„A kommunikációd csak annyira tud jó lenni, amennyire érted az embereket, akikkel kommunikálsz.”
Dr. Tony Alessandra
Két azonos szakmai tudású ember közül messze az a sikeresebb, aki jobban tud kommunikálni és bánni az emberekkel.
Képzésünk legfontosabb célja a kommunikációs tudatosság megtanulása azért, hogy célt érjen minden olyan helyzetben, amikor:
- beosztottakkal,
- vezetőkkel,
- társ osztályokkal vagy
- ügyfelekkel/partnerekkel lép kapcsolatba.
A szervezeti kommunikáció hatékonysága (melynek a vezetők kommunikációja részét képezi) nagymértékben összefügg a teljesítménnyel.
A jó vezető egyszerre tud empatikus és határozott lenni a cég képviselőjeként kifelé, vagy víziójának érvényesítésekor befelé, a beosztottjai felé. Egy-egy kritikus üzenet megfelelő kommunikációján a vezetett egység rövid és hosszú távú jövője állhat vagy bukhat.

KIKNEK AJÁNLJUK?
Tudjuk: egy jó vezető és egy rossz vezető között végtelen a különbség, az egyik sikerre visz egy céget, a másik a csődbe. Képzésünket azon vállalkozóknak, vezetőknek, kinevezés előtt álló személyeknek ajánljuk, akik már elgondolkodtak az alábbi kérdéseken:
- Vajon én tudok-e fejlődni irányítói munkakörömben?
- Vajon jól vezetem és motiválom az embereimet?
- Mennyire és milyen mértékben demotiválhatom vagy tarthatom vissza az embereim teljesítményét a rossz vezetői munkámmal?
Egy szervezeti változás kapcsán a vezetőknek olyan személyes és rendszerszintű támogatásra van szükségük, amely lehetővé teszi, hogy elkötelezettek, hitelesek és következetesek legyenek. Ez érkezhet házon belülről vagy adott esetben egy felkészült szervezetfejlesztő partnertől is. A beosztottaknak természetes igényük van a cégükkel és munkájukkal kapcsolatos átfogó és aktuális információkra is.
Az a vezető, aki erre nem gondol, és nem tájékoztatja a dolgozóit rendszeresen, hatalmas lehetőséget hagy ki a motiváció és az alulról jövő innováció terén.
AMIRŐL BIZTOSAN SZÓ LESZ:
- A kommunikáció legfontosabb szabályainak áttekintése
- Első benyomás és annak fontossága,
- A közlés nem egyenlő a fogadással,
- Beszéd nem egyenlő a kommunikációval
- Tudatos és öntudatlan hatások jelentősége a kommunikációban,
- Viselkedésünk mások viselkedésére tett hatása.
- Az egyoldalú kommunikáció problémái.
- A vezető-beosztott kommunikáció javítása
- Bevonó vezetés kommunikációja.
- Saját döntés közlése, elfogadtatása.
- Kellemetlen szervezeti döntések elfogadtatása.
- Vezetői visszacsatolás, az egyéni teljesítmények fejlesztő célzatú értékelése.
- Dorgálás, megszidás javulás érdekében.
- Munkánk delegálása közvetlen beosztottjainknak.
- A tárgyalásaink legfontosabb, tudatos elemei
- Tudjuk mit akarunk elérni, elkerülendő tárgyalási témák kezelése.
- Win-win megközelítés, a tárgyaló partner ismerete.
- A tárgyalás lélektani folyamata.
- Az üzleti tárgyalás felépítése.
- Tárgyalási témák sorrendje.
- Tárgyalási taktikák használata.

MILYEN KÉRDÉSEKRE KAP VÁLASZT?
- Milyen kommunikációs csapdákat kell kikerülni, hogy sikeresen közölje másokkal szándékait, hogy képes legyen félreértések nélkül kommunikálni?
- Miért veszik el az információ, és milyen problémákat okoz ez?
- Hogyan fejleszthető az információáramlás?
- Hogyan lehet hatékonyan kommunikálni felfelé?
- Hogyan vigyünk vezetőink felé inkább megoldásokat, mint problémákat?
Tréneri prezentációkkal tarkított, játékos, humoros feladatokon keresztül döbbennek rá a résztvevők az egyéni és szervezeti kommunikációjuk fejlesztési irányaira. Esettanulmányokat dolgoznak fel, majd szituációs játékokon keresztül keresik meg az adott helyzetben leghatékonyabb vezetői megoldásokat.
A képzés a Kiváló vezető képzéssorozatunk külön napjaként is igénybe vehető.

IDŐBEOSZTÁS
A képzés 8 tanórás (1 tanóra 45 perc), amely a meghirdetett időpontban 9:00 és 16:00 óra közötti időintervallumban zajlik.
KEDVEZMÉNYEK
(Nem összevonhatóak, minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!)
8% - Hírlevélre történő feliratkozás esetén
12% 2 fő együttes jelentkezése esetén
15% 3 vagy több fő együttes jelentkezése esetén
RÉSZVÉTELI DÍJ
109 120 Ft + 27% ÁFA
Bruttó 138 582 Ft
A 1 napos képzés díja tartalmazza az oktatási napokat, elektronikus tananyagokat és igény szerint a tanúsítványt.
MI TÖRTÉNIK A JELENTKEZÉST KÖVETŐEN?
- A megadott elérhetőségein keresztül a Sämling Kft. egyik kollégája felveszi Önnel a kapcsolatot
- Elküldjük a képzési tájékoztatót és minden fontos információt, ami szükséges a képzéshez
- Megszervezzük a képzést
- A képzést követően kiküldjük a tanúsítványát
Képzésünk vállalathoz kihelyezett formában is megrendelhető, egyedi igények szerint. Kérje cégre szabott ajánlatunkat!

Olvasóink időben értesülnek legújabb képzéseinkről, és kizárólag nekik szóló kedvezményeinkben is részesülnek!

Amennyiben szeretne emlékeztető e-mailt kapni képzéseinkről, kattintson az alábbi gombra!
