VÁLLALATI - KIHELYEZETT - VEZETŐI KÉPZÉSEK

 

Testreszabott megoldások

A cég igényeire szabva, valóban releváns tudás.

Gyors és rugalmas

Időpontban és helyszínben az Önök ritmusához igazítva.

Hatékony tanulás

Interaktív, gyakorlatorientált módszerekkel.

Fejleszthető csapatok

Együttműködés, hatékonyság, mérhető eredmény.

 

Képzési Programjaink

Nálunk különböző, a vállalat igényeihez illeszkedő képzéseket találhat. Ezek segítenek a csapatok készségeinek fejlesztésében, a vezetők felkészítésében, és a munkavállalók motiválásában.

Válogasson képzéseink közül!

 

ALAPOZÓ ÉS ÁTFOGÓ VEZETŐI PROGRAMOK KAPCSOLATORIENTÁLT VEZETÉS: ÖNISMERET, CSAPAT, MOTIVÁCIÓ KOMMUNIKÁCIÓS ÉS VEZETŐI TECHNIKÁK ÜGYFÉLKEZELÉS ÉS PANASZKEZELÉS ÉRTÉKESÍTÉSI KÉSZSÉGEK ÉLMÉNYALAPÚ, ALTERNATÍV MÓDSZERTAN

ALAPOZÓ ÉS ÁTFOGÓ VEZETŐI PROGRAMOK

Komplex, többtémás képzések a vezetői készségek széles körű fejlesztéséhez.

 

Kiváló Vezető

Kiváló Vezető

Program célja:

  • Korszerű vezetési szemlélet kialakítása és megerősítése.

  • Modern vezetéselméleti ismeretek átadása.

A képzés jellemzői:

  • 6 képzési napból áll.

  • A találkozók között további feladatok a trénerektől.

  • Interaktív eszközök, esettanulmányok és kreatív feladatok alkalmazása.

  • Magas tréneri teljesítmény a képzés során.

  • A trénerek nemcsak a képzés alatt, hanem igény esetén a képzés után is tanácsadóként kísérik a résztvevőket.

 

Vezetői kompetenciák fejlesztése

Vezetői kompetenciák fejlesztése

Program célja:

  • Célorientált vezetés és helyzetfüggő vezetési technikák elsajátítása.

  • A napi gyakorlatban alkalmazható döntéshozatal, motiváció, kommunikáció és konfliktuskezelés fejlesztése.

  • Vezetői önismeret és beosztotti teljesítmény fejlesztése.

Képzés jellemzői:

  • A képzés a vezetői készségek gyakorlati alkalmazására fókuszál.

  • A résztvevők a modern vezetési technikákat és eszközöket sajátíthatják el.

  • Külön figyelmet kap a vezetői önismeret és a csapat teljesítményének növelése.

  • A képzés segíti a hatékony döntéshozatalt, motivációt és kommunikációt.

Kiváló vezetői technikák

Kiváló vezetői technikák

Program célja:

  • Kommunikációs, tárgyalási és vezetői készségek fejlesztése valódi helyzeteken keresztül.

  • A résztvevők vezetői tudatosságának és önreflexiójának erősítése.

  • Magabiztos, eredményes és hiteles vezetői működés támogatása.
  • Saját vezetői stílus felismerése és fejlesztése.

A képzés jellemzői:

  • 3 modul – kommunikáció, tárgyalástechnika és vezetői stílus egységes rendszerben.

  • A modulok önállóan is elvégezhetők – rugalmas belépési lehetőséggel.

  • Képzések között fejlesztő jellegű feladatok a tanultak elmélyítésére.

  • Konkrét, mindennapi vezetői helyzetekre kínál működő megoldásokat.

 

Tudatos vezetői módszerek

Tudatos vezetői módszerek

Program célja:

  • Tudatos, modern vezetői szemlélet kialakítása a mai munkahelyi kihívásokra reagálva.

  • Olyan eszközök átadása, amelyek segítenek stabil, motivált és teljesítő csapatot építeni.

