Miért ajánljuk képzésünket?
Megalapozott döntéseket hozni, a versenytársak előtt járni, a változásokra gyorsan reagálni- alapvető cél egy vállalkozás életében. Ehhez ad stabil hátteret egy modern vállalati controlling rendszeren belül az értékesítési és marketing controlling részrendszer.
2 napos képzésünkön megtanítjuk, hogyan kell felépíteni és működtetni egy modern értékesítési és marketing controlling rendszert, mit jelentenek a számok, hogyan hatnak azok változásai a vevői elégedettségen át a cég jövedelmezőségére. Nem elég csak adatokat látni, de le kell tudni vonni a következtetéseket is.
Garantált maximális résztvevői létszám: 10 fő.
IDŐPONT |
2021. április 22-23.
Időbeosztás: 9:00 - 15:00 óra között, napi 6*45 percben szünetekkel
|
HELYSZÍN |
LIVE, ONLINE formában |
RÉSZVÉTELI DÍJ |
95.000 Ft + 27% ÁFA
(120 650 Ft)
|
A részvételi díj tartalmazza a 2 oktatási napot, a segédanyagot (pdf) és a magyar nyelvű tanúsítványt |
71.250 Ft + 27% ÁFA |
LEGKEDVEZŐBB ÁR |
KEDVEZMÉNYEK
A kedvezmények nem összevonhatóak,
minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
|
Speciális kedvezmény volt REFA Controller résztvevőknek |
20% |
Online oktatási forma |
25% |
2 fő együttes jelentkezése esetén |
A képzés hasznosságáról oktatónkat idézzük:
„A jelen gazdasági körülmények között nem annak az idejét éljük, hogy a management review-ban a controller bemutat néhány KPI-t és elemzést a budget és a tény számok között. Sokkal inkább annak van itt az ideje, hogy átgondolva az eddigi stratégiát, új, részletes és a vezetést hatékonyabban támogató értékelési rendszer kerüljön bevezetésre, és alkalmazásra, amely jövőcentrikus, célorientált és az egyes vállalati részterületek eredményre gyakorolt hatását bemutatja és egyben iránymutatást is ad a változtatás irányára.
Mindezek arra késztetik a controlling szakmát, hogy mind a nagy,- mind pedig a középvállalati szférában is nagyobb hangsúlyt fektessen az eredmény szempontjából kiemelt controlling területekre. E jövőorientált célok jegyében kerül meghirdetésre a sales controlling, amely mind a vállalkozás stratégiai mind pedig az operatív területén kapcsolatot jelent a vevőhöz, a vevői elégedettség növeléséhez, része az eladott mennyiség, az értékesítési ár, de magába foglalja a marketing elemeket és támogatást biztosít a potenciális versenyelőnyök megszerzésére.
Az értékesítés alapelemeire koncentráló rendszer ismerete, kapcsolata és hatása az üzleti eredményre nélkülözhetetlen az új kihívásoknak megfelelni kívánó controllereknek, sales szakembereknek és döntéshozóknak.”
Tematika:

Résztvevőink mondták:
- "Nagyon élvezetes és hasznos volt a kiscsoportos oktatás."
- "Az előadó nagyon felkészült és tapasztalt. Erzsébet pozitív attitűdje hozzáállása nagyon motiváló erővel bír."
Amennyiben szeretne emlékeztető e-mailt kapni képzésünkről, kattintson az alábbi gombra!
Hírlevél Olvasóink nemcsak mindig időben értesülnek legújabb képzéseinkről és általános kedvezményeinkről, hanem kizárólagosan nekik szóló kedvezményeinkben is részesülnek!