A hatékony vezetők titka:
"a kérdések és a visszafogott beszéd ereje"

 

Minden igazi vezető folyamatosan fejleszti eszköztárát a változó körülményeknek és céloknak megfelelően.
A vezettet csapat szempontjából létfontosságú az olyan környezet, ahol a munkatársak valóban inspiráltak és elkötelezettek, így garantálva a sikert mind a vezető, mind az egész szervezet számára.
Kezdjen el többet kérdezni, és engedje, hogy a csapat válaszaiból új megoldások és perspektívák szülessenek!

 

Kinek ajánljuk képzésünket?  

 Operatív szintű vezetőknek, akik napi szinten menedzselnek beosztott kollégákat és felelősek beosztottjaik teljesítményéért.

 Kezdő vezetőknek, akik szoronganak a vezetői feladatoktól.

 Gyakorló vezetőknek, akik fejlődni szeretnének, hogy megújult vezetői eszközeik segítségével magasan tartsák a munkatársak motivációs szintjét.

 

Sikeres vezetővé válni mindig is az egyik legnagyobb kihívás volt az üzleti világban. Azonban létezik egy közös jellemző, amely az igazán hatékony irányításban mindig fellelhető: képesek többet kérdezni, és kevesebbet beszélni.

Ez az egyszerűnek tűnő, mégis mélyen gyökerező stratégia lehet igazi kulcs a jobb teljesítmények eléréséhez. Ismerkedjen meg a hatékony vezetői iránymutatásnak ezzel a sajátos szemléletmódjával, és fedezze fel a kérdések és a visszafogott beszéd erejét!

 

Az előnyök felismerése

Sok vezető hajlamos arra, hogy a pozíciójukhoz járó hatalommal és tekintéllyel a saját nézeteiket erőltessék, és mindent tudni vélnének. Azonban, akik valóban eredményesen szeretnének működni, másképp gondolkodnak. Az ő fő szempontjuk nem az, hogy mit tudnak, hanem az, hogy mit nem tudnak. Felismerik, hogy a kérdések teszik lehetővé az új információk és perspektívák felfedezését. Ezáltal jobb döntéseket hozhatnak, és megértik, hogy a csapatukban dolgozó tagoknak is megvan a szerepük az ötleteik és tapasztalataik megosztásában.

Empátia és közvetlen kapcsolat

A kérdések nemcsak a megértést segítik elő, hanem erősítik az empátiát is. Nem csak a problémákra kell keresni megoldásokat, hanem figyelmet kell fordít a csapattagok érzéseire, igényeire és céljaira. Érdeklődése által egy vezető megmutathatja, hogy menyire hasznos a többiek véleménye. Az így kialakuló közvetlen kapcsolat és bizalom segít megteremteni egy olyan környezetet, ahol az emberek ösztönösen nyitottabbak és motiváltabbak lesznek a teljesítményük javítására.

Fejlődési lehetőség felismerése

A sikeres vezetők nem félnek a kihívásoktól, és nem zárkóznak el az új ötletektől. Ahelyett, hogy a saját elképzeléseiket erőltetnék, konstruktívan viszonyulnak az új lehetőségekre. Képesek felfedezni olyan területeket, amelyeken fejleszteniük kell a csapatot vagy önmagukat. Megértik, hogy a változás és a fejlődés elkerülhetetlen, és a munkatársaik segítségével saját képességeiket is fejleszthetik.

Motiváció és elkötelezettség növelése

A válaszok keresésével nem csak az emberek gondolkodásmódját alakíthatják, hanem a motivációjukat is fokozhatják. Amikor egy vezető kérdezi a kollégáit, hogy mit gondolnak, vagy milyen célokat szeretnének elérni, az arra ösztönzi őket, hogy személyes elkötelezettséget mutassanak a feladat iránt. Ez a fajta aktivitás és személyes felelősségvállalás erősíti a csapatszellemet és a hatékonyságot

 

 Ha vezetőként szeretné fejleszteni képességeit, kezdjen el többet kérdezni, és engedje, hogy csapata válaszaiból új ötletek és perspektívák merüljenek fel! Így létrehozhat egy olyan környezetet, ahol az emberek valóban inspiráltak és elkötelezettek lesznek, és a siker garantált az egész szervezet számára.

 

A képzés célja összefoglalva:

 A résztvevők képessé váljanak a fejlesztő vezetői szemléletmód kialakítására

 Munkavállalói motiváció növelését támogató ismereteket sajátítsanak el

 Ismerjék meg a coaching szemléletű vezetés eszköztárát - melynek legfontosabb eszköze a megfelelő kérdezés, a kérdezni és meghallgatni tudás

 

 

 

 

Minimális / maximális csoportméret: 6 - 12 fő 

 

A képzés rövid tematikája:

  • Az ösztönző, felhatalmazó szemlélet, mint vezetői stílus.
  • A tudatosan felépített beszélgetések szerepe a munkavállalói eredményesség javításában.
  • A coaching eszköztár.
  • A kérdezés technikája.
  • Melyek a leghasznosabb kérdések?
  • Értő figyelem alkalmazása.
  • Visszajelzések biztosítása - a partneri elégedettség fokozása.
  • Hogyan tegyük vezetői szokássá a tudatos kérdezést, meghallgatást, visszajelzést?

 

A képzés módszertana:

  • Gyakorlatközpontú
  • Interaktív tréneri prezentáció
  • Páros, csoportos feladatok
  • Helyzetgyakorlatok

A képzés kis csoportban történik, ahol a résztvevők egy szimulált helyzetben, a gyakorlatban is megismerik a tudásanyagot. A helyzetgyakorlatokon keresztül lehetőség van a tanultak kipróbálására és a közös kiértékelésére. Az interaktív megközelítés nagymértékben támogatja a kommunikációs és az együttműködési készségek fejlesztését.

 

 

A képzés a Kiváló vezető képzéssorozat külön napjaként is igénybe vehető. 

 

 

 

 

IDŐBEOSZTÁS
A képzés 8 tanórás (1 tanóra 45 perc), amely a meghirdetett időpontban 9:00 és 16:00 óra közötti időintervallumban zajlik.
 

 

HELYSZÍN

Live (ONLINE) VAGY Tantermi formában

Sämling Székház (1124 Budapest, Németvölgyi út 64.)

 

 

 

RÉSZVÉTELI DÍJ

99 200 Ft
(+27% ÁFA)
125 984 Ft

Az 1 napos képzés díja tartalmazza az oktatási napot, elektronikus tananyagot és igény szerint a  tanúsítványt.

További kedvezményekért kérjük, keresse Képzésszervező kollégánkat.

 

 

 

KEDVEZMÉNYEK
A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
8% Hírlevélre történő feliratkozás esetén
Speciális kedvezmény Profession.hu Prémium előfizetőinek (Fizetett partneri együttműködés alapján)

 

 

 

 
Hírlevél Olvasóink időben értesülnek képzéseinkről, és kizárólag nekik szóló kedvezményeinkben is részesülnek!
 

Képzés adatai

Képzés hivatalos neve Beszélj kevesebbet, kérdezz többet – vezetői technikák és módszerek
Oktatók Dr. Galgóczi Gábor
Kihelyezett formában elérhető igen
Képzésfelelős Ecsédi-Dandóci Edit
Tájékoztató

A képzési program ügyfélszolgálatunkon  megtekinthető, ügyfélszolgálati időben, előre egyeztetett időpontban.

Igény esetén kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot!

Eseménynaptár
Információ: