
„A minőség még sokáig megmarad, amikor az árat már rég elfelejtették.” - Harry Gordon
A minőségügy folyamatosan fejlődik! Ennek követelménye a megbízhatóság, amely a működés, a munka- és szervezeti kultúra területén a munkatársak véleményének, szokásainak, értékítéletének, magatartásának, gondolkodási és cselekvési követelménye.
A minőséget nagyon sokféle módon meglehet fogalmazni, de abban egyetérthetünk, hogy a minőség azt jelenti, hogy képesek vagyunk a vevők igényeit, elvárásait vagy szükségleteit kielégíteni.

A minőségirányítás összetett. Ezek a főbb elemei:
- minőségtervezés (célok kitűzése, erőforrás biztosítás)
- minőségszabályozás (követelmények teljesítése)
- minőségbiztosítás (bizalom megteremtése)
- minőségfejlesztés (teljesítés képessége)
Mit is jelent a minőségfejlesztés a gyakorlatban?
A választ az alábbi alapelvek mentén érdemes végig gondolni:
- „Írd le, amit csinálsz és csináld úgy!”
- „A fő szabály: a józan ész.”
- „A minőségügy nem a fegyelmezés és jutalmazás eszköze.”
- „Örülünk minden hibának, de csak egyszer!”
- „Senki sem maradhat ki.”
- „A papírfelhasználás nem növekedhet!”
Várható eredmények:
- Rend,
- Információ,
- Minőség tudat,
- Vevői megelégedettség,
- Marketing, arculat,
- Biztosabb válasz a kihívásokra.

Hogyan tudunk mi segíteni, mire irányulnak képzéseink?
- Átlátni és meghatározni a folyamatokat
- Kezelni a nemmegfelelőségeket
- Megmutatni a leghatékonyabb problémamegoldási technikát, hogy a megoldás kéznél legyen
- Módszereket és lehetőségeket a mérésre és elemzésre
Milyen iparágakban, hol segít a minőségfejlesztés?
- Mindenhol, mert célok, folyamatok, ügyfelek, elégedettség mérése és fejlesztés mindenhol adott
Tekintse meg képzéseinket:
Fogyasztóvédelem
A képzés erősíti mind a fogyasztói, mind a vállalkozási oldal körültekintő fogyasztói szemléletének fejlődését. Gyakorlati példákon keresztül betekintést nyerhet a leggyakoribb problémákba, akár az árfeltüntetés, akár a panaszkezelés vagy jótállás, szavatosság területén, amely számos esetben fogyasztóvédelmi ellenőrzést vonhat maga után.

REFA Folyamatmenendzsment
A képzés célja az, hogy a folyamatorientált munkaszervezéshez módszertani spektrumot közöljön. Ennek segítségével szabályozható a dolgozók, üzemeszközök munkatárgyak és információk feladatnak- és igényeknek megfelelő optimális együttműködése.

Csak néhány kérdés amelyre képzéseinken választ kaphat:
- Melyek a piaci verseny meghatározó tényezői?
- Mik a legfontosabb jellemzői egy minőségbiztosítási rendszernek?
- Milyen elemei vannak a folyamatos fejlesztésnek?
- Melyek a teljesítmény mérésének szintjei?
- Milyen elemei vannak a változásmenedzsmentnek?
Munkajogászt, könyvelőt, pénzügyi szakértőt keres, vagy csak egy tanácsadásra van szüksége?
Kattintson a képre és tekintse meg partnereink bemutatkozóját!
<-------
Hírlevél Olvasóink mindig időben értesülnek legújabb képzéseinkről, és kizárólagosan nekik szóló kedvezményeinkben is részesülnek!