Akkor igazán hatékony a panaszkezelés, ha a panaszosból vásárló lesz!
Két napos képzésünk célja:
- tudatosítani a konfliktusokban rejlő lehetőségeket,
- ügyfélközpontú szemléletmód kialakítása,
- megismerni és használni az egyes problémamegoldási lehetőségeket.
Hogy lehet felkészülni a hatékony ügyfélkezelésre?
A képzés során a résztvevők megismerik a kommunikáció formáit, így az asszertív kommunikáció legfontosabb elemeit is, valamint megismerkednek a panaszkezelés lényegével.
Szituációs feladatokon, eseten keresztül elemzik és gyakorolják kommunikációjuk hatását, tárgyalási helyzetük eredményét.
A gyakorlás célja, az ügyfélpanaszok magabiztos kezelése.
Kinek ajánljuk a képzést?
- ügyfélszolgálati munkatársaknak,
- középvezetőknek,
- fogyasztóvédelmi kapcsolattartóknak,
- beszerzéssel foglalkozóknak,
- ügyfélkapcsolati munkatársaknak,
- pénzügyi intézmények panaszkezelőinek,
- illetve mindenkinek, akinek fontos az ügyfél megtartása.
Miért hasznos a képzés?
- A képzésen a résztvevők gyakorlati tippeket és inspirációt kapnak mindennapi munkájukhoz, így hatékonyabb lesz a munkavégzésük,
- A későbbi munkavégzése teljesítménye nő, mert a résztvevők a képzésen új kontextusba helyezik munkájukat: jobban fogják látni, mennyire fontos, amit csinálnak,
- csökken a panaszügyek költsége, mert professzionálisabban tudják kezelni a beérkező panaszokat,
- csökken a kiégés és a fluktuáció veszélye, ezáltal a cég pénzt, időt és energiát takaríthat meg.
Miről lesz szó a képzésen?
- Miért kaphatunk panaszt és hogyan kezelhetjük hatékonyan azt?
- Mit vár az ügyfél tőlünk – mi az ami nem teljesülhetett?
- Milyen panaszkezelési stratégiákat alkalmazhatunk? Milyen előnyei és hátrányai lehetnek?
- Milyen panaszkezelési eljárásokat működtethetünk szervezetünkben?
- Hogyan kommunikáljunk hatékonyan a panaszkezelés során?
- Milyen módon kompenzálhatunk jól, amelyben az ügyfél is win - win helyzetben érzi magát?
- Hogyan tudjuk összehangolni a vevői, ügyfél elvárásokat és saját panaszkezelésünket?
- Miként fordíthatjuk meg? Panaszból értékesítés?
- Lehet a panasz, szolgáltatásfejlesztési lehetőség?
Képzésünkön a személyes készségek fejlesztésével, új megoldási módok és technikák elsajátításával és gyakorlásával dolgozunk.
Legyen Ön is professzionális szakember!
RÉSZVÉTELI DÍJ |
69 980 Ft (+27% ÁFA) 88 875 Ft
|
A 2 napos képzés díja tartalmazza az oktatási napot, elektronikus tananyagot és igény szerint a magyar nyelvű tanúsítványt.
További kedvezményekért kérjük, keresse Képzésszervező kollégánkat.
|
KEDVEZMÉNYEK
A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
|
8% |
Hírlevélre történő feliratkozás esetén |
10% |
Magánszemély jelentkező |
12% |
2 együttes jelentkezés - 2 fő vagy 2 különböző képzésre történő együttes jelentkezés esetén |
15% |
3 együttes jelentkezés - 3 vagy több fő, egy vagy akár több különböző képzésre történő együttes jelentkezése esetén |
Kihelyezett formában valósítaná meg a képzést?
Miért válassza a kihelyezett képzési formát?
|
- Az ország egész területén vállalunk oktatást,
- A kollégák tudásszintjére szabott képzési anyaggal érkezünk, hogy kihozzuk a maximumot a kollégákból,
- Igényeiknek megfelelően rugalmas időbeosztáshoz igazodunk, amely cégük működéséhez idomul,
- A résztvevők akár a megszokott irodai környezetükben, a kollégáik társaságában tudnak részt venni a tanfolyamon,
- Partnerek vagyunk a legspeciálisabb képzési igények megvalósításában is.
|
Miért érdemes a mi oktatásainkat választani?
|
- Oktatóink szakmájuk szakértői, naprakész tudással rendelkeznek,
- Cégünk több, mint 30 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik a felnőttképzésben,
- Kiscsoportos képzéseket tartunk, ahol mindenki számára biztosított a kérdezés lehetősége,
- Kihelyezett oktatásaink egyedi igényfelmérés után, cégre szabottan valósulnak meg. A képzések után igény esetén további tanácsadást, utánkövetést biztosítunk ügyfeleinknek
|
Fejlessze Ön is Nálunk kollégáit és szerezzenek olyan gyakorlatorientált tudást, amely megkönnyíti és hatékonyabbá teszi munkavégzésüket!
Munkajogászt, könyvelőt, pénzügyi szakértőt keres, vagy csak egy tanácsadásra van szüksége?
Kattintson a képre és tekintse meg partnereink bemutatkozóját!
Hírlevél Olvasóink nemcsak mindig időben értesülnek legújabb képzéseinkről és általános kedvezményeinkről, hanem kizárólagosan nekik szóló kedvezményeinkben is részesülnek!