közbeszerzések előkészítésében résztvevőknek és döntéshozóknak.

1. Közbeszerzés alapjai

  • A közbeszerzés szereplői
  • A FAKSZ szerepe és tevékenységei az eljárásokban
  • A közbeszerzési referens, tanácsadó szerepe

2. Előkészítési szakasz

  • Előkészítéshez szükséges információk
  • Tanácsok a műszaki leírás elkészítéséhez
  • Alkalmassági követelmények
  • Értékelési szempontok
  • Szakértők szerepe

3. Ajánlattételi szakasz

  • Előzetes vitarendezés
  • Eljárás módosítása
  • Szakértők szerepe az ajánlattételi szakaszban

4. Bírálati szakasz

  • Folyamata
  • Hiánypótlás
  • Számítási hiba javítása
  • Szakértők szerepe ebben a bírálati szakaszban

5. Szerződéses szakasz

  • Főbb teendők
  • A bírálóbizottság
  • Szabályzat
  • Stratégiai tanácsok
 

Milyen kérdésekre kap választ?

  • Milyen csapatmunkát igényel egy eredményes közbeszerzési eljárás lefolytatása?
  • Az egyes szereplők (előkészítők, bírálóbizottsági tagok, döntéshozók) hogyan járulhatnak hozzá egy közbeszerzési eljárás sikeréhez és ezzel együtt egy ajánlatkérő eredményes beszerzési működéséhez?
  • Melyek a leggyakoribb hibák és hogyan lehet elkerülni?
  • Mi a teendő, ha nincs meg a megfelelő szakértelem az Ajánlatkérő oldalán?
  • Mi a teendő, amikor olyan szituáció alakul ki, amikor csak rossz és kevésbé rossz megoldások közül választhatunk?
  • Hogyan tudjuk biztosítani az eljárás folyamatos haladását?
  • Mikor van ténylegesen szükség a személyes egyeztetésre, és milyen feltételek mellett van értelme?
  • Miért érdemes megszenvedni az eljárás alapos előkészítésével?

Miért minket válasszon?

  • Mert 30 éves szakmai tapasztalattal rendelkezünk a felnőttképzésben.
  • Mert megbízhatóságunk és szakmaiságunk nem kérdőjelezehető meg.
  • Mert a közbeszerzési tananyag minősége garantált.
  • A KözbeszGuru Kft. előadója évtizedes szakmai tapasztalattal rendelkezik a közbeszerzési eljárások teljeskörű lefolytatásában, uniós és hazai költségvetési forrásból megvalósuló közbeszerzési eljárások ellenőrzésében, valamint ajánlattevők részére nyújtott közbeszerzési tanácsadásban. 
  • Mert az e-learning tananyag meghallgatása után online konzultációt is igénybe vehet, illetve igény esetén személyes tanácsadást is kérhet.

Máris belevágna?

  • Jelentkezzen be a meghirdetett képzésre,
  • Fizesse ki a számlát,
  • Lépjen be és hallgassa meg a megvásárolt tananyagot,
  • Jelentkezzen be a konzultációra is, hogy kérdéseire is választ kapjon.  

 

IDŐBEOSZTÁS

A teljes tananyag megtekintésére 3 hónap áll rendelkezésre bármikor. A belépési adatokat kollégánk küldi el Önnek a számla kiegyenlítését követően.

 

HELYSZÍN
ONLINE - SAMLING E-LEARNING RENDSZER

 

RÉSZVÉTELI DÍJ

49 000 Ft
(+27% ÁFA)
62 230 Ft

A jelentkezést és fizetést követően egy felhasználónév és jelszó segítségével tud belépni zárt E-learning rendszerünkbe, ahol online módon tudja megnézni az előadást. 

Az online képzésünkön túl konzultációs lehetőséget biztosítunk online vagy tantermi formában igény szerint.

19 000 Ft
(+27% ÁFA)
24 130 Ft

Tartalmazza a 2*45 perces személyes konzultációt online vagy tantermi formában.

 

KEDVEZMÉNYEK
A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
8% Hírlevélre történő feliratkozás esetén
10% Magánszemély jelentkező
12% 2 együttes jelentkezés - 2 fő vagy 2 különböző képzésre történő együttes jelentkezés esetén
15% 3 együttes jelentkezés - 3 vagy több fő, egy vagy akár több különböző képzésre történő együttes jelentkezése esetén

 


Néha egy friss hír, jó cikk is elég, hogy tudásszomjunkat csillapítsuk.

 

 

 

Munkajogászt, könyvelőt, pénzügyi szakértőt keres, vagy csak egy tanácsadásra van szüksége?

Kattintson a képre és tekintse meg partnereink bemutatkozóját!

 

Hírlevél Olvasóink nemcsak mindig időben értesülnek legújabb képzéseinkről és általános kedvezményeinkről, hanem kizárólagosan nekik szóló kedvezményeinkben is részesülnek!
 

Képzés adatai

Képzés hivatalos neve Közbeszerzésről közérthetően ajánlatkérőknek
Képzés típusa távoktatás (e-learning)
Képzésfelelős Ecsédi-Dandóci Edit
Eseménynaptár
Információ: