Megalapozott döntéseket hozni, a versenytársak előtt járni, a változásokra gyorsan reagálni: ehhez ad stabil hátteret egy modern vállalati controlling rendszeren belül az értékesítési és marketing controlling részrendszer.

 

Miért ajánljuk képzésünket?
 
2 napos képzésünkön megtanítjuk, hogyan kell felépíteni és működtetni egy modern értékesítési és marketing controlling rendszert, mit jelentenek a számok, hogyan hatnak azok változásai a  vevői elégedettségen át a cég jövedelmezőségére. Nem elég csak adatokat látni, de le kell tudni vonni a következtetéseket is.

 

HELYSZÍN
LIVE, ONLINE (Zoom/Teams platformon)
vagy
Személyesen, a Megrendelő székhelyén

 

A képzés hasznosságáról oktatónkat idézzük:

„A jelen gazdasági körülmények között nem annak az idejét éljük, hogy a management review-ban a controller bemutat néhány KPI-t és elemzést a budget és a tény számok között. Sokkal inkább annak van itt az ideje, hogy átgondolva az eddigi stratégiát, új, részletes és a vezetést hatékonyabban támogató értékelési rendszer kerüljön bevezetésre, és alkalmazásra, amely jövőcentrikus, célorientált és az egyes vállalati részterületek eredményre gyakorolt hatását bemutatja és egyben iránymutatást is ad a változtatás irányára. 
Mindezek arra késztetik a controlling szakmát, hogy mind a nagy,- mind pedig a középvállalati szférában is nagyobb hangsúlyt fektessen az eredmény szempontjából kiemelt controlling területekre. E jövőorientált célok jegyében kerül meghirdetésre a sales controllingamely mind a vállalkozás stratégiai mind pedig az operatív területén kapcsolatot jelent a vevőhöz, a vevői elégedettség növeléséhez, része az eladott mennyiség, az értékesítési ár, de magába foglalja a marketing elemeket és támogatást biztosít a potenciális versenyelőnyök megszerzésére. 
Az értékesítés alapelemeire koncentráló rendszer ismerete, kapcsolata és hatása az üzleti eredményre nélkülözhetetlen az új kihívásoknak megfelelni kívánó controllereknek, sales szakembereknek és döntéshozóknak.
 

Tematika:

  • Az értékesítési és  marketing kontrolling alapjai, szerepe, jelentősége a vállalati kontrolling rendszeren belül
  • Stratégiai és az operatív kontrolling kapcsolata az értékesítés és a marketing szemszögéből
  • Vállalati célok és azok megvalósításának folyamata, tervezés az értékesítés és marketing területén 
  • A vevői elégedettség növelését jelző kulcsmutatók rendszere, alkalmazása és értékelése, eltérés elemzés  az értékesítés és marketing területén
  • Balanced Scorecard 
  • Termékcsoport, termék optimalizálás, fedezeti pont, vevői elemzések 
  • Beszédes riport rendszer kialakítása  és döntéselőkészítő elemzések készítése hozzájárulva a vállalati célkitűzések eléréséhez.

Résztvevőink mondták:

  • "Nagyon élvezetes és hasznos volt a kiscsoportos oktatás."
  • "Az előadó nagyon felkészült és tapasztalt. Erzsébet pozitív attitűdje hozzáállása nagyon motiváló erővel bír."
 
Amennyiben szeretne emlékeztető e-mailt kapni képzésünkről, kattintson az alábbi gombra!
 
 
Hírlevél Olvasóink időben értesülnek képzéseinkről, és kizárólag nekik szóló kedvezményeinkben is részesülnek!
 

Képzés adatai

Képzés hivatalos neve Sales controlling
Képzés típusa kihelyezett
Oktatók Ivády Imréné (Erzsébet)
Vizsgával zárul a képzés nem
Kihelyezett formában elérhető igen
Képzésfelelős Porubszky-Tóth Katalin
Tájékoztató

A képzési program ügyfélszolgálatunkon  megtekinthető, ügyfélszolgálati időben, előre egyeztetett időpontban.

Igény esetén kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot!

Eseménynaptár
Információ: