Kiváló Vezető képzés - az Ön cégére szabott egyedi formában és tematikával

Ami a legnagyobb hatékonyságnövelést hozhatja az Ön cégének működésében is: a vezetésfejlesztés!

 

5 kiváló
szakmai oktató

6 teljes
oktatási nap

Egyénre szabott tematika és Tudástár biztosítása

 

Nem kell évek, évtizedek alatt magától megtapasztalnia és megtanulnia mindent. A szakmai ismeretek mellett vegye át a leghatékonyabb vezetési tapasztalatokat, a legújabb, és legjobban működő motivációs és cégvezetői technikákat is!

 

 

Kiknek szól Kiváló vezető képzésünk, kiknek adja a legnagyobb értéket?

1. Frissen kinevezett junior vezetőknek, startup alapítóknak, vagy vezetői szerepkörre készülő olyan szakembereknek, akik mélyreható szakmai ismeretekkel rendelkeznek, de kevés az ismeretük/gyakorlatuk az értékteremtő működéshez szükséges napi szintű irányítási feladatokban, az ahhoz kapcsolódó motivációs, delegálási és számonkérési teendőkben.

 

2. Generációváltás esetén - vagy annak közeledtekor - csak a megfelelő vezetői ismeretek biztosíthatják, hogy az átadott érték, a működő vállalkozás ne hulljon szét, hanem ugyanolyan működőképes maradjon, sőt, a legfrissebb, leghasznosabb ismeretekkel felvértezve még nagyobb értéket is teremthessen az új vezetői generáció.
 

 

3. Mikro, -és kisvállalkozások felsővezetőinek és tulajdonosainak, vagy nagyobb cégek középvezetőinek, akik világosan látják, hogy az általuk irányított szervezet mennyivel jobban működhetne, milyen sok napi probléma kiküszöbölhető lenne a ténylegesen működő, hatékony konfliktuskezelési ismeretekkel, időgazdálkodással és teljesítménymenedzsmenttel.

 

4. Állami vállalatok, önkormányzati cégek és költségvetési intézetek vezetőinek esetében is csak a megfelelő mélységű vezetői ismeretek biztosíthatják a stratégiai és operatív teendők színvonalas ellátását, a közösségek számára létrehozandó értéket, a szervezeten belüli és kívüli problémamentes együttműködést.

 

 

 Miért kell tudatosan foglalkozni a céges vezetéssel?

A vezetői hatékonysággal foglalkozó kutatási eredmények jól mutatják, hogy mekkora hatást ad céges eredményességhez a jó, vagy von le belőle egy gyenge vezetés. Mai eszközeinkkel már konkrétan megbecsülhető, kalkulálható akár pénzben kifejezve is, hogy mekkora ez a nyereség vagy veszteség az Ön cégében:

 

"A beosztottak 71%-a szerint felettesük mikromenedzselése akadályozza őket a munkahelyi teljesítésben."
(Trinity Solutions)

"A dolgozók csak 21%-a szerint menedzselik úgy teljesítményüket, hogy az motiválja a kiváló munkavégzést."
(Gallup)

"A megsokszorozó vezetők 2-szer annyi intelligenciát hoznak ki a csapatukból, mint az elnyomó főnökök”.
(The Wiseman Group)

"6–9 hónapos bértömeg ára egy új kolléga pótlása."
(HR Portál)

 

Oktatóink:

 

Milyen képességeket, kompetenciákat szerez meg képzésünk elvégzésével?

  • Pontosabban fogja látni az Önt körülvevő problémákat, és azok megoldási lehetőségeit, ebben segít a vezetői önismeret és emberismeret.
  • A vezetési helyzetek tudatos felismerése sikeressé fogja tenni a döntései helyes meghozatalában.
  • Képes lesz hatékonyan menedzselni beosztottjainak teljesítményét.
  • Hatékonyan fogja használni a kommunikációt mind a beosztottjai, mind az ügyfelei irányában.
  • Agilis, magas hatékonyságú csapat kialakításának folyamatát és összetevőit sajátítja el.
  • Hatékony időgazdálkodása meg fogja akadályozni kiégését, és nagymértékben csökkenti a vezetői munkával együttjáró stresszt.

     

     

    Korábbi résztvevőink véleményei:

    „Nagyon tetszett végig az oktatás. Kis létszámú csapatban voltunk, az előadók mindenki kérdéseivel, problémáival közvetlenül foglalkoztak, nem csak általánosságokban”

    „Nagyon gyakorlatias volt végig a képzés, tiszta elmélet tényleg csak a szükséges mértékben, melyet rögtön utána átbeszéltünk, és gyakorlati helyzetekben is alkalmazhatóvá tettünk.”

    „Azt hittem minden szükséges ismeretem megvan már a vezetésről, a kollégák kezeléséről. Belátom, tévedtem. Vélhetően még most sincs meg minden, de mostmár sokkal több eszközzel rendelkezem a feladataimhoz. Szerintem rengeteg időt meg fogok spórolni.”

    „Én csak baráti ajánlás-győzködés alapján jöttem el erre a képzésre. De meg fogom köszönni neki, ennél jobbat nem tehetett volna az én cégemért.”

    „Nagyon tetszett az előadók segítőkészsége, és az interaktivitás.”

     

     


    Javasolt tematika:

     

    1. NAP

    TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT ÉS MOTIVÁCIÓ

    A képzés során az alábbi kérdésekre is választ kap (klikk ide):
    • Mi alapján és hogyan lehet motiválni a munkavállalót és a vezetőket?
    • Milyen az ideális célkitűzés, milyen szempontok figyelembevételével tűzz ki teljesítménycélokat másoknak?
    • Mire van szükséged az emberek elkötelezettségének növeléséhez?
    • Mit szükséges rutinszerűen és mit alkalmanként megtenni ahhoz, hogy fenntartható, magas színvonalú teljesítményre ösztönözd a munkatársaidat?
    • Milyen személyes- és csoportos döntéshozatali technikákat érdemes alkalmaznod?
    • Hogyan lehet elkerülni és megelőzni a gyakran felmerülő akadályokat és problémákat?
    • Mik azok az alap konfliktuskezelési- és tárgyalástechnikák, amelyek könnyeddé és kiszámíthatóvá teszik a vezetett csapat teljesítményét?

    2. NAP

    VEZETŐI ÖNISMERET ÉS EMBERISMERET

    A képzés során az alábbi kérdésekre választ kap: (klikk ide)
    • Ki vagyok én és milyen mintákat követ a viselkedésem a másokkal való kapcsolataimban?
    • Mit jelent az önismeret ma? és hogyan fejleszthető?
    • Mit tudok magamról, milyen magas a vezetői önismeretem?
    • Hogyan hatok az emberekre? Hogyan tudok hatni vezetőként?
    • Hogyan lehet erőszak nélkül kivívni a tekintélyt, és a bizalom alapján kimozdítani a komfortzónájukból a különböző személyiségű embereket?  
    • Hogyan tudok figyelni a munkatársaimra? Látom-e, hallom-e, megértem-e őket? Tudom-e, hogy mire van szükségük, hogy mi motiválja őket?
    • Mennyire tudom világosan, egyértelműen megfogalmazni a szándékaim, és az elvárásaim?
    • Vállalok-e felelősséget értük, számíthatnak-e rám? Bíznak-e bennem? Ha igen, miért? És ha nem, vajon miért nem? 

    3. NAP

    IDŐGAZDÁLKODÁS ÉS STRESSZKEZELÉS

    Amiről a képzésen szó lesz (klikk ide): 
    • Vezérlő értékek számbavétele, személyes és szervezeti hosszú távú célok tudatosítása,
    • A távlati célok lebontás, a célokhoz rendelt tennivalók rangsorolása fontosság és sürgősség szerint,
    • Eisenhower elv bemutatása,
    • Éves, havi, heti, és napi időtervezésünk kialakítása,
    • Az időrablók azonosítása és kiszűrése,
    • Hogyan mondjunk "nem"-et,
    • Akciótervek az időtolvajok elfogására,
    • Delegálás fontosságának megértése a vezetői munkában,
    • A stressz működési folyamatainak és mechanizmusainak megértése,
    • Stresszokozók számbavétele, az egyéni stresszorok feltárása,
    • A stresszkezelés különböző útjai, lehetőségei, a stresszel való megküzdés személyre szabott kialakítása.

    A program során minden résztvevő összeállítja a saját, személyre szabott akciótervét, amelyet azonnal elkezdhet beépíteni a mindennapjaiba. Az elsajátított tudás hosszú távon, bármikor, bármilyen helyzetre adaptálható.


    4. NAP

    TÁMOGATÓ CSAPATVEZETÉS - LEADERSHIP KOMPETENCIÁK

    A képzés során az alábbi kérdések kerülnek részletes átbeszélésre (klikk ide):
    • Hogyan szervezzem meg a saját- és csapatom tevékenységét hatékonyan?
    • Hogyan erősítsem a csapatkohéziót és a célelérés képességét a csapatomban?
    • Milyen egy hatékonyan működő csapat összetétele? Hogyan alakítsam, és fejlesszem a csapatom?
    • Milyen egy jó csapatmegbeszélés struktúrája? Hogyan készüljek fel rá?
    • Hogyan hangoljam össze csapatom tevékenységét a cégstratégiával?
    • Hogyan építsek agilis csapatot, amely jól teljesít, összetartó és versenyképes?
    • Milyen készségeket szükséges fejleszteni ahhoz, hogy eredményesebb csapatvezetővé váljak?

    5. NAP

    VEZETŐI KOMMUNIKÁCIÓ ÉS TÁRGYALÁSTECHNIKA

    A képzés során az alábbi kérdésekre kap választ (klikk ide):
    • Milyen kommunikációs csapdákat kell kikerülni, hogy sikeresen közölje másokkal szándékait, hogy képes legyen félreértések nélkül kommunikálni?
    • Miért veszik el az információ, és milyen problémákat okoz ez?
    • Hogyan fejleszthető az információáramlás?
    • Hogyan lehet hatékonyan kommunikálni felfelé?
    • Hogyan vigyünk vezetőink felé inkább megoldásokat, mint problémákat?

    Tréneri prezentációkkal tarkított sok, sok játékos, humoros feladaton keresztül döbbennek rá a résztvevők az egyéni és szervezeti kommunikációjuk fejlesztési irányaira. Esettanulmányokat dolgoznak fel, majd szituációs játékokon keresztül keresik meg az adott helyzetben leghatékonyabb vezetői megoldásokat.


    6. NAP

    VEZETŐI STÍLUSOK ÉS DÖNTÉSTÁMOGATÁS

    A képzés során az alábbi kérdések kerülnek megtárgyalásra (klikk ide):
    • Az egyes szituációban az alkalmazottakat milyen formában és milyen mértékben érdemes bevonni a döntéshozatalba?
    • Milyen a jó vezető?
    • Tudjuk-e mi a domináns stílusunk?
    • Felismerjük, hogy mikor nem működik?
    • Kilépjünk-e a komfortzónánkból, hogy újat tanuljunk?
    • Mikor melyik vezetői stílus a megfelelő?
    • Mikor válaszd a vezetői stílusok közül a tanítást (edzést)?

    Tréneri prezentációk közben a résztvevők munkájukban tapasztalt egyéni, nehéz vezetési helyzeteit is elemzik. Ez a fejlesztési folyamat teszi alkalmassá a vezetőt, a különböző szituációkban való adekvát megnyilvánulásra, a problémamegoldáson alapuló adaptív viselkedésre. Ez különösen a konfliktusok, feszültséggel terhes vezetési helyzeteknél fontos. 


    Amennyiben érdekli képzésünk, szeretné cége irányító pozícióban lévő munkatársainak kompetenciáit fejleszteni, vagy saját vezetői készségeit magasabb, tudatosabb szintre emelni, kérje egyedi ajánlatunkat!

    Képzési díjunk tartalmazza a 6 oktatási napot, sok online előadást, a segédanyagokat és a képzési tanúsítványt is. A képzés javasolt moduljai erősítik egymás hatását, de a képzési napok igény esetén önállóan is megszervezhetők, és az Ön egyéni helyzetére, igényeire szabhatók.

    Küldje el ajánlatkérését most!

     

     

    Ha további kérdései lennének a programmal kapcsolatban,
    keressen minket bizalommal az alábbi elérhetőségek egyikén:

    Ecsédi-Dandóci Edit
    Képzésfelelős
    Telefon: +36703371301