Munkáltatói márka

Mutasd meg magad!

Kezdd el építeni céged munkáltatói arculatát egyszerű eszközökkel!

Kik is vagyunk, mint munkáltatók?
Mik a legfontosabb tulajdonságaink?
Mit akarunk magunkról kommunikálni?

 

Képzésünkön bemutatjuk a munkáltatói márka építésében rejlő lehetőségeket. Ötleteket adunk az induláshoz és bemutatjuk a brandépítés lépéseit.

 

            

A 2024 tavaszi képzések kellő érdeklődés esetén tantermi formában is megvalósulhatnak!

 

 

 

 

Az Employer Branding mára már teljesen egyértelműen az egyik leghatékonyabb munkáltatói eszköz lett a cégek HR szakterületén - annyira, hogy ma már széleskörű nemzetközi kutatások folynak alkalmazásáról, hatékonyságáról, az egyes részterületeiről.

A legfrissebb, 2023-as felmérések szerint az alábbi módszereket, eljárásokat alkalmazták a felmérésben részt vevő cégek Employer Branding csapatai (KLIKK IDE a lista megtekintéséhez): 
  • Bevonzó kommunikációs tartalmak rendszeres létrehozása és megosztása.
  • Munkáltatói márkaépítési stratégia feltérképezése, naprakészségének biztosítása.
  • A vállalati jelenlét rendszeres nyomon követése a közösségi média felületeken.
  • A céges érdekvédelmi program működésének biztosítása.
  • Az employer branding teljesítményének nyomon követése, dokumentálása.

 

 

Íme néhány technikai eszköz, amit érdemes lehet alkalmazni a sikeres munkáltatói márka építéséhez.

KLIKK IDE a nemzetközi felmérések alapján összeálllított, de mindenki számára elérhető eszközöket tartalmazó lista megtekintéséhez
  • Trello: szervezze meg egy helyen az összes tartalommarketing-folyamatot, projektet és munkáltatói márkakezdeményezés.
  • LinkedIn Talent Solutions: hozza létre LinkedIn karrieroldalát, töltse fel EVP-jét, juttatásait és lépjen közvetlenül kapcsolatba potenciális jelöltjeivel.
  • Canva: készítsen kezdeményezéseihez minimális erőfeszítéssel profi megjelenésű terveket.
  • YouTube: mutassa meg potenciális jelöltjeinek milyen is az Önök vállalatánál dolgozni!
  • Instagram: mutassa be vállalati kultúrájukat és mutassa meg a mindennapi irodaiéletet.
  • ChatGPT: takarítson meg időt, főként ha nem rendelkeznek külön tartalomügynökséggel vagy szövegírókkal.

 

Válassza egynapos tanfolyamunkat a munkaerő-megtartás és toborzás leghatékonyabb módszereiről!

 


Amikről képzésünkön mindenképp szó lesz:

  • Kik vagyunk mi, mint munkáltatók?
  • A vállalati értékek meghatározása, EVP-k
  • Hogyan kezeljük a hiányosságainkat?
  • Pozícionálás
  • Marketing alapismeretek toborzáshoz
  • Motivációs tényezők - mi alapján dönt a munkavállaló?
  • Az AIDA módszer bemutatása címsor és bemutatkozó szöveg írásához; címsor-minták
  • Hogyan írjunk vonzó, nagyobb olvasottságú álláshirdetést?
  • Tartalom-marketing: hogyan és mit kommunikáljunk magunkról, mint munkáltatók?
  • Példák működő tartalmakra
  • Egy működő brandépítési program bemutatása
  • Employer branding videók – mikor, miről, milyet? – példák

 

 

Az eredmény pedig:

A képzésen elsajátított praktikák és ötletek segítségével képes lesz felépítheti cége employer brand-jét. Megtanulja, hogyan használja és kommunikálja szervezete értékeit a nyilvánosság felé.

 

 

A meghirdetett képzés idén tavasszal ONLINE 9:00-16:00 között kerül megszervezésre.
A képzés időtartalma: 8 óra ( 1 óra = 45 perc )

 

 

 

RÉSZVÉTELI DÍJ
59 400 Ft
(+27% ÁFA)
75 438 Ft

Online képzés esetén
A részvételi díj tartalmazza az oktatási napot, a segédanyagokat és a tanúsítványt.

69 300 Ft
(+27% ÁFA)
88 011 Ft

Tantermi képzés esetén
A részvételi díj tartalmazza az oktatási napot, a segédanyagokat és a tanúsítványt. Egész nap fogyasztható kávé, tea, üdítő, pogácsa és sütemény.

 

A tananyag meghallgatásához szükséges felhasználói jogosultságokat csakis kizárólag a képzésben résztvevők használhatják. A képzésekhez kapcsolódó írásos és egyéb (elektronikus) anyagok szerzői joga a Sämling Kft. tulajdonát képezik, ezért azok sokszorosítása, terjesztése, harmadik fél részére történő átadása-, valamint a konzultáción video- hang és egyéb felvételek rögzítése tilos. 

 

 

 

 

ELÉRHETŐ KEDVEZMÉNYEK
A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
8% Hírlevélre történő feliratkozás esetén
12% 2 fő együttes jelentkezése esetén
15% 3 fő együttes jelentkezése esetén
 Speciális kedvezmény Profession.hu Prémium előfizetőinek (Fizetett partneri együttműködés alapján)

 

 

 

A képzés során korábbi résztvevőinknek különösen tetszett:

„A sok best practice.”
„Dinamika, gyakorlatok, struktúra, összeszedettség”
„Minden”
„Összeszedettség”
„A témakörök részletessége”
„Használható példák”

 

Amennyiben szeretne emlékeztető e-mailt kapni a képzésünkről, kattintson az alábbi gombra!

 

 

Képzésünket kihelyezett formában is megszervezzük, az Önök egyedi igényei szerint. Kérjen cégreszabott árajánlatot!

AJÁNLATOT KÉREK

 

Hírlevél Olvasóink mindig időben értesülnek legújabb képzéseinkről, és kizárólag nekik szóló kedvezményeinkben is részesülnek!

FELIRATKOZOM

Képzés adatai

Képzés hivatalos neve Employer Branding
Oktatók Tokár Péter
A képzés elvégzésével megszerezhető dokumentum Employer Branding képzés elvégzéséről szóló Tanúsítvány.
Kihelyezett formában elérhető igen
Eseménynaptár

Résztvevői vélemény képzésünkről:
B. Sz.

Köszönöm szépen az eddigieket, hasznos volt minden alkalom (értsd: Recruitment Akadéma).
Nálunk igazából az Employer Branding felépítése, ami nagyon fontos, mert nekünk a megítélésünk sajnos annyira nem jó a cég háttere, illetve a kultúra szempontjából, és ezen igyekszünk dolgozni. Nagyon sok hasznos tippet, tanácsot kaptam, ami segíthet ebben! Várom a jövő heti alkalmat a social media használata miatt, hogy hogy tudunk jobban megjelenni, láthatóvá tenni magunkat.

Információ: