Akkor igazán hatékony a panaszkezelés, ha a panaszosból vásárló lesz!

 

Két napos képzésünk célja:

  • tudatosítani a konfliktusokban rejlő lehetőségeket,
  • ügyfélközpontú szemléletmód kialakítása,
  • megismerni és használni az egyes problémamegoldási lehetőségeket.

 

 

Hogy lehet felkészülni a hatékony ügyfélkezelésre?

 

 

A képzés során a résztvevők megismerik a kommunikáció formáit, így az asszertív kommunikáció legfontosabb elemeit is, valamint megismerkednek a panaszkezelés lényegével.

Szituációs feladatokon, eseten keresztül elemzik és gyakorolják kommunikációjuk hatását, tárgyalási helyzetük eredményét.

 

A gyakorlás célja, az ügyfélpanaszok magabiztos kezelése.

 

Kinek ajánljuk a képzést?

  • ügyfélszolgálati munkatársaknak,
  • középvezetőknek,
  • fogyasztóvédelmi kapcsolattartóknak,
  • beszerzéssel foglalkozóknak,
  • ügyfélkapcsolati munkatársaknak,
  • pénzügyi intézmények panaszkezelőinek,
  • illetve mindenkinek, akinek fontos az ügyfél megtartása.

 

Miért hasznos a képzés? 

  • A képzésen a résztvevők gyakorlati tippeket és inspirációt kapnak mindennapi munkájukhoz, így hatékonyabb lesz a munkavégzésük,
  • A későbbi munkavégzése teljesítménye nő, mert a résztvevők a képzésen új kontextusba helyezik munkájukat: jobban fogják látni, mennyire fontos, amit csinálnak, 
  • csökken a panaszügyek költsége, mert professzionálisabban tudják kezelni a beérkező panaszokat,
  • csökken a kiégés és a fluktuáció veszélye, ezáltal a cég pénzt, időt és energiát takaríthat meg.

 

Miről lesz szó a képzésen?  

  • Miért kaphatunk panaszt és hogyan kezelhetjük hatékonyan azt?
  • Mit vár az ügyfél tőlünk – mi az ami nem teljesülhetett?
  • Milyen panaszkezelési stratégiákat alkalmazhatunk? Milyen előnyei és hátrányai lehetnek?
  • Milyen panaszkezelési eljárásokat működtethetünk szervezetünkben?
  • Hogyan kommunikáljunk hatékonyan a panaszkezelés során?
  • Milyen módon kompenzálhatunk jól, amelyben az ügyfél is win - win helyzetben érzi magát?
  • Hogyan tudjuk összehangolni a vevői, ügyfél elvárásokat és saját panaszkezelésünket? 
  • Miként fordíthatjuk meg? Panaszból értékesítés?
  • Lehet a panasz, szolgáltatásfejlesztési lehetőség?

 

Képzésünkön a személyes készségek fejlesztésével, új megoldási módok és technikák elsajátításával és gyakorlásával dolgozunk.

Legyen Ön is professzionális szakember!

 
 
HELYSZÍN

Sämling Székház,

1124 Budapest, Németvölgyi út 64.

vagy

ONLINE formában.

 

RÉSZVÉTELI DÍJ

69 980 Ft
(+27% ÁFA)
88 875 Ft

A 2 napos képzés díja tartalmazza az oktatási napot, elektronikus tananyagot és igény szerint a magyar nyelvű tanúsítványt.

További kedvezményekért kérjük, keresse Képzésszervező kollégánkat.

 

KEDVEZMÉNYEK
A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
8% Hírlevélre történő feliratkozás esetén
10% Magánszemély jelentkező
12% 2 együttes jelentkezés - 2 fő vagy 2 különböző képzésre történő együttes jelentkezés esetén
15% 3 együttes jelentkezés - 3 vagy több fő, egy vagy akár több különböző képzésre történő együttes jelentkezése esetén
 

Kihelyezett formában valósítaná meg a képzést? 


Miért válassza a kihelyezett képzési formát?

  • Az ország egész területén vállalunk oktatást,
  • A kollégák tudásszintjére szabott képzési anyaggal érkezünk, hogy kihozzuk a maximumot a kollégákból,
  • Igényeiknek megfelelően rugalmas időbeosztáshoz igazodunk, amely cégük működéséhez idomul,
  • A résztvevők akár a megszokott irodai környezetükben, a kollégáik társaságában tudnak részt venni a tanfolyamon,
  • Partnerek vagyunk a legspeciálisabb képzési igények megvalósításában is.

Miért érdemes a mi oktatásainkat választani?

 

  • Oktatóink szakmájuk szakértői, naprakész tudással rendelkeznek,
  • Cégünk több, mint 30 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik a felnőttképzésben,
  • Kiscsoportos képzéseket tartunk, ahol mindenki számára biztosított a kérdezés lehetősége,
  • Kihelyezett oktatásaink egyedi igényfelmérés után, cégre szabottan valósulnak meg. A képzések után igény esetén további tanácsadást, utánkövetést biztosítunk ügyfeleinknek

 

Fejlessze Ön is Nálunk kollégáit és szerezzenek olyan gyakorlatorientált tudást, amely megkönnyíti és hatékonyabbá teszi munkavégzésüket!

 

 

 

Munkajogászt, könyvelőt, pénzügyi szakértőt keres, vagy csak egy tanácsadásra van szüksége?

Kattintson a képre és tekintse meg partnereink bemutatkozóját!

 
Hírlevél Olvasóink nemcsak mindig időben értesülnek legújabb képzéseinkről és általános kedvezményeinkről, hanem kizárólagosan nekik szóló kedvezményeinkben is részesülnek!
 

Képzés adatai

Képzés hivatalos neve Professzionális panaszkezelés
Oktatók Kálmán Márta
Képzésfelelős Ecsédi-Dandóci Edit
Eseménynaptár
Információ: