„A kommunikációd csak annyira tud jó lenni, amennyire érted az embereket, akikkel kommunikálsz.”
Dr. Tony Alessandra
Két azonos szakmai tudású ember közül messze az a sikeresebb, aki jobban tud kommunikálni és bánni az emberekkel.
 

Képzésünk legfontosabb célja a kommunikációs tudatosság megtanulása azért, hogy célt érjen minden olyan helyzetben, amikor:

  • beosztottakkal,
  • vezetőkkel,
  • társ osztályokkal vagy
  • ügyfelekkel/partnerekkel lép kapcsolatba.

A szervezeti kommunikáció hatékonysága (melynek a vezetők kommunikációja részét képezi) nagymértékben összefügg a teljesítménnyel. 

A jó vezető egyszerre tud empatikus és határozott lenni a cég képviselőjeként kifelé, vagy víziójának érvényesítésekor befelé, a beosztottjai felé. Egy-egy kritikus üzenet megfelelő kommunikációján a vezetett egység rövid és hosszú távú jövője állhat vagy bukhat.

 

 

A képzést bemutató videónkat oktatónkkal, ECSÉDI ISTVÁNNAL,
az alábbi képre kattintva tekintheti meg.

 

 

Kiknek ajánljuk?

Tudjuk: egy jó vezető és egy rossz vezető között végtelen a különbség, az egyik sikerre visz egy céget, a másik a csődbe. Képzésünket azon vállalkozóknak, vezetőknek, kinevezés előtt álló személyeknek ajánljuk, akik már elgondolkodtak az alábbi kérdéseken:

  • Vajon én tudok-e fejlődni irányítói munkakörömben?
  • Vajon jól vezetem és motiválom az embereimet?
  • Mennyire és milyen mértékben demotiválhatom vagy tarthatom vissza az embereim teljesítményét a rossz vezetői munkámmal?

Egy szervezeti változás kapcsán a vezetőknek olyan személyes és rendszerszintű támogatásra van szükségük, amely lehetővé teszi, hogy elkötelezettek, hitelesek és következetesek legyenek. Ez érkezhet házon belülről vagy adott esetben egy felkészült szervezetfejlesztő partnertől is. A beosztottaknak természetes igényük van a cégükkel és munkájukkal kapcsolatos átfogó és aktuális információkra is.
Az a vezető, aki erre nem gondol, és nem tájékoztatja a dolgozóit rendszeresen, hatalmas lehetőséget hagy ki a motiváció és az alulról jövő innováció terén.

 

Képzéseinket kihelyezett formában is szívesen megszervezzük, az Önök egyedi igényei szerint. Kérjük vegye fel a kapcsolatot képzés felelősünkkel!
 
 
 
Amiről a képzésen biztosan szó lesz: 
 
  • A kommunikáció legfontosabb szabályainak áttekintése
    • Első benyomás és annak fontossága,
    • A közlés nem egyenlő a fogadással,
    • Beszéd nem egyenlő a kommunikációval
    • Tudatos és öntudatlan hatások jelentősége a kommunikációban,
    • Viselkedésünk mások viselkedésére tett hatása.
    • Az egyoldalú kommunikáció problémái.
  • A vezető-beosztott kommunikáció javítása
    • Bevonó vezetés kommunikációja.
    • Saját döntés közlése, elfogadtatása.
    • Kellemetlen szervezeti döntések elfogadtatása.
    • Vezetői visszacsatolás, az egyéni teljesítmények fejlesztő célzatú értékelése.
    • Dorgálás, megszidás javulás érdekében.
    • Munkánk delegálása közvetlen beosztottjainknak.
  • A tárgyalásaink legfontosabb, tudatos elemei
    • Tudjuk mit akarunk elérni, elkerülendő tárgyalási témák kezelése.
    • Win-win megközelítés, a tárgyaló partner ismerete.
    • A tárgyalás lélektani folyamata.
    • Az üzleti tárgyalás felépítése.
    • Tárgyalási témák sorrendje.
    • Tárgyalási taktikák használata.

 

 

Milyen kérdésekre kap választ?

  • Milyen kommunikációs csapdákat kell kikerülni, hogy sikeresen közölje másokkal szándékait, hogy képes legyen félreértések nélkül kommunikálni?
  • Miért veszik el az információ, és milyen problémákat okoz ez?
  • Hogyan fejleszthető az információáramlás?
  • Hogyan lehet hatékonyan kommunikálni felfelé?
  • Hogyan vigyünk vezetőink felé inkább megoldásokat, mint problémákat?

Tréneri prezentációkkal tarkított, játékos, humoros feladatokon keresztül döbbennek rá a résztvevők az egyéni és szervezeti kommunikációjuk fejlesztési irányaira. Esettanulmányokat dolgoznak fel, majd szituációs játékokon keresztül keresik meg az adott helyzetben leghatékonyabb vezetői megoldásokat.

 

A képzés a Kiváló vezető képzéssorozat külön napjaként is igénybe vehető. 

 

 

IDŐBEOSZTÁS
A képzés 8 tanórás (1 tanóra 45 perc), amely a meghirdetett időpontban 9:00 és 16:00 óra közötti időintervallumban zajlik.
 

 

HELYSZÍN

Live (ONLINE) VAGY Tantermi formában

Sämling Székház (1124 Budapest, Németvölgyi út 64.)

 

 

 

RÉSZVÉTELI DÍJ

99 200 Ft
(+27% ÁFA)
125 984 Ft

Az 1 napos képzés díja tartalmazza az oktatási napot, elektronikus tananyagot és igény szerint a magyar nyelvű tanúsítványt.

További kedvezményekért kérjük, keresse Képzésszervező kollégánkat.

 

 

KEDVEZMÉNYEK
A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
8% Hírlevélre történő feliratkozás esetén
Speciális kedvezmény Profession.hu Prémium előfizetőinek (Fizetett partneri együttműködés alapján)

 

 

 

 

Amennyiben szeretne emlékeztető e-mailt kapni képzéseinkről, kattintson az alábbi gombra!
 

 

Hírlevél Olvasóink mindig időben értesülnek legújabb képzéseinkről, és kizárólag nekik szóló kedvezményeinkben is részesülnek!
 

Képzés adatai

Képzés hivatalos neve Tárgyalástechnika és kommunikáció
Óraszám 8 óra
Oktatók Ecsédi István
Kihelyezett formában elérhető igen
Képzésfelelős Ecsédi-Dandóci Edit
Eseménynaptár
Információ: