„A kommunikációd csak annyira tud jó lenni, amennyire érted az embereket, akikkel kommunikálsz.”
Dr. Tony Alessandra
Két azonos szakmai tudású ember közül messze az a sikeresebb, aki jobban tud kommunikálni és bánni az emberekkel.
Képzésünk legfontosabb célja a kommunikációs tudatosság megtanulása azért, hogy célt érjen minden olyan helyzetben, amikor:
- beosztottakkal,
- vezetőkkel,
- társ osztályokkal vagy
- ügyfelekkel/partnerekkel lép kapcsolatba.
A szervezeti kommunikáció hatékonysága (melynek a vezetők kommunikációja részét képezi) nagymértékben összefügg a teljesítménnyel.
A jó vezető egyszerre tud empatikus és határozott lenni a cég képviselőjeként kifelé, vagy víziójának érvényesítésekor befelé, a beosztottjai felé. Egy-egy kritikus üzenet megfelelő kommunikációján a vezetett egység rövid és hosszú távú jövője állhat vagy bukhat.

A képzést bemutató videónkat oktatónkkal, ECSÉDI ISTVÁNNAL,
az alábbi képre kattintva tekintheti meg.

Kiknek ajánljuk?
Tudjuk: egy jó vezető és egy rossz vezető között végtelen a különbség, az egyik sikerre visz egy céget, a másik a csődbe. Képzésünket azon vállalkozóknak, vezetőknek, kinevezés előtt álló személyeknek ajánljuk, akik már elgondolkodtak az alábbi kérdéseken:
- Vajon én tudok-e fejlődni irányítói munkakörömben?
- Vajon jól vezetem és motiválom az embereimet?
- Mennyire és milyen mértékben demotiválhatom vagy tarthatom vissza az embereim teljesítményét a rossz vezetői munkámmal?
Egy szervezeti változás kapcsán a vezetőknek olyan személyes és rendszerszintű támogatásra van szükségük, amely lehetővé teszi, hogy elkötelezettek, hitelesek és következetesek legyenek. Ez érkezhet házon belülről vagy adott esetben egy felkészült szervezetfejlesztő partnertől is. A beosztottaknak természetes igényük van a cégükkel és munkájukkal kapcsolatos átfogó és aktuális információkra is.
Az a vezető, aki erre nem gondol, és nem tájékoztatja a dolgozóit rendszeresen, hatalmas lehetőséget hagy ki a motiváció és az alulról jövő innováció terén.
Képzéseinket kihelyezett formában is szívesen megszervezzük, az Önök egyedi igényei szerint. Kérjük vegye fel a kapcsolatot képzés felelősünkkel!
Amiről a képzésen biztosan szó lesz:
- A kommunikáció legfontosabb szabályainak áttekintése
- Első benyomás és annak fontossága,
- A közlés nem egyenlő a fogadással,
- Beszéd nem egyenlő a kommunikációval
- Tudatos és öntudatlan hatások jelentősége a kommunikációban,
- Viselkedésünk mások viselkedésére tett hatása.
- Az egyoldalú kommunikáció problémái.
- A vezető-beosztott kommunikáció javítása
- Bevonó vezetés kommunikációja.
- Saját döntés közlése, elfogadtatása.
- Kellemetlen szervezeti döntések elfogadtatása.
- Vezetői visszacsatolás, az egyéni teljesítmények fejlesztő célzatú értékelése.
- Dorgálás, megszidás javulás érdekében.
- Munkánk delegálása közvetlen beosztottjainknak.
- A tárgyalásaink legfontosabb, tudatos elemei
- Tudjuk mit akarunk elérni, elkerülendő tárgyalási témák kezelése.
- Win-win megközelítés, a tárgyaló partner ismerete.
- A tárgyalás lélektani folyamata.
- Az üzleti tárgyalás felépítése.
- Tárgyalási témák sorrendje.
- Tárgyalási taktikák használata.

Milyen kérdésekre kap választ?
- Milyen kommunikációs csapdákat kell kikerülni, hogy sikeresen közölje másokkal szándékait, hogy képes legyen félreértések nélkül kommunikálni?
- Miért veszik el az információ, és milyen problémákat okoz ez?
- Hogyan fejleszthető az információáramlás?
- Hogyan lehet hatékonyan kommunikálni felfelé?
- Hogyan vigyünk vezetőink felé inkább megoldásokat, mint problémákat?
Tréneri prezentációkkal tarkított, játékos, humoros feladatokon keresztül döbbennek rá a résztvevők az egyéni és szervezeti kommunikációjuk fejlesztési irányaira. Esettanulmányokat dolgoznak fel, majd szituációs játékokon keresztül keresik meg az adott helyzetben leghatékonyabb vezetői megoldásokat.
A képzés a Kiváló vezető képzéssorozat külön napjaként is igénybe vehető.

IDŐBEOSZTÁS |
A képzés 8 órás, amely a meghirdetett időpontban 9:00 és 17:00 óra közötti időintervallumban zajlik. |
RÉSZVÉTELI DÍJ |
90 200 Ft (+27% ÁFA) 114 554 Ft
|
Az 1 napos képzés díja tartalmazza az oktatási napot, elektronikus tananyagot és igény szerint a magyar nyelvű tanúsítványt.
További kedvezményekért kérjük, keresse Képzésszervező kollégánkat.
|
KEDVEZMÉNYEK
A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
|
8% |
Hírlevélre történő feliratkozás esetén |
Speciális kedvezmény Profession.hu Prémium előfizetőinek (Fizetett partneri együttműködés alapján) |

Amennyiben szeretne emlékeztető e-mailt kapni képzéseinkről, kattintson az alábbi gombra!
Hírlevél Olvasóink mindig időben értesülnek legújabb képzéseinkről, és kizárólag nekik szóló kedvezményeinkben is részesülnek!