Blog - #toborzás

Akár kampányszintű, akár folyamatos toborzásról beszélünk, a vállalatok a vírus hatására korábbi terveik, valamint a hozzájuk kapcsolódó felületek és kommunikáció újragondolására kényszerültek. Minden személyes kontaktust igénylő megoldást ki kellett húzniuk a terveik közül és új, kreatív, de mégis hatékony módszert kellett keresniük a jelöltek eléréséhez.
2020 második negyedéve a koronavírus-járvány következtében kialakult válságról, és az azt követő újranyitás kezdetéről szólt – a hazai munkaerőpiacon is. Míg a járványhelyzet mélypontján az álláshirdetések száma drasztikusan csökkent az előző év azonos időszakához képest, később ez a tendencia gyorsan megváltozott. Amint elkezdett hozzászokni a társadalom az új helyzethez, a cégek újra működésbe léptek a toborzás területén is – ez látszik a Profession.hu második negyedéves jelentésének adataiból.
Az értékesítők toborzása (sok más pozícióhoz hasonlóan) külön műfaj. Most összegyűjtöttük, milyen tényezők nehezítik az értékesítői pozíciók betöltését, és milyen megoldások vannak ezekre.