  • Vezetői önismeret és emberismeret fejlesztése a hatékonyabb működés érdekében.

  • A vezetői működés újragondolása – több munka helyett hatékonyabb szemlélet.

Képzés jellemzői:

  • 3×1 napos képzés, amiket önállóan is elvégezhet.

  • Fókuszban a vezetői hétköznapok kihívásai: megtartás, motiválás, kommunikáció, önreflexió.

  • Saját vezetői működés feltérképezése: önismereti gyakorlatokkal és közös visszajelzéssel.

Kiváló vezetői technikák

Operatív vezető

Program célja:

  • Az operatív vezetők felkészítése a mindennapi irányításra és a csapat teljesítményének tudatos fejlesztésére.

  • Gyakorlati eszközök biztosítása a döntéshozatalhoz, motiváláshoz és hatékonyságnöveléshez.

  • A modern, digitális és emberközpontú vezetői szemlélet kialakítása.

A képzés jellemzői:

  • 4 napos, intenzív, 100% gyakorlati program.

  • Eszközök és modellek azonnali alkalmazásra.

  • LEAN, minőségmenedzsment és digitális vezetői megoldások.

  • Kis csoport, személyes figyelemmel és tapasztalatmegosztással.

 

 

KAPCSOLATORIENTÁLT VEZETÉS: ÖNISMERET, CSAPAT, MOTIVÁCIÓ

A sikeres vezető alapja a saját működésének ismerete és a csapatával való kapcsolódás képessége.

 

Vezetői önismeret és emberismeret

Vezetői önismeret és emberismeret

Program célja:

  • Segíteni a vezetőknek a saját személyiségük és működésük megértésében.

  • Fejleszteni az önismeretet és az önreflexiót a hatékony vezetői működés érdekében.

  • A vezetők tudatosabbá válása, hogy jobb döntéseket hozzanak és erősebb, motiváltabb csapatokat építsenek.

A képzés jellemzői:

  • Személyiség- és viselkedéstípusok megismerése.

  • A vezetők számára konfliktuskezelési technikák és a különbözőségek elfogadása.

  • Önismeret és önreflexió fejlesztése a vezetői hatékonyság növelésére.

Motiváció és a munkavállalók megtartása

Motiváció és a munkavállalók megtartása

Program célja:

  • A vezetők képessé tétele arra, hogy javítsák a munkavállalók elkötelezettségét és motivációját.

  • A fluktuáció csökkentése és a magas teljesítmény fenntartása a munkavállalók számára.

  • A vezetők számára hasznos eszközök biztosítása a munkatársak teljesítményének fejlesztéséhez és az elégedettségi szint növeléséhez.

A képzés jellemzői:

  • A munkavállalói motiváció növelésére irányuló gyakorlati technikák és eszközök.

  • Teljesítményfejlesztési lehetőségek és hiteles visszajelzés adása.

  • A fluktuáció csökkentésére irányuló stratégiák.

  • Célzott a vezetők számára, beleértve kezdő és gyakorló vezetőket is.

 

 

Támogató csapatvezetés - Leadership kompetenciák

Támogató csapatvezetés - Leadership kompetenciák

Program célja:

  • A vezetők felkészítése a csapatok hatékony irányítására a gyorsan változó gazdasági környezetben.

  • A személyes figyelem és a szakmai fejlődés biztosítása, különösen az Y és Z generáció számára.

  • A vezetők segítése a csapattagok motiválásában, felhatalmazásában, és a magas fluktuáció megelőzésében.

A képzés jellemzői:

  • Gyakorlatias megközelítés, a csapatok fejlesztésére és irányítására összpontosítva.

  • A csapatműködés törvényszerűségeinek megismerése és alkalmazása.

  • A vezetők számára új stílusok és készségek elsajátítása a sikeres csapatépítéshez.

  • Segít a kihívások leküzdésében és a csapatok elkötelezettségének növelésében.

 

Változások kezelése a vezetői munkában

Változások kezelése a vezetői munkában

Program célja:

  • Segíteni a vezetőket abban, hogy sikeresen irányítsák a változási folyamatokat a szervezetükben.

  • A változások hatékony kommunikálása és elfogadtatása a csapattal.

  • A változási ellenállás kezelése és a csapat biztonságának fenntartása a változások során.

A képzés jellemzői:

  • Változásmenedzsment modellek és gyakorlati alkalmazásuk.

  • Kommunikációs stratégiák a változási folyamat különböző fázisaiban.

  • Az agilis típusú csapatműködés és a heti újra tervezés fontossága.

  • Személyre szabott tematika és lehetőség a képzés utáni tanácsadásra.


KOMMUNIKÁCIÓS ÉS VEZETŐI TECHNIKÁK

Gyakorlati eszközök és módszerek vezetői helyzetek kezeléséhez.

 

Tárgyalástechnika és kommunikáció

Tárgyalástechnika és kommunikáció

Program célja:

  • A kommunikációs tudatosság fejlesztése, hogy sikeresen kommunikáljunk beosztottakkal, vezetőkkel, kollégákkal és ügyfelekkel.

  • A vezetők képessé tétele, hogy empatikusan és határozottan közvetítsenek fontos üzeneteket.

  • A szervezeti kommunikáció hatékonyságának növelése a teljesítmény javítása érdekében.

A képzés jellemzői:

  • Kommunikációs alapelvek: Első benyomás, a közlés és fogadás közötti különbség, tudatos és öntudatlan hatások.

  • Vezetői kommunikáció fejlesztése: Döntések közlése, elfogadtatása, és a vezetői visszajelzések hatékony adása.

  • Gyakorlati alkalmazás: Konfliktuskezelés, kellemetlen döntések kommunikálása.

 

 

Beszélj kevesebbet, kérdezz többet – vezetői technikák és módszerek

Beszélj kevesebbet, kérdezz többet – vezetői technikák és módszerek

Program célja:

  • Fejleszteni a vezetők kérdezési és kommunikációs készségeit a hatékonyabb vezetés érdekében.

  • Segíteni a vezetőket abban, hogy a csapat válaszaiból új megoldásokat és perspektívákat nyerjenek.

  • Az empátia és a bizalom erősítése, hogy jobb teljesítményt és motivációt érjenek el a csapatban.

A képzés jellemzői:

  • Kérdezés alapú vezetés: A kevesebb beszéd és a több kérdés erejére építve.

  • Empátia fejlesztése: A csapattagok érzéseinek, igényeinek figyelembevételével.

  • Fejlődési lehetőségek felismerése: Az új ötletek és kihívások konstruktív kezelése.

  • Gyakorlati alkalmazás: A képzés gyakorlati esettanulmányokon alapul, hogy azonnal beépíthető legyen a napi vezetői munkába.

 

 

Hatékony vezetői stílus és kommunikáció megválasztása

Hatékony vezetői stílus és kommunikáció megválasztása

Program célja:

  • Segíteni a vezetőket a megfelelő vezetői stílusok és kommunikációs technikák megválasztásában.

  • Fejleszteni a vezetői döntéshozatali képességeket a különböző szituációkhoz alkalmazkodva.

  • A vezetők képessé tétele, hogy személyre szabott, hatékony vezetési modelleket alkalmazzanak.

A képzés jellemzői:

  • A különböző vezetési stílusok (autokrata, coach, bevonó, delegáló) előnyeinek és hátrányainak elemzése.

  • Helyzetfüggő vezetés: A Hersey-Blanchard modell megismerése.

  • A vezetési stílusok alkalmazása az eltérő felkészültségű és motivációjú csapatok irányításában.

  • A vezetői döntéshozatal folyamatának és mechanizmusainak fejlesztése.

 


ÜGYFÉLKEZELÉS ÉS PANASZKEZELÉS

Panaszkezelés stressz nélkül – ügyfélközpontú megoldások a mindennapokra.

 

 

Professzionális panaszkezelés

Program célja:

  • A résztvevők megtanulják magabiztosan és empátiával kezelni az ügyfélpanaszokat.

  • A konfliktushelyzeteket fejlődési lehetőségként használják.

  • Az ügyfélközpontú szemlélet erősítése a bizalom és a lojalitás növeléséért.

  • Konkrét kommunikációs és problémamegoldó eszközök átadása.

Képzés jellemzői:

  • 2 napos, intenzív, gyakorlatorientált program.

  • Valós ügyfélszituációkra épülő szituációs gyakorlatok.

  • Asszertív és empatikus kommunikációs technikák.

  • Konkrét eszközök a panaszhelyzetek gyors és hatékony kezeléséhez.

  • A panaszok átalakítása pozitív ügyfélélménnyé és üzleti előnnyé.

 

ÉRTÉKESÍTÉSI KÉSZSÉGEK

Célzott fejlődés az ügyfélkapcsolatok és a sikeres értékesítés terén.

 

 

Értékesítési alapok mesterfokon

Program célja:

  • Az értékesítők személyre szabott módszerekkel történő tudásfejlesztése és teljesítménynövelés.

  • A legújabb értékesítési technikák elsajátítása.

  • Önmotiváció és elakadások kezelése.

  • Személyes fejlődéshez alkalmazható eszközök megismerése.

  • Az értékesítési folyamatok jobb megértése és hatékony alkalmazása a mindennapi munkában.

Képzés jellemzői:

  • A tréning során személyre szabott fejlesztési megközelítések alkalmazása.

  • Modern értékesítési technikák, önmotiváció és elakadások kezelésére irányuló gyakorlatok.

  • A résztvevők számára lehetőség a személyes és szakmai fejlődés támogatására.

  • A program segít a résztvevők értékesítési folyamataik tudatosabb alkalmazásában és fejlesztésében.

 

ÉLMÉNYALAPÚ, ALTERNATÍV MÓDSZERTAN

Innovatív, mélyebb önismeretet és kapcsolódást támogató fejlesztés természetes környezetben.

 

 

 Lóasszisztált képzés

Lóasszisztált képzés

Program célja:

  • Fejleszteni a vezetői készségeket, önbizalmat és érzelmi intelligenciát.
  • Segíteni a hiteles vezetés, a kommunikáció és az együttműködés javításában.

  • Olyan élményalapú tanulási lehetőséget biztosítani, amely segíti a csapatépítést és önismeret növelését.

Képzés jellemzői:

  • Nincs szükség lovas előképzettségre.
  • Gyakorlati tapasztalatokon alapuló, nonverbális kommunikációval kapcsolatos tanulás.

  • Azonnali visszajelzés a lovaktól a viselkedésre adott reakciók alapján.

  • Fejleszti az érzelmi intelligenciát és csökkenti a stresszt.

  • Alapvetően élményalapú tanulás, amely mélyebb és tartósabb fejlődést eredmény.

 

Rugalmas és testreszabott megoldásokat kínálunk cégek számára!

Amennyiben 5 főnél több munkatársát szeretné felkészíteni a Vezetői kihívásainak kezelésére, ajánljuk a kihelyezett, csoportos képzési formát!

Ez a megoldás lehetővé teszi, hogy az oktatást teljes mértékben az Önök vállalatának igényeire szabjuk, és a saját ütemtervükhöz igazítsuk.

 

Hogyan zajlik az ajánlatkérés?

  • Ajánlatkérést követően – felvesszük Önnel a kapcsolatot
  • Feltárjuk a pontos fejlődési igényt
  • Megszervezzük a tréninget
  • Utánkövetjük a fejlődést, további javaslatokat teszünk

Vegye fel velünk a kapcsolatot, és dolgozzuk ki együtt a legmegfelelőbb megoldást csapatának! Kérje cégre szabott ajánlatunkat!


Kérdése lenne a képzésekkel kapcsolatban?
Keressen bizalommal, az alábbi elérhetőségek egyikén:

Dandóci Edit
képzésfelelős

Hírlevél Olvasóink mindig időben értesülnek legújabb képzéseinkről, és kizárólag nekik szóló kedvezményeinkben is részesülnek!