A workshopon összefoglaljuk és rendszerbe helyezzük a HR folyamatokat, megismerkedünk a HR kommunikáció szerepével és témaköreivel, valamint megtudjuk, mit jelent a változásmenedzsment.


Amiről szó lesz

1. HR folyamatok

Összegezzük a legfontosabb HR folyamatokat és azok kapcsolódásait. Megnézzük, milyen sablon munkafolyamatokat érdemes létrehozni a HR folyamatok támogatására.

Témakörök:

  • A HR specifikus munkafolyamatok
  • HR irányelvek, szabályzatok
  • Egyéni vagy csoport feladat: HR munkafolyamat tervezése
  • (pl. szabadságkérelmezési folyamat tervezése az igényléstől a jóváhagyásig)

2. HR kommunikáció

Miért van szükség belső kommunikációra? Mindannyian tudjuk, hogy szoros összefüggés van a jól informáltság és a munkahelyi elégedettség között.

Kommunikáció - a HR minden szintjén.

Hogyan kommunikáljunk kifelé? Milyen a jó vállalati kommunikáció (corporate communication)?

Témakörök:

  • Belső kommunikáció
  • Külső kommunikáció
  • Kommunikáció - a HR minden szintjén (HR kommunikáció az egyes HR folyamatokban)
  • Kommunikációs technikák

3. Változásmenedzsment

Mivel a gazdasági környezet folyamatosan változik, a szervezeteknek alkalmazkodniuk kell ehhez a helyzethez: a vállalatok igyekeznek megtalálni azt a hatékonyan működő szervezeti formát, amelyik a megváltozott környezetben is sikeresen működhet, továbbra is profitot termel. Viszont kevés olyan vállalat van, aki profi módon kezeli és kommunikálja a változások okát és következményét a munkavállalók felé.

Témakörök:

  • Miért változnak a szervezetek?
  • Jack Welch hat szabálya
  • Változásmenedzsment modellek
  • MIÉRT? MIT? HOGYAN?
  • Helyzetfelmérési módszerek (7S, SWOT, PEST, BBS, Benchmarking, best practice stb.)
  • A kommunikációs terv

Amennyiben szeretne emlékeztető e-mailt kapni a workshopunkról, kattintson az alábbi gombra!


A workshop a 11 napos HR Basic program keretében valósul meg.


HELYSZÍN
Budapest

 

RÉSZVÉTELI DÍJ

43.000 Ft + Áfa

(54.610 Ft)

tartalmaz 1 oktatási napot, a segédanyagot nyomtatott és elektronikus formában, a bekészítést (kávé, tea, üdítő, édes és sós sütemény), tollat, jegyzetfüzetet, tanúsítványt.

A reggeli étel-ital fogyasztás mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cége fizeti meg.

 

KEDVEZMÉNYEK
A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
8% Hírlevélre történő feliratkozás esetén
10% Magánszemély jelentkező
10% TB klubtagjaink részére
12% 2 együttes jelentkezés - 2 fő vagy 2 különböző képzésre történő együttes jelentkezés esetén
15% 3 együttes jelentkezés - 3 vagy több fő, egy vagy akár több különböző képzésre történő együttes jelentkezése esetén

+ 1 Plusz(érv) mellettünk

Partnerünk, a HVG HR Centernek köszönhetően a jelentkezők számára a mindig naprakész tananyagunkat a HR Plusz kiadvánnyal színesítjük.


Workshopunkat kihelyezett formában is szívesen megszervezzük, az Önök egyedi igényei szerint. Töltse ki az alábbi űrlapot és kérjen cégreszabott, egyedi árajánlatot.


 

Munkajogászt, könyvelőt, pénzügyi szakértőt keres, vagy csak egy tanácsadásra van szüksége?

Kattintson a képre és tekintse meg partnereink bemutatkozóját!

 

Hírlevél Olvasóink nemcsak mindig időben értesülnek legújabb képzéseinkről és általános  kedvezményeinkről, hanem kizárólagosan nekik szóló kedvezményeinkben is részesülnek!

Képzés adatai

Képzés hivatalos neve HR folyamatok/HR kommunikáció/Változásmenedzsment
Oktatók Kardosné Réti Judit
Megszerezhető végzettség HR folyamatok/HR kommunikáció/Változásmenedzsment workshop elvégzéséről szóló Tanúsítvány.
Képzés célcsoportja Azoknak ajánljuk, akik szeretnének fejleszteni a belső kommunikációt, illetve a változások menedzselését hatékonyabbá szeretnék tenni.
Kihelyezett formában elérhető igen
Eseménynaptár

Meghirdetett tantermi oktatásainkat korlátozó intézkedések, illetve veszélyhelyzet esetén online formában valósítjuk meg.

Információ: