Mutassa meg magát!
Munkáltatói márkaépítés – valódi értékekre építve

Egynapos, intenzív képzés HR- és kommunikációs szakemberek számára, ahol megtanulhatja, hogyan válik a cége valóban vonzó munkahellyé – nem ígéretek, hanem hiteles értékek mentén.

Gyakorlatias. Résztvevőközpontú.
Azonnal alkalmazható.

 

            

 


Miért érdemes részt vennie a képzésen?

Az employer branding több mint egy jól hangzó szlogen. Az igazi márkaélmény belülről épül, és hatással van a toborzás sikerességére, a munkavállalói lojalitásra, valamint a szervezet hosszú távú megtartó erejére.

Manapság pedig ez már nem csak a karrieroldalról és a LinkedIn jelenlétről szól, hanem arról is, hogyan tudja a cég hitelesen kommunikálni a munkavállalói élményt, értékeket és a mindennapi működés valódi kultúráját.

Egy jól felépített munkáltatói márka::

  • csökkenti a toborzási időt és költséget,
  • vonzza a legjobb szakembereket,
  • növeli az elköteleződést és megtartást,
  • hosszú távon versenyelőnyt biztosít.

 

Manapság a munkavállalók utánanéznek egy cég munkáltatói reputációjának, mielőtt jelentkeznének, és ha a visszajelzések negatívak vagy túl homályosak, 69%-uk egyszerűen másik ajánlatot választ majd. 

A képzés során:

  • Megtanulja, hogyan határozza meg és kommunikálja a cég valódi értékeit.
  • Képes lesz összehangolni a HR, marketing és vezetői célokat.
  • Eszközöket kap, amikkel hatékonyan szólíthatja meg a célcsoportot – akár már másnap.

Mit nyújt a képzés?

  • Segít tudatosítani, mitől vonzó az Ön szervezete a munkavállalók számára
  • Strukturált módszert ad saját munkáltatói értékajánlat (EVP) kialakításához
  • Bemutatja, hogyan építhet hiteles és összehangolt márkaélményt a toborzástól az onboardingig
  • Konkrét eszközöket és sablonokat biztosít karrieroldal, álláshirdetés, social media poszt vagy akár kampánytervezés megvalósításához
  • Támogatja abban, hogy vezetői és HR célokat egy irányba állítson az employer branding mentén

A képzés fókuszában az alkalmazhatóság áll – nem csupán szemléletet, hanem azonnal használható megoldásokat kínál.


Kinek szól a képzés?

  • HR vagy toborzási területen dolgozóknak, akik szeretnék strukturáltan kezelni az employer brandinget
  • azoknak a marketingeseknek, aki cégen belül támogatják a HR-kommunikációt
  • vezetőknek, akik számára fontos, hogy a szervezet hiteles képet mutasson magáról
  • kis- és középvállalatoknak, ahol nincs külön branding csapat, de szeretnének profin megjelenni a piacon

 

 


Tematika – gyakorlati fókusz, modern eszközök

  • Kik vagyunk mi munkáltatóként?
  • A vállalati értékek meghatározása, EVP-k
  • Hogyan kezeljük a hiányosságainkat?
  • Pozícionálás
  • Marketing alapismeretek toborzáshoz
  • Motivációs tényezők - mi alapján dönt a munkavállaló?
  • Hogyan írjunk vonzó, nagyobb olvasottságú álláshirdetést?
  • Tartalom-marketing: hogyan és mit kommunikáljunk magunkról, mint munkáltatók?
  • Példák működő tartalmakra
  • Egy működő brandépítési program bemutatása
  • Employer branding videók – mikor, miről, milyet? – példák

Employer branding és toborzási szakértő, a TESK csoport alapítója

Tokár Péter a TESK csoport alapítója és ügyvezetője, több mint két évtizedes tapasztalattal rendelkezik a toborzás, munkaerő-közvetítés és employer branding területén. 2002-ben alapította a műszaki és SSC területekre specializálódott TESK-et, amely mára a hazai HR-szolgáltatók élvonalába tartozik.

Fókuszában a gyakorlat és az eredményesség áll – workshopjain, előadásain és a Recruitment Akadémián keresztül évek óta segíti a HR-szakma fejlődését. Rendszeresen tart előadásokat a legkorszerűbb toborzási és employer branding trendekről szakmai konferenciákon, HR-rendezvényeken, valamint publikál vezető üzleti médiumokban.

Publikációi és szereplései: Üzlettárs, Haszon Magazin, Világgazdaság, Menedzser Magazin, Piac & Profit, M2 Karrieriskola, Klubrádió, OHE konferencia, HR Café, KKV Klub, stb.
Társszerzőként közreműködött több HR témájú szakkönyvben is (pl. Lélekprofit, Sztori-profit, Karrierklinika).

„Péter előadásmódja, nyitottsága és emberekhez való hozzáállása, ami legjobban megfogott. Biztatása és a feladatok nagyon sok segítséget adtak.”
– M. Anita , HR recruiter

 


Ez a képzés az 5 napos Recruitment Akadémia keretében valósul meg, de önálló képzésként is elvégezheti.

A meghirdetett képzés idén ONLINE 9:00-16:00 között kerül megszervezésre.
A képzés időtartalma: 8 óra ( 1 óra = 45 perc )

 

Online képzés díja   Tantermi képzés díja

 

65 350 Ft + Áfa

bruttó 82 995 Ft

 

 

76 300 Ft + Áfa

bruttó 96 901 Ft

A részvételi díj tartalmazza az oktatási napot, a segédanyagokat és a tanúsítványt.   A részvételi díj tartalmazza az oktatási napot, a segédanyagokat és a tanúsítványt. Egész nap fogyasztható kávé, tea, üdítő, pogácsa és sütemény.

 

 
ELÉRHETŐ KEDVEZMÉNYEK
A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben
az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!

   
8% Hírlevélre történő feliratkozás esetén
12% 2 fő együttes jelentkezése esetén
15% 3 fő együttes jelentkezése esetén

 


Résztvevői visszajelzések

„Nem sablonos elméletet kaptunk, hanem gyakorlati módszereket, amit azonnal be tudtam építeni a munkámba.”
– T. Ágnes, HR koordinátor

„Nagyon hasznos volt, hogy nem tankönyvszagú képzést kaptunk, hanem az üzleti életből vett példákkal került minden pont bemutatásra.”
– K. Bence, toborzási szakértő

"Nálunk igazából az Employer Branding felépítése, ami nagyon fontos, mert nekünk a megítélésünk sajnos annyira nem jó a cég háttere, illetve a kultúra szempontjából, és ezen igyekszünk dolgozni. Nagyon sok hasznos tippet, tanácsot kaptam, ami segíthet ebben!"

– B. Szilvia, Junior recruiter


Amennyiben szeretne emlékeztető e-mailt kapni a képzésünkről, kattintson az alábbi gombra!

írlevél Olvasóink időben értesülnek képzéseinkről, és kizárólag nekik szóló kedvezményeinkben is részesülnek!

 


Gyakran ismételt kérdések (FAQ)

Mi az employer branding lényege?
Olyan munkáltatói kép tudatos kialakítása, amely vonzó a potenciális és meglévő munkavállalók számára – hiteles, értékalapú kommunikációval.

Kell hozzá marketinges háttér?
Nem. A képzés úgy épül fel, hogy HR-es, vezető vagy kommunikációs szakemberként egyaránt érthető és alkalmazható legyen.

 

Képzésünket kihelyezett formában is megszervezzük, az Önök egyedi igényei szerint. Kérjen cégreszabott árajánlatot!

 

 


 Blog ajánlónk

Employer Branding – Stratégiai eszköz vagy a HR marketing kötelező eleme?

Egyre több HR szakember tapasztalja, hogy önmagában már nem elég egy korrekt álláshirdetés vagy versenyképes bércsomag. A jelöltek ma már élményt keresnek, értéket várnak, és kíváncsiak arra, kikből is épül fel a cég valójában.

 

 

Képzés adatai

Képzés hivatalos neve Employer Branding
Oktatók Tokár Péter
A képzés elvégzésével megszerezhető dokumentum Employer Branding képzés elvégzéséről szóló Tanúsítvány.
Kihelyezett formában elérhető igen
Tájékoztató

A képzési program ügyfélszolgálatunkon  megtekinthető, ügyfélszolgálati időben, előre egyeztetett időpontban.

Igény esetén kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot!

Eseménynaptár

Kapcsolódó képzések: 

📚 Recruitment Akadémia – 5 napos képzés a toborzási folyamat teljes lefedésére
📣 Social Media a Toborzásban – hogyan használd a közösségi csatornákat eredményesen

Információ: