A globalizáció, a digitalizáció az energia költségek emelkedése a kereslet- kínálatban jelen lévő bizonytalanság új kihívások elé állítja a vállalkozásokat és a tervezés - forecast és a folyamatos előremutató elemzések elkészítése nélkülözhetetlen a hatékony irányítás terén. A logisztika mint versenyképességi faktor jelenik meg a sikerorientált vállalatirányításban, és a logisztikai controlling a vállalatirányítást támogató egyik kiemelt eszközévé vált.

 

Nem elég csak adatokat látni, de le kell tudni vonni a következtetéseket is! 

Sajátítsa el E-learning képzésünkön, hogyan kell felépíteni és működtetni egy modern logisztikai controlling rendszert, mit jelentenek a számok, hogyan hatnak azok változásai a vevői elégedettségen át a cég jövedelmezőségére? 

Szerezzen tanúsítványt a záróteszt sikeres kitöltése után!

 

Szeretne egyedi ütemezés szerint, otthona kényelmében tanulni?

Válassza képzésünket E-learning tananyag + teszt formájában, melyhez 3 hónapig folyamatosan hozzáférhet és a tananyag önálló feldolgozása után konzultálhat az oktatóval.

 

 

A képzés hasznosságáról oktatónkat idézzük:

"A vállalati teljesítményindikátorok ismerete, az egyes részterületek teljesítményének hatása a kitűzött célok elérésére alapvető követelmény a mai, jövőorientált vállalatirányítási rendszerekben.
A logisztika egy összetett terület, amely magába foglalja:
  • a beszerzést,
  • a termelési logisztikát,
  • az értékesítési logisztikát (azon belül is a raktározást),
  • a késztermék kiszállítást
  • és persze a selejt kezelést is.

A logisztika hatása az eredményre, kapcsolata a vállalat folyamataival, a kihatása a vevői elégedettségre és a vállalatról kialakítható megbízhatóságra elvitathatatlan. A jól meghatározott célorientált logisztikai controlling jelentős támogatást tud nyújtani a döntéshozóknak. Ehhez viszont az általános, néhány ismert mutatóra épülő beszámoló nem elég, szükséges az új irányelvekre épülő, a pénzügyi kihatásokat is figyelembe vevő információs rendszer bevezetése és alkalmazása.

Ehhez fog iránymutatást és támogatást nyújtani a megtartásra kerülő, új szemléletű logisztikai controlling képzés."

 

Tematika

   1. A logisztikai controlling alapjai 

Tervezés, értékelés, eszközrendszer 

   2. A stratégiai logisztikai controlling eszközrendszere 

A vállalat és a környezet közötti hatékonyságot növelő eszközrendszeren keresztüli elemzés eszközrendszere 

   3. Az operatív logisztikai controlling eszközrendszere 

Döntést támogató eszközrendszer, riportok, kimutatások rendszere a nyereségorientált döntéshozatalhoz 

   4. Mutatószámok rendszere a logisztikai controlling területén 

Kiemelt mutatószámok rendszere a hatékony logisztikai irányítás területén 

   5. Folyamatcontrolling

Célorientált tervezés és irányítás és visszajelzés a logisztikai folyamatokban 

   6. Kockázat- és minőségcontrolling 

A minőségmanagementet támogató controlling eszközök bemutatása és alkalmazása a logisztikában a vevői elégedettség növelése céljából 

 

Képzésünket ajánljuk:

  • Logisztikai vezetők, logisztikai és pénzügyi controllerek,
  • Készletfelelősök, beszerzők, termelés tervezők,
  • Beszállítói minőségügyi mérnökök, customer service munkatársak, vállalkozók számára.

A tananyaghoz legkorábban 2025. májusában tudunk hozzáférést adni.

Módszertan

A módszereket ppt prezentáción, számítási és esetpéldákon keresztül mutatjuk be, akik így képesek lesznek ezek alkalmazására saját vállalatuknál is.

A képzés során lehetőség van konzultációra oktatónkkal, majd a képzés végén záróteszt kitöltésével mérheti vissza tudását.

 

Cél, kompetencia, eredmény

Képzésünkön megmutatjuk, hogyan kell felépíteni és működtetni egy modern logisztikai controlling rendszert, mit jelentenek a számok, hogyan hatnak azok változásai a vevői            elégedettségen át a cég jövedelmezőségére?

