Social Media a toborzásban
Hamarabb szeretné eljasátítani képzési anyagunkat, mint a meghirdetett időpont?
Keresse képzésszervezőnket egyedi ajánlatunkért!
Milyen média felületek vannak, amelyek toborzásra használhatók, és melyik hogyan? Melyikkel milyen célcsoport érhető el? Alternatív jelöltforrások: a közösségi médiában rejlő lehetőségek.
- A munkáltatói arculat bemutatásához szükséges legfontosabb eszközök és kommunikációs felületek áttekintése.
- Céges Facebook oldal létrehozása. Napi posztolások. Témák és tartalmak összeállításának szempontjai. Példák, minták.
- Facebook kampányok készítése, lépésről-lépésre. Hogyan készíthetünk érkező oldalt? Milyen címet adjunk a kampányunknak? Hogyan állítható be a célcsoport? Hogyan kezeljük a jelentkezőket, kommenteket? Gyakorlati tanácsok és útmutató.
Gyakorlat: az Ön vállalatának toborzásaihoz használatos közösségi média-megjelenések kialakítása.
- Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Hogyan készülnek ezek?
- A LinkedIn karrier-oldal – mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem?
- Mi van, ha nincs Recruiter hozzáférésünk, akkor hogyan használhatjuk a LinkedIn-t?
Világszerte 400 millió felhasználó, ebből Magyarországon kb. 713.000 fő használja a legnagyobb üzleti közösségi felületet, a LinkedIn-t. A LinkedIn azt mondja: a top vezetők 90%-át ma már nem lehet elérni telefonon, hideghívással, de egy inMail* -lel igen.
Mára a fejvadászok első számú jelöltforrásává lépett elő, nemzetközileg biztosan, de itthon is egyre nagyobb arányban keresnek a közvetítő irodák a LinkedIn-en jelölteket a nehezebb pozíciókra.
A LinkedIn-en való megjelenés szinte kötelező, csaknem olyan fontos, mint egy vállalati weboldal, viszont annál sokkal rugalmasabb kommunikációs felületet biztosít. Ezen keresztül találhatnak meg bennünket lehetséges üzleti partnerek, de a potenciális munkavállalók is.
FIGYELEM: Ha tudja, hozza magával laptopját, mert a LinkedIn blokkban oktatónk segítségével konkrét lépéseket tud majd megismerni és végrehajtani, így a hallottakat azonnal hasznosíthatja a gyakorlatban.

Amikről biztosan szó lesz képzésünkön:
LinkedIn
- A LinkedIn karrier-oldal – mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem?
- Mi van, ha nincs Recruiter hozzáférésünk? Akkor hogyan használhatjuk a LinkedIn-t?
- Job posting – hogyan pozícionáljunk?
- InMail check list
- „Work with us” ads és career page
- LinkedIn search, boolean search
- Hogyan alakítsunk ki toborzó profilt? Hogyan legyen a megjelenés cégre szabott, és professzionális?
- Hogyan készíthetünk kampányokat a LinkedIn-en? Gyakorlati bemutató.
- Milyen csomagok érhetők el? A nagyvállalati és KKV megoldások áttekintése
- A vállalati karrieroldal szerepe - jó példák, résztvevői példák elemzése.
Facebook
- Mire és hogyan használható a Facebook toborzási célokra? Konkrét példákkal szemléltetjük!
- Milyen beállításokat használjunk?
- Hogyan határozzuk meg a célközönséget a pozíció tükrében?
- Milyen képi/videós eszköztárral dolgozzunk és miért?
- Hogyan változtassunk a kampányon menet közben és miért?
- Milyen eredményeket hozott?
- Milyen típusú kommentekkel találkozhatunk és hogyan kezeljük?
- Mennyi időt és pénzt igényel a Facebook kampány?
TikTok
- Hogyan használjuk toborzási célokra?
- Milyen lehetőségei vannak a hirdetőknek, hogyan kampányolhatunk, hirdethetünk a TikTok-on?
- Milyen megjelenési lehetőségek vannak a TikTok-on?
- Hogyan néz ki egy támogatott tartalom a TikTokon?
- Miben rejlik a TikTok sikere?
Instagram
- Pontosan a folyamat mely részeire, és hogyan használható az Instagram toborzási célokra? Konkrét példákkal szemléltetjük:
- Hogyan lehetünk jelen az Instán?
- Milyen beállításokat használhatunk?
- Milyen képi/videós eszköztárral dolgozzunk és miért?
- Miért más ez, mint a Facebook?
Online képzés díja |
|
Tantermi képzés díja |
54 000 Ft + Áfa, bruttó 68 580 Ft
|
|
63 000 Ft + Áfa, bruttó 80 010 Ft
|
A részvételi díj tartalmazza az oktatási napot, a segédanyagokat és a tanúsítványt. |
|
A részvételi díj tartalmazza az oktatási napot, a segédanyagokat és a tanúsítványt. Egész nap fogyasztható kávé, tea, üdítő, pogácsa és sütemény. |
|
KEDVEZMÉNYEK
8% - Hírlevélre történő feliratkozás esetén
10% - Magánszemély jelentkező
12% - 2 fő együttes jelentkezése esetén
15% - 3 vagy több fő együttes jelentkezés esetén
A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!

Amennyiben szeretne emlékeztető e-mailt kapni a képzésünkről, kattintson az alábbi gombra!

A tananyag meghallgatásához szükséges felhasználói jogosultságokat csakis kizárólag a képzésben résztvevők használhatják. A képzésekhez kapcsolódó írásos és egyéb (elektronikus) anyagok szerzői joga a Sämling Kft. tulajdonát képezik, ezért azok sokszorosítása, terjesztése, harmadik fél részére történő átadása-, valamint a konzultáción video- hang és egyéb felvételek rögzítése tilos.
Képzésünket kihelyezett formában is megszervezzük, az Önök egyedi igényei szerint. Töltse ki az alábbi űrlapot, és kérjen egyedi árajánlatot.

Hírlevél Olvasóink mindig időben értesülnek legújabb képzéseinkről, és kizárólag nekik szóló kedvezményeinkben is részesülnek!