A képzésen szerzett ismeretek segítségével elérhető: 
  •  A vevői elégedettség növelése,
  • Költségek csökkentése és a hatékonyság növelése.

Elérhető képzési formáink:

1. E-learning tananyag és teszt + konzultáció
A tananyag önálló feldolgozása után élő, online konzultációs lehetőséget biztosítunk az oktatóval. Az e-learning tananyaghoz 3 hónapig folyamatosan hozzáférhet, így többször is végignézheti.
2. Vállalati kihelyezett képzés
Munkatársai egyedi, céges képzést és konzultációt kaphatnak!

 

 

Technikai információk:

E-learning tananyagunkat a befizetést követően azonnal megkezdheti, valamint az előadás jegyzeteit és a dokumentumait is letöltheti az online felületről. Az előadás megvásárlását követően 3 hónapon keresztül bármikor, korlátlan alkalommal nézheti meg az előadást. Ön osztja be az idejét: akkor tart szünetet, amikor csak szeretne, majd onnan folytatva a felvétel megtekintését, ahol abbahagyta. Résztvevőink a tananyag megtekintését és a sikeres teszt kitöltését követően tanúsítványt kapnak.

A tananyag meghallgatásához szükséges felhasználói jogosultságokat csakis kizárólag a képzésben résztvevők használhatják. A képzésekhez kapcsolódó írásos és egyéb (elektronikus) anyagok szerzői joga a Sämling Kft. tulajdonát képezik, ezért azok sokszorosítása, terjesztése, harmadik fél részére történő átadása-, valamint a konzultáción video- hang és egyéb felvételek rögzítése tilos.

 

A tanúsítvány kiadásának feltétele:
Az e-learning tananyag 100%-os megtekintése, majd ezt követően egy online teszt minimum 80%-os kitöltése. A tesztet korlátlan számban kitöltheti.

 
 
 

RÉSZVÉTELI DÍJ
118.850 Ft + 27% ÁFA

A díj tartalmazza a 6 részes videósorozatot, a tananyagot (pdf-ben), az esetleges segédanyagokat, a konzultációt az oktatóval, zárótesztet, igény esetén a tanúsítványt.

 

 

 

KEDVEZMÉNYEK
A kedvezmények nem összevonhatóak,
minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
8% Hírlevélre történő feliratkozás esetén
12% 2 fő együttes jelentkezése esetén
15% 3 fő együttes jelentkezése esetén
15% Magánszemély jelentkezése esetén
 

A tananyaghoz legkorábban 2025. májusában tudunk hozzáférést adni.

Résztvevőink mondták

A képzés során különösen tetszett:
  • "Felkészült, gyakorlatias az oktató."
  • "Mindenképp hasznosítani fogom tudni."
  • "Bár nem teljesen az én munkakörömről tanulhattunk meg mindent, de mindenképp hasznos, hogy a hozzánk kapcsolódó osztályok milyen szempontok alapján működnek. Nagyon hasznos és gyakorlatias példákon keresztül rátudtam vetíteni az információkat a saját cégünkre és ezáltal jobban megismerhettem egyes szempontokat. Mindenképp hasznosítani fogom az itt tanultakat, akár cooperatív módon."
  • "Különösen tetszett, hogy saját élményekből, tapasztalatokból, példákból is merített az oktató, így közelebb hozta magát a tananyagot. Az is nagyon tetszett, hogy alkalmazkodott a jelenlévőkhöz és aszerint hozott minél több példát és információt."
  • "Nagyon gyakorlatias oktatás volt. Az anyag hasznosítható."
  • "A költséghelyek meghatározásának fontossága, és a feladatok személyhez történő delegálásának és határidő megadásának fontossága. Időben kapott logisztikai riportok szükségességének fontossága."

 


Amennyiben szeretne emlékeztető e-mailt kapni képzésünkről, kattintson az alábbi gombra!
 
 
Hírlevél Olvasóink időben értesülnek legújabb képzéseinkről, és kizárólag nekik szóló kedvezményeinkben is részesülnek!
 

 

Képzés adatai

Képzés hivatalos neve Logisztikai controlling
Képzés típusa online / e-learning
Oktatók Ivády Imréné (Erzsébet)
Kihelyezett formában elérhető igen
Képzésfelelős Porubszky-Tóth Katalin
Tájékoztató

A képzési program ügyfélszolgálatunkon  megtekinthető, ügyfélszolgálati időben, előre egyeztetett időpontban.

Igény esetén kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot!

Eseménynaptár
Információ: